آئودی: دوکاتی فروشی نیست

یک‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
روپرت استادلر، مدیر عامل آئودی به شایعات منتشر شده در خصوص فروش دوکاتی، شرکت موتورسیکلت سازی و زیرمجموعه‌ی این شرکت، پاسخ داد و تمامی آن‌ها را تکذیب کرد. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

«دوکاتی فروشی نیست»؛ این دقیقا جمله‌ی به کار رفته توسط روپرت استادلر، مدیر عامل آئودی است تا به خوبی شایعات منتشر شده در این خصوص را تکذیب کند. شرکت موتورسیکلت سازی ایتالیایی دوکاتی در حال حاضر در مالکیت آئودی و گروه فولکس واگن قرار دارد و با وجود مشکلات گسترده‌ی این گروه خودروسازی، احتمال فروش دوکاتی وجود داشت.

آئودی دوکاتی

البته پیش‌تر نیز استادلر در خصوص برند‌های ایتالیایی زیرمجموعه‌ی خود اعلام کرده بود:

لامبورگینی و آئودی زیرمجموعه‌ی آئودی هستند و ما آینده‌ی بسیار خوبی را برای آن‌ها پیش‌بینی می‌کنیم و هیچ برنامه‌ای در خصوص واگذاری آن‌ها نداریم.

همانطور که مطلع هستید، فولکس واگن در حال کاهش هزینه‌های خود برای جبران ضرر مالی گسترده‌ی رسوایی دیزل خود است. این موضوع منجر به بروز اخباری مبنی بر فروش برخی از برند‌های زیرمجموعه‌ی این شرکت شده است. دوکاتی یکی از این برند‌ها است که اخیرا نیز محصولاتش از فروش مناسبی برخوردار نیستند و تحت فشار شدید رقبای قدرتمند ژاپنی خود قرار دارد.

آئودی دوکاتی

اسکانیا نیز یکی دیگر از شرکت‌هایی است که شایعات گسترده‌ای در خصوص فروش آن توسط فولکس واگن منتشر شده است. با این حال غول خودروسازی آلمان و جهان این اخبار را نیز تکذیب کرده است و اسکانیا و دوکاتی را جزیی از استراتژی بلند مدت جدید خود با نام TOGETHER عنوان کرد. فولکس قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ تغییرات اساسی در ساختار تولیدی خود ایجاد کند که علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید، فروش و سود بیشتری نیز بدست بیاورد. به زودی در زومیت مقاله‌ای در این خصوص و برنامه‌ی جامع فولکس واگن برای خروج از بحران، منتشر خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات