شرکت ایران خودرو و پژو با نام ایکاپ آغاز به کار کرد

سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو با نام ایکاپ (IKAP) با برگزاری مجمع مؤسسین و حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌صورت رسمی آغاز به کار کرد. ثمره تشکیل این کارخانه در مرحله‌ی اول تولید پژو۲۰۸، پژو ۳۰۱ و پژو ۲۰۰۸ خواهد بود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

با مشخص شدن اعضای هیئت مدیره و نهایی شدن ۱۷ قرارداد فرعی، شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو با نام ایکاپ (IKAP) با برگزاری مجمع مؤسسین و حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌صورت رسمی شروع به کار کرد.

در جلسه‌ی مجمع مؤسسین شرکت مشترک ایکاپ (IKAP)، صورت‌جلسه‌ی تشکیل این شرکت به امضای هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو و ژان کریستف کمار، قائم‌مقام مدیرعامل پژو سیتروئن رسید تا این شرکت کار خود را به‌صورت رسمی آغاز کند.

با امضای این صورت‌جلسه، ۱۷ قرارداد فرعی موجود در پروتکل همکاری دو شرکت ایران‌خودرو و پژو، نهایی شده و مراحل ثبت این شرکت از فردا آغاز خواهد شد.

مراد مجلسی پیش‌تر از سوی ایران‌خودرو به‌عنوان مدیرعامل شرکت ایکاپ منصوب شده بود. 

اقدامات نهایی جهت آغاز به کار رسمی شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو با نام ایکاپ طی هفته‌های اخیر به اتمام رسیده بود و یک هیئت بلندپایه از مدیران گروه پژو سیتروئن برای امضای قرارداد نهایی به ایران آمده‌اند.

قرار است شرکت ایکاپ در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی (تابستان و پاییز ۱‍۳۹۶ شمسی) خودروهای پژو۲۰۸، پژو ۳۰۱ و پژو ۲۰۰۸ را در ایران تولید کند و اقدامات لازم برای تولید خودروهای دیگر و صادارات محصولات این شرکت نیز توسط ایران‌خودرو و پژو انجام شود.

مشخصات فنی دقیق انواع خودروهای شرکت ایران‌ خودرو، مقایسه‌ی آن‌ها با محصولات برندهای دیگر، بحث و تبادل نظر پیرامون آن‌ها، پرسش و پاسخ کاربران و کارشناسان به‌همراه گالری تصاویر اتومبیل‌‌های این خودروساز را در بخش محصولات زومیت ببنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات