دوربین جدید گوپرو قلب کاربران اینستاگرام را هدف می‌گیرد

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
مرد جوان در بین برف با دوربین گوپرو هیرو ۱۲ بلک / Hero 12 Black
گوپرو اکشن‌کمرای جدیدی رونمایی کرده است که ویدیوهای هیجان‌انگیزی را برای مدت‌زمانی طولانی می‌گیرد و مخصوص کاربران اینستاگرام و تیک‌تاک است.
تبلیغات

گوپرو در بیانیه‌ای مطبوعاتی، دوربین ورزشی (اکشن‌کمرا) جدیدی به نام GoPro Hero 12 Black را رونمایی کرده است که به‌لطف بهره‌مندی از سیستم پیشرفته‌ی مدیریت انرژی، طولانی‌تر از نسل قبل ویدیو ضبط می‌کند. در برخی سناریوها، مدت‌زمان فیلم‌برداری گوپرو هیرو ۱۲ بلک تقریباً دو برابر بیشتر از گوپرو هیرو ۱۱ بلک است. این تغییر نسلی در نگاه اول بسیار مهم به‌نظر می‌رسد.

تفاوت‌هایی که گوپرو به آن‌ها اشاره کرده، به‌شرطی ارائه می‌شوند که از باتری اختصاصی Enduro این شرکت استفاده کنید. این باتری به‌همراه هیرو ۱۲ عرضه می‌شود. اگر از باتری استاندارد استفاده کنید، تفاوت بین شارژدهی هیرو ۱۲ و هیرو ۱۱ کمتر خواهد بود.

دوربین گوپرو هیرو ۱۲ بلک / Hero 12 Black روی دوچرخه

گوپرو هیرو ۱۲ بلک حالت فیلم‌برداری ۹:۱۶ دارد تا بتوانید برای پلتفرم‌هایی مثل تیک‌تاک و اینستاگرام و یوتیوب شورتس محتواهای خلاقانه‌ای تولید کنید. اکشن‌کمرای جدید گوپرو با هدفون و میکروفون بی‌سیم بلوتوثی سازگاری دارد تا ابزاری هیجان‌انگیز برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی باشد.

هیرو ۱۲ بلک قابلیت‌های دیگری نیز دارد که بیشتر برای افراد حرفه‌ای کاربردی است. با این دوربین می‌توانید عکس و ویدیو HDR بگیرید. هیرو ۱۲ بلک ویدیوهای 5.3K را در حالت ۱۶:۹ با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه و ویدیوهای 4K را در حالت ۸:۷ با نرخ فریم مشابه ضبط می‌کند. اگر سراغ نسبت تصویر ۱۶:۹ بروید، به نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه دسترسی خواهید داشت.

دوربین گوپرو هیرو ۱۲ بلک / Hero 12 Black در آب

اضافه‌شدن انکد GP-Log به هیرو ۱۲ بلک بدین‌معنی است که دوربین جدید گوپرو می‌تواند گستره‌ی داینامیکی وسیع‌تری را پوشش دهد. کاربران می‌توانند کد زمانی (تایم‌کد) تعداد بی‌شماری از دوربین‌های هیرو ۱۲ بلک را با یکدیگر همگام‌سازی کنند تا ویرایش ویدیوها راحت‌تر شود.

گوپرو هیرو ۱۲ بلک می‌تواند به‌لطف لنز جدیدی به نام Max Lens Mod 2.0 ویدیوهای 4K/60fps را با میدان دید ۱۷۷ درجه‌ای ضبط کند. لنز جدید باعث افزایش ۳۶ درصدی میدان دید در ویدیوهای افقی و افزایش ۴۸ درصدی میدان دید در ویدیوهای عمودی می‌شود. این لنز جداگانه به‌دست مشتریان می‌رسد.

دوربین گوپرو هیرو ۱۲ بلک / Hero 12 Black از نمای جلو

قیمت دوربین گوپرو هیرو ۱۲ بلک ۳۹۹٫۹۹ دلار است. این دوربین که برای پیش‌خرید در‌دسترس قرار گرفته، هفته‌ی آینده روانه‌ی بازار خواهد شد. قیمت لنز دوربین Max Lens Mod 2.0 به ۹۹٫۹۹ دلار می‌رسد. گوپرو گفته است مدل ویژه‌ای از دوربین جدیدش را با قیمت ۵۹۹٫۹۹ دلار می‌فروشد که به‌همراه گریپ و چراغ LED دردسترس قرار می‌گیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات