برترین تصاویر علمی و فناوری هفته

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۷
مطالعه 4 دقیقه
صفحه Future خبرگزاری بی‌بی‌سی بهترین تصاویر گرفته شده در هفت روز اخیر را در وب‌سایت خود منتشر نموده است. این تصاویر زیبا ارزش مشاهده را دارند و ما نیز تصمیم گرفتیم این تصاویر را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساحل طوفانی

ساحل خیس گویان طوفانی دیگر را پذیراست. بسیاری از خانه‌ها طعمه‌ی امواج سهمگین دریا شده‌اند.

best-photos-of-week-1

روبات سرآشپز

یک روبات آشپز در رستورانی در هاربین در شمال چین مشغول کار است. در این رستوران 20 روبات به کارهای مختلفی مشغول هستند، از امور روزمره گرفته تا پذیرایی از میهمانان و شستن ظروف کثیف!

best-photos-of-week-2

به ساحل نشسته

صدها نفر در ساحل کاپیتی در نیوزیلند جمع شده‌اند تا جسد بی‌جان نهنگ عنبر 15 متری را از نزدیک ببینند.

best-photos-of-week-3

نشانه‌های قرمز داغ!

یکی از فعال‌ترین آتشفشان‌های اروپا استرامبولی است که در شمال جزیره‌ی سیسیل ایتالیا قرار گرفته است. در این تصویر مواد مذاب آتشفشانی در حال خروج از این کوه به دریا هستند.

best-photos-of-week-4

تپلوی فضایی

سازمان فضایی ایالات متحده (ناسا) به شرکت بیگ‌بلو ایرواسپیس (Bigelow Aerospace) سفارش ساخت یک لابراتوآر فضایی بادشونده را داده است، که تا سال 2015 میلادی در ایستگاه فضایی بین‌المللی نیز به کار گرفته می‌شود.

best-photos-of-week-5

تالار شیشه

کارشناس شرکت واتر هاوس (Water House) در شهر مکزیکوسیتی پایتخت مکزیک، مشغول کار بر روی تصفیه آب‌های آلوده‌ی باران و تهیه آب آشامیدنی از آن است.

best-photos-of-week-6

نشانه‌های آلودگی

آلودگی هوا تنها مختص تهران دودگرفته نیست، بلکه پکن، پایتخت کشور پهناور چین نیز با آلودگی شدید هوا دست به گریبان است، به طوریکه نه تنها وضعیت اضطرار در آن شهر اعلام شده، بلکه این آلودگی‌ها از فضا نیز قابل رویت هستند.

best-photos-of-week-7

چشم قشنگ

خودروی لکسوس (Lexus IS 350 F) اسپورت که در نمایشگاه خودرویی دیترویت رونمایی شدبا آن چشمان معصومش دل هر علاقمندی را می‌رباید.

best-photos-of-week-8

در میان مه و دود

آلودگی‌های ناشی ازکارخانه‌ی راکت سازی که در لستریم در شمال شرقی فرانسه مشغول به کار است. دودی که از دودکش‌ها به هوا می‌رود همه جا را آلوده کرده است.

best-photos-of-week-9

وقت غذا

گروهی از غلیواج‌ها در اوشن پارک (Ocean Park) واقع در ساحل مانیل، پایتخت فیلیپین مشغول صرف وعده‌ای از غذای روزانه هستند.

best-photos-of-week-10
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات