کانن قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ تعداد لنزهای RF خود را دو برابر افزایش دهد

جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کانن که سهم بیشتری در بازار دوربین‌ها و لنزهای بالارده می‌خواهد، قصد دارد تا با افزایش تولید، تعداد لنزهای RF خود را تا سال ۲۰۲۵ به نزدیک ۶۰ عدد برساند.
تبلیغات

کانن طبق آخرین گزارش درآمد خود که توسط Canon Rumors در وب‌سایت این شرکت مشاهده شده، قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ مجموعه لنزهای بدون آینه RF خود را به مقداری بیش از دو برابر افزایش دهد و در چهار سال آینده حدود ۳۲ مدل دیگر تولید کند؛ همچنین نموداری نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد تا فاصله‌ی زمانی عرضه‌ی انواع لنز کانن را که بین سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ منجر به عرضه‌ی هشت مدل جدید شده بود، حفظ کند. گفتنی است که این شرکت اگر بتواند به این موضوع پایبند باشد، در مدت چهار سال نزدیک به ۶۰ لنز RF فول فریم خواهد داشت.

به گفته‌ی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانن، فوجیو میتارای، بازار کلی به دلیل کاهش فروش مدل‌های پایین‌رده (به‌لطف پیشرفت دوربین گوشی‌های هوشمند) به روند نزولی خود ادامه می‌دهد؛ اما تقاضا برای مدل‌های رده‌بالاتر همچنان زیاد است. به‌این‌ترتیب، Canon بیشتر روی توسعه‌ی این نوع دوربین‌ها و لنزها کار می‌کند؛ همچنین حالا این شرکت احساس می‌کند که می‌تواند در تصاحب سهم بازار دوربین‌های بدون آینه برای سونی رقیبی بیش‌از‌پیش جدی باشد.

به‌نقل از فوجیو میتارای:

در مجموع به نظر می‌رسد بازار در حال فروکش کردن است. در طول چندین سال گذشته، ما برای افزایش جذابیت سیستم EOS R با تقویت خط تولید خود با دوربین‌های بدون آینه فول فریم و لنزهای RF بسیار رقابتی کار کرده‌ایم. درنتیجه، ما جایگاهی استوار در بازار دوربین‌های بدون آینه ایجاد کرده‌ایم و حالا در شرایطی هستیم که می‌توانیم سهم بیشتری را در بازار تصاحب کنیم.

Canon همچنین قصد دارد سودآوری خود را با افزایش اتوماسیون کارخانه بهبود ببخشد. افزایش اتوماسیون موجب بهبود کیفیت و افزایش میزان تولید می‌شود، درحالی‌که از سوی دیگر بیشتر به‌دنبال طراحی‌های مفهومی عجیب‌وغریب، مانند دوربین کانن PowerShot PX نیز هست؛ همچنین کانن در حال برنامه‌ریزی برای تولید انبوه حسگرهای SPAD است که می‌تواند عکس‌های رنگی باکیفیت و تقریباً در شرایط بدون نور بگیرد. گفتنی است که یکی از کاربردهای اصلی این سنسور جدید، استفاده در کارهایی مانند نظارت پیشرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات