دوربین جدید شرکت Polaroid با قابلیت چاپ فوری عکس، نوستالژی را در قلب شما زنده خواهد کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
آخرین باری که دوربین‌هایی با قابلیت چاپ فوری تصاویر را دیده‌اید احتمالا به فیلم‌های سینمایی قدیمی برمی‌گردد، چرا که مدت زیادی است که دوربین‌های دیجیتالی جای آن‌ها را اشغال کرده‌اند و کمتر اثری از این دوربین‌های قدیمی دیده می‌شود. اما دوربین جدید Polaroid می‌خواهد نوستالژی را در قلب شما زنده کند. با ما همراه باشید تا با دوربین‌های مدرن، ولی در عین حال قدیمی شکل این شرکت بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

 دوربین جدید Polaroid با قابلیت چاپ فوری تصاویر، شما را در حالی که در حال استفاده از یک دوربین دیجیتالی هستید، به دوران قدیم باز می‌گرداند. دوربینی که چند ماهی است خبرهای آن توجه بسیاری از علاقمندان را به خود جلب نموده است و در نمایشگاه CES‌ امسال بالاخره وعده به بازار آمدن آن در پاییز سال میلادی جاری داده شد. 

دوربین جدید Polaroid از سیستم عامل اندورید بهره می‌برد و در قسمت جلویی دوربین 16 مگاپیکسلی و در عقب دوربین 2 مگاپیکسلی برای تصویر برداری دارد. این دوربین همچنین دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی، گیرنده وای‌فای و حافظه داخلی 4 گیگابایت با امکان افزایش گنجایش توسط حافظه‌های Micro SD می‌باشد. فرآیند چاپ فوری تصویر نیز به کمک ورق‌های مخصوص Zlink انجام می‌پذیرد. 

در صورت انتشار مطالب بیشتر در رابطه با این دوربین‌ها، در بروزرسانی‌های بعدی اطلاعات بیشتر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات