اکشن کم Insta360 Go 3 با امکان ضبط ویدیو 2.7K و عمر باتری ۱۷۰ دقیقه‌ای معرفی شد

چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اکشن کم Insta360 GO 3
Insta360 GO 3 احتمالاً کوچکترین اکشن کم 2.7K موجود در بازار است و پایه‌ی ارتقایافته‌ی آن به تطبیق‌پذیری‌اش برای استفاده در سناریوهای مختلف کمک می‌کند.
تبلیغات

اکشن کم Insta360 Go 3 با ویژگی‌های جذاب برای رقابت با محصولات گوپرو معرفی شد. این دوربین فوق‌العاده کوچک از پایه‌ی جداشونده بهره می‌برد و می‌توان درحالت بی‌سیم نیز از آن استفاده کرد.

اگرچه DJI همواره سعی دارد محصولاتی جایگزینی برای پیشنهادهای گوپرو ارائه دهد اما اکنون Insta360 GO 3 با ابزارهای ویدیویی منحصربه‌فرد خود سعی دارد جایگاه بهتری در این بازار به‌دست آورد. این محصول از تثبیت‌گر داخلی بهره می‌برد که با ردیابی سوژه‌ی درحال حرکت می‌تواند آن‌ را همواره در مرکز کادر تصویر نگه دارد. اگرچه شرکت کوچک Insta360 با ارائه‌ی اولین نسل دوربین ۳۶۰ درجه‌، نام و نشانی برای خود دست‌وپا کرد اما دوربین‌های اکشن‌کم این شرکت به‌دلیل ابعاد بسیار کوچک و قابلیت‌های جذاب، دلیل اصلی گسترش درخورتوجه جامعه‌ی کاربری این برند است.

اکشن کم Insta360 GO 3

گیزمودو می‌نویسد، نسل اول Insta360 GO درمقایسه‌با نمونه‌های شناخته‌شده‌تر محدودیت‌هایی مثل زمان ضبط کوتاه و نرخ فریم پایین داشت اما بزرگترین مشکل این محصول، عدم وجود نمایشگر برای مشاهده‌ی پیش‌نمایش بود. Insta360 GO 2 بسیاری از مشکلات مدل قبلی خود را رفع کرد و به‌عنوان مثال سرعت ویدیوهای آن به ۵۰ فریم برثانیه افزایش یافت. این محصول همچنین قابلیت استریم زنده‌ی ویدیو روی نمایشگر گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهد و به کیس شارژ بهبودیافته مجهز شده است.

Insta360 GO 3 نسبت‌به نسل قبلی خود پیشرفت‌های جذابی دریافت کرده است. وضوح این اکشن‌کم اکنون به ۲۷۲۰ در ۱۵۳۶ پیکسل رسیده که می‌تواند از این نظر به‌عنوان رقیبی جدی برای محصولات گوپرو محسوب شود. این دوربین همچنین امکان ضبط ویدیو 2.7K با نرخ ۳۰ فریم‌ برثانیه یا وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ ۵۰ فریم برثانیه را ارائه می‌دهد. عمر باتری همیشه یکی از معایب مهم دوربین‌های سری Insta 360 Go بوده زیرا با توجه به ابعاد بسیار کوچک، امکان استفاده از باتری بزرگتر در آن‌ها وجود ندارد. اکنون نسل سوم این اکشن‌کم می‌تواند با هربار شارژ تا ۱۷۰ دقیقه (۴۵ دقیقه در نسل قبل) فیلم‌برداری کند.

Insta360 GO 3 از امروز در سه نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت به‌فروش می‌رسد. قیمت این سه مدل به‌ترتیب ۳۸۰ دلار، ۴۰۰ دلار و ۴۳۰ دلار است.

اکشن کم Insta360 GO 3

از دیگر ویژگی‌های کاربردی Insta360 GO 3 می‌توان به نمایشگر لمسی ۲٫۲ اینچی داخلی اشاره کرد که پیش‌نمایشی از ویدیو یا عکس موردنظر را ارائه می‌دهد. علاوه‌براین کاربران می‌توانند هنگام ضبط ویدیو یا عکس سلفی، این صفحه‌ نمایش را ۱۸۰ درجه بچرخانند. نسل سوم اکشن‌کم Insta360 GO امکان اتصال آسان به گوشی هوشمند را نیز ارائه می‌دهد و لوازم‌جانبی Pod آن می‌تواند به‌عنوان کنترل از راه‌دور مورد استفاده قرار گیرد.

دوربین اصلی Insta360 GO 3 ابعادی به‌اندازه‌ی انگشت کوچک دست دارد و با روش مغناطیسی به لوازم‌جانبی Pod تصل می‌شود. علاوه‌براین می‌توان این دوربین را به هر جسم فلزی دیگری متصل کرد. به‌عنوان مثال با قرار دادن آویز فلزی زیر پیراهن، می‌توان این اکشن‌کم را روی سینه‌ قرار داد و فیلمی با نمای اول شخص شبیه بازی‌های رایانه‌ای ثبت کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات