پژو ۲۰۷ صندوقدار زمستان در ایران عرضه می شود

چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پژو ۲۰۷ صندوقدار از زمستان امسال توسط ایران‌خودرو تولید و به بازار ارائه خواهد شد. پیش‌تر در زمستان سال گذشته ایران خودرو پس از مدتی توقف تولید، ۲۰۷ هاچ‌بک را پیش‌فروش کرد و حال در نظر دارد نمونه‌‌ی صندوقدار آن را نیز عرضه کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ایران خودرو زمستان امسال ۲۰۷ صندوقدار را به سبد محصولاتش اضافه می‌کند. این خودرو در ایران‌خودرو تولید می‌شود و ارتباطی به شرکت ایکاپ (شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو) و قرارداد میان خودروساز ایرانی و اروپایی ندارد.

مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد: «گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای برنامه‌ی هفت ساله‌ی توسعه محصول، خودروی ۲۰۷ صندوقدار را در زمستان امسال به بازار عرضه می‌کند.»

هاشم یکه زارع تأکید کرد: «این محصول با تکیه بر توان داخلی تولید شده و بهمن‌ماه ۹۵ وارد بازار می‌شود.»

پژو ۲۰۷ صندوقدار از سال ۲۰۰۸ در چین و آمریکای جنوبی عرضه شد. البته این خودرو در سال‌های بعد در کشورهای دیگر نیز به فروش رفت. حال ایران خودرو در نظر دارد این خودرو را از بهمن‌ماه امسال در کشور تولیدو عرضه کند.

این محصول دارای مشخصات مختلفی در مناطق مختلف دنیا است؛ اما به احتمال قوی ایران خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار را با پیشرانه‌ی TU5 با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی و توان خروجی ۱۰۵ اسب بخار عرضه کند. بدین ترتیب شاهد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۳.۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات