دیرکرد جرایم رانندگی سال ۹۴ بخشیده شد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
دیرکرد جرایم رانندگی سال ۹۴ توسط پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از امروز بخشیده شد. بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی با تأخیر دوماهه در پرداخت جرایم رانندگی، این جرایم با قیمت دو برابر از رانندگان اخذ می‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

دیرکرد جرایم رانندگی سال ۹۴ توسط پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از امروز چهارشنبه ۱۲ بخشیده می‌شود. به دو برابر شدن جرایم راهنمایی و رانندگی پس از تأخیر دوماهه در پرداخت، دیرکرد جرایم رانندگی گفته می‌شود.

بخشش دیرکرد جرایم رانندگی خودروها و وسایل نقیله تنها مربوط به تخلفات ثبت شده در سال ۹۴ شده و برای جرایم امسال و سال‌های قبل از ۱۳۹۴ نخواهد شد. به گفته‌ی سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا این بخشودگی به مدت محدود بوده و شامل افرادی می‌شود که اصل مبلغ جرایم را پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد: «از همه‌ی شهروندان درخواست می‌کنیم برای اطلاع از میزان جرایم رانندگی خود به سایت راهور ۱۲۰ متعلق به پلیس راهنمایی و رانندگی به آدرس (www.rahvar120.ir) مراجعه کنند و نمرات منفی خود را نیز ملاحظه کنند.»

سردار مهری ادامه داد: «تسهیلاتی فراهم شده تا رانندگان به صورت انتخابی جرایم خود را پرداخت کنند. همچنین رانندگان می‌توانند با ارسال شناسه‌ی خودرو (VIN) به سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ نیز از میزان جرایم رانندگی خود مطلع شوند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات