مهندسین اسبق اپل دوربین دنده عقب با نیروی خورشیدی تولید می‌ کنند

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به زودی دوربین دنده عقب به جزئی جدانشدنی از خودروها تبدیل خواهد شد. اما دارابودن آن برای کسانی که خودروهایشان از این فناوری بهره‌مند نیست، نیازمند صرف هزینه و زمان بالا است. اکنون جایگزین بهتری برای دوربین دنده‌عقب معرفی شده است که این‌گونه مشکلات را برطرف می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکتی به نام پرل که از مهندسین اسبق شرکت اپل تشکیل شده، فناوری جایگزینی را با نام دید عقب معرفی کرده است. این فناوری که از یک دوربین عقب و باتری قابل شارژ تشکیل شده است، توسط تابش خورشید شارژ می شود و به راحتی در جایگاه پلاک قابل نصب است. شما میتوانید با یک پیچ گوشتی و صرف چند دقیقه وقت، آن را بر روی پلاک خودرو خود نصب کنید. مراحل نصب آن همانند نصب قاب‌های پلاک است که موقع نصب پلاک زیر آن نصب می‌شوند.

پس از نصب دستگاه، تصویر دوربین آن توسط فناوری بی‌سیم به گوشی هوشمند شما فرستاده می‌شود. در کنار این دستگاه، هُلدر آهنربایی مخصوص گوشی هوشمند نیز در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا به راحتی گوشی خود را بر روی داشبورد نصب کند. به این ترتیب خریدار با یک تیر دو نشان زده است.

هلدر گوشی مغناطیسی

سیستم دیدعقب توسط فناوری عیب‌یابی تعبیه شده در خودرو (OBD II) متوجه می‌شود که چه زمانی خودرو در حالت دنده عقب قرار گرفته است. پس از اینکه سینگال دنده عقب به دستگاه ارسال شد، سیستم دیدعقب بر روی گوشی فعال شده و تصویر عقب را به راننده نشان می دهد. اتصال این سیستم به OBD نیز از طریق درگاهی که بر روی خودرو به طور پیش‌فرض قرار دارد، به راحتی انجام خواهد شد.

هلدر گوشی مغناطیسی

این دستگاه با قیمت ۴۹۹ دلاری آن، گزینه ارزانی به حساب نمی‌آید اما نصب آن نسبت به دیگر دستگاه‌ها بسیار راحت‌تر است. شرکت پرل اعلام کرده است که در آینده برنامه‌های بیشتری برای لوازم جانبی خودرو خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات