شیر کنجکاو دوربین کانن 5D Mark II یک عکاس را نابود کرد

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
اِد هترینگتون، اهل آتلانتا، از طریق عکاسی در عروسی‌ها زندگی خود را می‌گذراند، اما در ابتدای ماه جاری میلادی او به زیمبابوه سفر کرد تا به عکاسی از حیات وحش بپردازد. در خلال این کار وی رویدادی را تجربه کرد که به این زودی‌ها فراموش نخواهد کرد. یک شیر دوربین وی را دزدید!
تبلیغات

هترینگتون در سفر خود دوربین‌های کانن 7D و 5D Mark II خود را همراه داشت. وی قصد داشت تا عکس‌هایی با پرسپکتیو از روی زمین را از حیوانات وحشی بگیرد. وی برای این کار یک ریموت بی‌سیم و یک پایه دوربین کوچک نیز خریداری نمود.

او توانست از فیل‌ها و سگ‌های وحشی آفریقایی تصاویری را ثبت نماید. یک روز وقتی در چادر خود استراحت می‌کرد، شاهد شکار یک بوفالو توسط یک ماده‌شیر در آن نزدیکی بود. وقتی ماده‌شیر از شکار جدا شد و به سمت نهری در آن حوالی رفت تا گلویی تازه کند، هترینگتون تصمیم گرفت تا دوربین خود را در کنار لاشه بوفالو قرار دهد تا بتواند تصاویر نمای نزدیکی از شیر در حال خوردن شکار خود بگیرد.

او به سرعت دوربین 5D Mark II خود را با یک لنز زاویه دید عریض در کنار مردار بوفالو قرار داد. سپس از آنجا به میزان کافی فاصله گرفت و منتظر آمدن شیر نشست.

canon-5d-lion-01

متاسفانه از شانس بد هترینگتون، ماده‌شیر بیش از آن که به گوشت لذیذ بوفالو علاقه نشان دهد، نسبت به دوربین کنجکاو بود. در زیر می‌توانید تصاویر مربوط به این رویداد که از راه دور توسط دوربین 5D گرفته شده را به صورت مرحله به مرحله مشاهده نمایید.

متاسفانه دوربین و بخشی از سیستم کنترل از راه دور که به دوربین متصل شده بود، هر دو شکستند. لنز ۱۶-۳۵ میلی‌متری کمی خوش‌شانس‌تر بود. هر چند که شیر کنجکاو بخشی از پلاستیک آن را نیز خراشیده و لنز را کثیف کرده بود، اما همچنان لنز کار می‌کرد و تا پایان سفر توسط هترینگتون مورد استفاده قرار گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات