دوربین میکرو چهارسوم یونگنو بر پایه اندروید 10 معرفی شد

یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
دوربین بدون آینه میکرو چهارسوم یونگنو به نام YN455 با پشتیبانی از اندروید ۱۰، سنسور دوربین ۲۰ مگاپیکسل، نمایشگر ۵ اینچی و پردازنده اسنپدراگون معرفی شد.
تبلیغات

یونگنو دوربین بدون آینه‌ای با نام YN455 معرفی کرده است. این دوربین اندرویدی میکرو چهارسوم، با تراشه اسنپدراگون همراه شده و فعلاً فقط برای عرضه در بازار چین آماده است؛ اما احتمال می‌رود یونگنو این دوربین را مثل مدل YN450 در سایر نقاط جهان نیز عرضه کند.

YN455 ظاهر جمع‌وجوری دارد و ابعاد آن برابر با ۵٫۶×۸٫۵×۱۶٫۲ سانتی‌متر است و تنها ۶۷۰ گرم وزن دارد. سخت‌افزار این دوربین را یک حسگر تصویر ۲۰ مگاپیکسل میکرو چهارسوم با قدرت ضبط ویدیوی 4K در ۳۰ فریم بر ثانیه، تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ به همراه فضای ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ گیگابایت (با اسلات میکرو اس‌دی و قابلیت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت)، باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت (به همراه شارژر USB-C)، بلوتوث 5.0، وای‌فای و جی‌پی‌اس برای ژئوتگ عکس‌ها و اسلات سیم‌کارت نانو برای برقراری اتصال نسل دوم، سوم و چهارم تشکیل می‌دهند.

دوربین یونگنو

اما نکته تمایز این دوربین را شاید بتوان در نمایشگر چرخنده و لمسی نسبتاً بزرگ آن دانست که با ابعاد ۵ اینچ، از اندروید ۱۰ پشتیبانی می‌کند و به‌عنوان لایو ویو هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک فلش LED کوچک در قسمت جلوی دوربین، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و دو پورت USB-C در قاب کناری دوربین تعبیه شده است.

ازآنجاکه YN455 بر پایه اندروید ۱۰ عمل می‌کند، تمام قابلیت‌هایی که از یک سیستم اندرویدی انتظار می‌رود دارا است. با این دوربین می‌توان اپ‌های شخص ثالث دانلود کرد، وبگردی انجام داد و حتی در شبکه‌های اجتماعی مثل فلیکر، اینستاگرام و توییتر فعالیت کرد.

یونگنو دوربین جدید را با قیمت ۶۰۰ دلار در وب‌سایت خود لیست کرده است. YN455 به‌صورت باندل با لنز ۲۵ میلی‌متری F1.7 یا لنز ۴۲٫۵ میلی‌متری F1.7 یونگنو نیز دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات