می‌خواهید یوتیوبر شوید؟ دوربین جدید کانن مخصوص شما است

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
دوربین ولاگ کانن V10 لباس سبز و کیف نارنجی
کانن دوربین جدیدی به نام PowerShot V10 معرفی کرده است که قیمت مناسبی دارد و ویدیوی 4K ضبط می‌کند.
تبلیغات

کانن سرانجام تصمیم گرفته است با محصولی کامپکت وارد حوزه‌ی دوربین‌های مخصوص ولاگ شود. دوربین Canon PowerShot V10 با برچسب قیمت ۴۳۰ دلاری محصولی مقرون‌به‌صرفه در بازارهای بین‌المللی محسوب می‌شود و لنز ۱۹ میلی‌متری ثابت با دیافراگم f/2.8 و حسگر تایپ یک اینچ ۲۰٫۹ مگاپیکسلی دارد.

دوربین کانن ویدیوی 4K را با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه ضبط می‌کند و به نمایشگر چرخان محهز است تا بتوانید از خودتان به‌راحتی فیلم بگیرید. دکمه‌ی ضبط ویدیو در بخش جلویی و پشتی PowerShot V10 دیده می‌شود و این دوربین میکروفون استریو به‌همراه جک ۳٫۵ میلی‌متری و درگاه Micro HDMI دارد.

دوربین جدید کانن فیلم‌برداری هشت بیتی انجام می‌دهد و بدنه‌ی کوچکی به وزن ۲۱۱ گرم دارد. این دوربین به باتری ۱٬۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که با درگاه USB-C شارژ می‌شود و ضبط ۵۵ دقیقه ویدیوی 4K را امکان‌پذیر می‌کند.

دوربین ولاگ کانن V10 از نمای جلو

آن‌طور که ورج می‌‌نویسد، دوربین جدید کانن به لرزش‌گیر دیجیتالی مجهز است و ماه آینده‌ی میلادی روانه‌ی بازار می‌شود. یکی از نکات جالب درباره‌ی V10 طراحی نسبتا قدیمی است. ساختار دوربین باعث می‌شود این محصول بیشتر برای ضبط ویدیوهای یوتیوب مناسب باشد نه تیک تاک و اینستاگرام. برای ضبط ویدیوی عمودی می‌توانید دوربین را بچرخانید با این‌حال پایه‌ی داخلی محصول به‌گونه‌ای تولید شده است که دستگاه را در حالت افقی نگه دارد.

دوربین ولاگ کانن V10 روی میز

دوربین PowerShot V10 دکمه‌های زیادی ندارد و برای بسیاری از قابلیت‌هایش مبتنی‌بر کنترل لمسی ازطریق نمایشگر دو اینچ LCD است که نسبت تصویر ۳:۲ دارد. V10 دوربین رده‌بالایی محسوب نمی‌شود و بیشتر مخصوص کسانی است که به‌تازگی تولید محتوای ویدیویی را شروع کرده‌اند.

گستره‌ی ایزوی دوربین جدید کانن در عکس‌ها ۱۲۵ تا ۱۲٬۸۰۰ است و نمی‌توان به‌صورت دستی آن را تنظیم کرد. این گستره در فیلم‌برداری 4K به ۳٬۲۰۰ و در فیلم‌برداری 1080p به ۶٬۴۰۰ محدود می‌شود.

دوربین ولاگ کانن V10 در دست مرد سیاه پوست

به‌علاوه، دوربین از فوکوس دستی پشتیبانی نمی‌کند. حسگر ۲۰٫۹ مگاپیکسلی PowerShot V10 برای ثبت عکس از ۱۵٫۲ مگاپیکسل مؤثر و برای ضبط ویدیو از ۱۳٫۱ مگاپیکسل مؤثر استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات