لنزهای بی سیم سونی، تلفن هوشمند شما را به یک دوربین نیمه حرفه‌ای بدل می‌کنند

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
با انتشار تصاویر بیشتر از لنزهای بی‌سیم جدید سونی با نام Lens-camera که محصولی نوین در حوزه‌ی عکاسی به شمار می‌رود، می‌توان جزئیات موجود در باره این ابزار جدید را از زوایای مختلف بررسی و کنکاش نمود.
تبلیغات

لنزهای هوشمند DSC-QX10 و DSC-QX100 سونی، دارای قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند بوده و در حالی که به دلیل تعبیه امکاناتی از قبیل باتری، چیپ پردازشی، لنز و اتصالات NFC و WiFi بی‌نیاز از سخت افزار گوشی، می‌تواند تصاویری با بهترین کیفیت ممکن را برای شما به ارمغان بیاورد.

BTQ2gqkCcAA2SeP

با اتصال بی سیم این لنزها به گوشی‌های اندرویدی یا اپلی خود می‌توانید تصاویر ضبط شده توسط آنها را به گوشی خود انتقال داده و به‌نظاره بنشینید. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا سونی می‌توانید از قاب مخصوص طراحی شده برای این سری از گوشی ها استفاده کنید.

پس از اتصال دوربین به گوشی، می‌توان با استفاده از گوشی در هنگام عکاسی، زوم، وضوح، تنظیمات مربوط به نور و فوکوس را کنترل کرد. با توجه به تصاویر می‌توان به راحتی متوجه شد که لنز قادر است بدون نیاز به اتصال فیزیکی و از طریق شبکه بی سیم با تلفن جفت شود، که این امکان برای مواقعی که می‌خواهید از خودتان عکاسی کنید بسیار کارآمد خواهد بود. امکان ذخیره تصاویر گرفته شده توسط لنزهای بی سیم سونی هم بر روی حافظه خود لنز و هم برروی حافظه تلفن هوشمند وجود دارد.

قسمتی از تصاویر منتشر شده به دلیل ثبت نوشته‌هایی با مضمون سیاسی برروی آن‌ها تارشده‌اند. انتظار می‌رود سونی از لنزهای بی سیم خود در نمایشگاه IFA 2013 رونمایی کند.

بروز رسانی:

قیمت احتمالی لنزهای بی سیم سونی بین 25 تا 500 دلار شایعه شده است. همچنین گفته شده که این لنزها قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p هستند.لنز بی سیم QX100 سونی دارای سنسور 1 اینچی با کیفیت 20.2 مگاپیکسلی از نوع Exmor R CMOS است. این سنسور احتمالا شبیه همان سنسوری است که در دوربین عکاسی RX 100 II سایبرشات نیز استفاده شده است. لنز بی سیم QX10 نیز دارای سنسور Exmor R CMOS با کیفیت 18.2 مگاپیکسل و قابلیت بزرگنمایی 10 برابر است.

Wireless Lense
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات