ب ام و بازسازی مدل 507 متعلق به الویس پرسلی را به پایان رساند

دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ب‌ام‌و بازسازی خودروی ۵۰۷ الویس پرسلی را به اتمام رساند که نتیجه‌ی کار فوق‌العاده شده است. برای تماشای این خودرو کلاسیک، در ادامه‌ی مطلب با ما در زومیت همراه شوید.
تبلیغات

پس از دو سال کار خسته کننده روی ب‌ام‌و ۵۰۷ رودستر الویس پرسلی بازیگر و خواننده‌ی مشهور آمریکایی، بازسازی این خودرو به اتمام رسید (پرسلی در سال ۱۹۷۷ درگذشت). در حال حاضر این خودرو به حالت اول خود بازگردانده شده و در همایش امسال Concours Elegance که در ساحل Pebble کالیفرنیا برگزار خواهد شد، به نمایش در‌می‌آید. ب‌ام‌و موفق به بازسازی دقیق خودروی خریداری شده‌ی سلطان Rock n Roll در بیستم دسامبر سال ۱۹۵۸، شده است.

قسمت کلاسیک گروه ب‌ام‌و تنها به بازسازی این خودرو اکتفا نکرده‌ بلکه خودروهای کلاسیک دیگر این شرکت را که در حال پوسیدن و از بین رفتن بودند، به روش استاندارد و اصولی به شکل اول خود بازگردانده است. این خودرو مجددا به رنگ سفید نقاشی شده و از روش‌های ترمیم بدنه با بتونه و نقاشی بدنه که ۶۰ سال پیش از این مورد استفاده بوده، بهره برده‌اند تا زیبایی این خودروی کلاسیک را دوچندان کنند.

پس از اتمام مراحل بازسازی، پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی ۳.۲ لیتری این خودرو نیز به قدرت ۱۵۰ اسب بخاری سابق دست یافت که این بازگشت به دوران قدرت را مدیون تعویض قطعات فنی مستهلک این خودرو با نمونه‌های استوک قدیمی و در برخی موارد هم با نمونه‌های جدید است. دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این خودرو استفاده از رنگ‌های مشکی و سفید در طراحی داخلی، رینگ‌های تک پیچی با قفل در مرکز چرخ و رادیوی Becker Mexico است که همانند روز اول احیا شده است. ب‌ام‌و در کنار نمایش ۵۰۷ در این گردهمایی، ۱۰۰ ساله شدن برند خود را نیز جشن خواهد گرفت.

بی ام و
بی ام و
بی ام و
بی ام و
بی ام و
بی ام و
بی ام و
بی ام و
بی ام و
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات