جذاب‌ترین تصاویر علم و فناوری هفته ۷

یک‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۵
مطالعه 4 دقیقه
‫‫اگر به هنر عکاسی و تماشای تصاویر علمی علاقه‌مند هستید، از این آلبوم زیبا لذت خواهید برد. همانند هفته‌های گذشته، جذاب‌ترین تصاویر علمی این هفت روز گذشته را برایتان گردآوری کرده‌ایم،‬ که از تماشای کوه آتشفشان سیسیل از فضا گرفته تا دورنمای نیویورک از بلندای برج‌های دوقلوی جدید و ماشین پرنده را شامل می‌شود. این آلبوم زیبا و جذاب را میهمان زومیت باشید.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
تبلیغات

کوه آتش‌فشان از فضا

pix-of-weeks-1

کریس هدفیلد، فضانورد، این تصویر زیبا را از فراسوی جو زمین از کوه آتشفشانی اتنا واقع در جزیره‌ی سیسیل ایتالیا تهیه کرده است. اگر دقت کنید می‌توانید ستون دودی که از دهانه‌ی این کوه سرکش به هوا رفته را مشاهده نمایید.

کبوتر با کبوتر...

pix-of-weeks-2

دو طوطی رنگارنگ بر فراز آسمان شهر مادرید در اسپانیا در حال پرواز هستند. بهار است و علاقه‌مندان به محیط زیست می‌توانند برای رصد این موجودات زیبا نگاهشان را به آسمان بدوزند.

معجزه نوین

pix-of-weeks-3

شرکت ایتالیایی Haltadefinizione نرم‌افزار تازه‌ای را معرفی کرده که Shroud 2.0 نام دارد. این برنامه ارائه دهنده‌ی جزئیات تازه‌ای از پارچه‌های باستانی است.

دوقلوهای افسانه‌ای

pix-of-weeks-4

این تصویر دورنمایی از منطقه‌ی منهتن نیویورک را از طبقه صدم یکی از برج‌های در حال تاسیسی نشان می‌دهد که در محل سابق برج‌های دوقلوی نیویورک بنا می‌شوند. قرار است این برج‌های جدید از سال 2015 به بهره‌برداری برسند.

ماشین پرنده!

pix-of-weeks-5

کارگران مشغول نصب ماشین بالداری بر بالای ساختمان موزه‌ی خودرو در شهر کلن آلمان هستند. مطمئن باشید اگر این یراق‌های جرثقیل نبود، ماشین طلایی پر می‌کشید و بال می‌زد و می‌رفت...

نور گرماده

pix-of-weeks-6

نور قرمز لامپ، دو بره‌ی یک روزه را در ولز گرم می‌کند. موج اخیر سرما در این منطقه موجب شده تا کشاورزان به ناچار احشام خود را در فصلی که باید به طور طبیعی از چمن و گیاهان سبز تغذیه کنند را با اولوفه سیر می‌کنند.

گوش لطفاً!

pix-of-weeks-7

پس از کشته شدن دو نفر در چین بر اثر ابتلا به آنفولانزای مرغی، مأموران فرودگاه تایوان تدابیر ویژه‌ای را برای غربالگری مسافران ورودی و بررسی سطح دمای بدن آن‌ها اتخاذ کرده‌اند.

پرواز در پرواز

pix-of-weeks-8

دو هواپیمای ایرباس A380 متعلق به خطوط هوایی امارات (تصویر چپ) و کوانتاس (راست) در حال پرواز بر فرار بندر زیبای سیدنی استرالیا هستند و بدین ترتیب شروع همکاری مشترک خود را جشن گرفته‌اند.

اسپایدرمن!

pix-of-weeks-9

گونه‌ی جدیدی از خانواده‌ی رتیل‌ها که حدوداً هم اندازه‌ی گردی صورت زیبای شماست و پاهای بلند 21 سانتیمتری دارد در مناطق شمال سریلانکا کشف شده است. م‌م‌م‌م‌م... خوشمزه به نظر میاد، نظر شما چیه؟!

پیچ تند

pix-of-weeks-10

رانندگانی که در مسابقه‌ی سرعت خیابانی TC2000 در شهر بوینس‌آیرس آرژانتین شرکت کرده‌اند، می‌کوشند تا وسیله‌ی نقلیه خود را کنترل کرده و از یکی از پیچ‌های تند مسیر عبور کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات