سامسونگ چندین مدل دوربین هوشمند متنوع را در نمایشگاه CES رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۳:۵۱
مطالعه 5 دقیقه
غول کره‌ای امروز در نمایشگاه CES 2014 از دوربین‌های WB35F، WB50F، WB350F، WB1100F، WB2200F رونمایی کرد. در ادامه شما را با ویژگی‌ها و تصاویر هر یک از این دوربین‌های هوشمند آشنا خواهیم کرد.
تبلیغات

سامسونگ چندین مدل دوربین هوشمند متنوع را در نمایشگاه بین‌المللی CES 2014 در وگاس ایالات متحده رونمایی کرده است. از ویژگی‌های مشترک این دوربین‌ها می‌توان به تجهیز به فناوری‌های NFC و Wi-Fi اشاره کرد که به اشتراک‌گذاری عکس‌ها را بیش از پیش آسان‌تر کرده است. ویژگی جدید Tag & Go به سادگی لمس کردن موبایل هوشمند و دوربین WB35F، به اشتراک‌گذاری را یک پله فراتر برده است. به طور کاملا خودکار، عملکرد‌ها فعال می‌شوند که انتقال، به اشتراک‌گذاری و پشتیبان گرفتن از عکس‌ها را ساده‌تر می‌کند. ویژگی Photo Beam عکسی را که در دوربین مشاهده می‌کنیم، به موبایل انتقال می‌دهد. با ویژگی Auto Share به محض گرفتن عکس، از آن پشتیبان گرفته می‌شود و MobileLink به کاربر اجازه می‌دهد تا با انتخاب عکس‌ها، به انتقال آن‌ها و سازماندهی‌شان بپردازد. با Remote View Finder به راحتی می‌توانید از طریق موبایلتان به کنترل دوربین بپردازید.

گزینه‌های مختلف Smart Mode عکاسان را قادر به بهینه کردن رنگ و کیفیت هر عکس می‌کند. ویژگی خارق‌العاده دیگر Smart Auto mode است که با شناسایی عوامل مختلف محیط، بهترین عکس را ارائه می‌دهد. با ویژگی Live Panorama نیز، کاربران می‌توانند به طور خودکار و با چرخاندن دوربین، عکس‌های عریض بگیرند. به علاوه گزینه فیلمبرداری وجود دارد به اسم HD video recording که فیلمبرداری HD را انجام می‌دهد.

در ادامه به معرفی اجمالی مهم‌ترین ویژگی‌های هر یک از مدل‌های معرفی شده می پردازیم:

دوربین هوشمند WB35F

samsung-smart-cameras-1

سامسونگ الکترونیکس امروز در لاس‌وگاس، در نمایشگاه CES، از عضو جدید خانواده دوربین‌های زوم WB، مدل WB35F رونمایی کرد. دوربین WB35F، دارای 12x زوم اپتیکال و سنسور 16 مگاپیکسلی CCD به عکاسان بهترین و با کیفیت‌ترین عکس‌ها را ارائه می‌دهد.

دوربین WB35F سامسونگ، دوربین مقرون به صرفه‌ای است که برای عکاسان حرفه‌ای و ایجاد عکس‌های باکیفیت طراحی شده است. این دوربین در 4 رنگ مشکی، قرمز، سفید و بنفش موجود خواهد بود.

دوربین هوشمند WB50F

samsung-smart-cameras-2

دوربین WB50F با طراحی زیبا، زوم وسیع و Soft Flash به عکاسان، عکس‌های با کیفیت را ارائه می‌دهد.

دوربین WB50F مجهز به زوم اپتیکال 12 برابر و سنسور 16 مگاپیکسلی CCD است که با وجود Soft Flash عکس‌های بهتری در نور کم می‌گیرد.

این دوربین نیز در 4 رنگ مشکی، قرمز، سفید و بنفش موجود خواهد بود.

دوربین هوشمند WB350F

samsung-smart-cameras-3

دوربین WB350F دوربینی است مجهز که به کاربران عکس‌های با کیفیت را ارئه می‌دهد. این دوربین کامپکت زوم، دارای قدرت زوم 21 برابر است و به همراه یک لنز واید 23 میلیمتری عرضه خواهد شد که به کاربران عکس‌هایی با جزییات واضح و عمق قابل‌توجه تحویل می‌دهد.

WB350F به سنسور BSI CMOS 16 مگاپیکسلی تجهیز شده است. با وجود این سنسور قوی که در مقایسه با رقبایش، نیاز کمتری به نور دارد، نیاز به فلش خارجی از بین می‌رود.

ویژگی دیگر این دوربین ، فیلمبرداری 30 فریم بر ثانیه و Full HD است. نمایشگر این دوربین نیز از نوع hVGA Hybird Touch LCD Screen و دارای اندازه 3 اینچ است. با وجود این نمایشگر لمسی، کاربران می‌توانند به راحتی با لمس صفحه، به منو‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

حالت‌های مختلف Smart Mode نیز در WB350F، باعث می‌شود تا کاربر برای اعمال سلیقه خود دست بازتری داشته باشد. همین طور دارندگان این دوربین با قابلیت‌های Dual Capture و Baby Monitor، می‌توانند به خلق تصاویر با سلیقه خود بپردازند.

دوربین هوشمند WB1100F

samsung-smart-cameras-4

دوربین WB1100F با زوم اپتیکال 35 برابر و لنز واید 25 میلیمتری قادر است عکس‌های واضح از فاصله دور بگیرد. با قابلیت Speed Control Key کاربران می‌توانند با سرعت بالا و به آسانی بر روی سوژه‌های عکاسیشان زوم کنند. این ویژگی زمانی می‌تواند استفاده شود که به زوم بالا و عکس‌های پانوراما نیاز است.

دوربین WB1100F سامسونگ مناسب برای عکاسان ماجراجویی است که به زوم بالا در عکس‌ها احتیاج دارند و می‌خواهند عکس‌هایشان را به راحتی با اطرافیانشان به اشتراک بگذارند.

این دوربین در رنگ‌های قرمز و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

دوربین هوشمند WB2200F

samsung-smart-cameras-5

عکاسان دقیق و وسواسی با دوربین WB2200F سامسونگ با ویژگی زوم بالای 60 برابر اپتیکال، می‌توانند بیش از پیش به سوژه‌های عکاسی‌شان نزدیک‌تر شوند. این مدل دوربین مناسب عکاسان حرفه‌ای خواهد بود که ویژگی‌های اپتیکال دوربین، عکس‌های با کیفیت و باطری با ظرفیت بالا برایشان اهمیت بالایی دارد.

با وجود سنسور 16 مگاپیکسلی BSI CMOS، دوربین WB2200F سامسونگ می‌تواند عکس‌هایی زنده و با وضوح بالای جزییات بگیرند. با زوم اپتیکال خارق‌العاده 60 برابر این دوربین، عکسان می‌توانند به سوژه‌های عکاسیشان نزدیک‌تر شوند و عکس‌های خارق‌العاده خلق کنند. سرعت بالای زوم این دوربین و زوم مستقیم از 0 تا 60 برابر بدون اتلاف وقت، کنترل عکس‌ها را برای عکاسان آسان‌تر می‌کند. لنز الترا واید 20 میلیمتری این دوربین، اجازه نخواهد داد فضای عکسبرداری محدود شود. این دوربین نیز قادر به فیلمبرداری 1080 Full HD با 30 فریم در ثانیه و نمایش آن در صفحه نمایش 3 اینچی hVGA LCD است.

Dual Grip، کیف مشکی و قابل حملی است که استفاده و حمل WB2200F را راحت‌تر می‌کند. Electronic Viewfinder کار عکاسان با این دوربین را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. ویژگی i-Function، ویژگی مفید دیگری است که می‌توان به وسیله آن تمام تنظیمات دستی را فقط با فشردن یک دکمه در اختیار داشت. عکاسان مبتدی و حتی حرفه‌ای می‌توانند از فواید Smart Mode که تنظیمات مطابق با هر نوع محیط را در اختیار قرار می‌دهد، استفاده کنند. برای مثال تنظیم Sunset، بهترین تنظیمات را برای گرفتن عکس از خورشید و Action Freeze بهترین تنظیمات برای عکسبرداری در موقعیت‌های ورزشی و پرسرعت اعمال می‌کند.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات