جیپ رنگید Hell's Revenge کانسپت معرفی شد

دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی مفهومی جیپ رنگید هِلز رونج یا انتقام جهنم، به مناسبت بیست و پنجمین سال برگزاری رالی HOG در اسلوونی رونمایی شد. همراه زومیت بمانید.
تبلیغات

جیپ به مناسبت بیست و پنجمین سال برگزاری رالی HOG که کوتاه شده‌ی عبارت Harley Owners Group یا گروه دارندگان هارلی دیویدسون است، از نسخه‌ی مفهومی خاصی از مدل رنگید با نام هلز رونج (Hell's Revenge) رونمایی کرد.

جیپ اصلی ترین اسپانسر این رویداد است و علی‌رغم کاهش همکاری شرکت‌های بزرگ در بخش برندسازی و پشتیبانی، فیات کرایسلر با همکاری تیم Garage Italia Customs این خودرو را ساخته است.

بنابر اعلام سازنده‌ی این خودرو، جیپ رنگید هیلز رونج برای ادای احترام به دارندگان موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون ساخته شده است که همگی در ارزش‌ها و سبک زندگی مخصوص خود با یکدیگر شریک هستند، همچنین این خودرو نزدیکی و پیوستگی بین این دو برند را نیز نشان می‌دهد.

جیپ رنگید

بخش طراحی شرکت، برای تزیین نمای خارجی این خودرو از شعله‌های آتش استفاده کرده است که نمادی از مشخصه‌ی مشترک جیپ و هارلی دیویدسون یعنی هیجان و شور است. این شعله‌های آتش با تکنیکی که برای رنگ آمیزی مخزن سوخت موتورسیکلت‌ها استفاده می‌شود رنگ آمیزی شده‌اند.

Garage Italia Customs همچنین در طراحی داخلی این خودرو از این شعله‌های آتش استفاده کرده است و تمام قالب داشبود این خودرو را به رنگ زرد، نارنجی و قرمز رنگ آمیزی کرده است. صندلی‌های رنگید کانسپت نیز از تلفیق چرم ناپا و جین مشکی برخوردار هستند که در دوخت آن‌ها از رنگ نارنجی استفاده شده است.

برای بهبود توانایی‌های خارج جاده‌ای رنگید، نسخه‌ی هیلز رونج از کیت افزایش ارتفاع، رینگ‌های آلومینیومی سیاه رنگ با تایرهای آفرود و سینی زیرین جدید استفاده می‌کند. همچنین دو عدد نورافکن LED نیز روی ستون‌های A این خودرو نصب شده است.  

جیپ رنگید

نیروی مورد نیاز برای حرکت جیپ رنگید هیلز رونج از یک پیشرانه‌ی دو لیتری توربودیزل تامین می‌شود که توانایی تولید ۱۶۷ اسب بخار قدرت را دارد. نیروی تولیدی توسط این پیشرانه از طریق یک جعبه دنده‌ی خودکار ۹ سرعته به چرخ‌ها انتقال می‌یابد.

نظر شما در رابطه با این خودرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات