سونی امروز احتمالا دوربین جدید سری آلفا را معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
دوربینی که براساس شایعه‌ها، گران‌قیمت‌ترین دوربین مانت E محسوب می‌شود، امروز قرار است رسما رونمایی شود. این دوربین سونی احتمالا ایزوی بسیار بالایی دارد.
تبلیغات

خبرگزاری سونی آلفا روزمرز ساعاتی پیش با انتشار گزارش اختصاصی به ‌نقل از منبعی قابل ‌اعتماد، اعلام کرد اطلاعاتی درباره‌ی مدل جدیدی از دوربین‌های سونی دست پیدا کرده است.به ادعای این رسانه، برخلاف رویداد دوربین‌های A9III و A7C، صرفا افراد انگشت‌شماری در هر قاره از ساخت مدل جدید دوربین‌ سونی اطلاع دارند.

مطابق ادعا‌ی سونی آلفا،‌ این دوربین سونی تبدیل به گران‌قیمت‌ترین دوربین مانت E ساخته‌شده در تاریخ می‌شود.

پوستر رویداد معرفی دوربین سونی در 26 ژانویه 2021

احتمالا این دوربین سونی از سری A9 یا A1 خواهد بود. سونی در پوستری که برای مراسم امروز منتشر کرده است، مدعی شده محصولی که می‌خواهد معرفی کند، دوربینی است که قبلا هرگز نمونه‌ی آن را ندیده‌اید (The one never seen). در حال حاضر به‌طور دقیق نمی‌دانیم این گفته به چه معنا است؛ اما کاربران این عبارت را رمزگشایی کرده‌اند. براساس ادعای آن‌ها، Never seen به‌معنی ساخت سری جدیدی از دوربین‌ها است و One به دوربین‌های سری سونی A1 اشاره می‌کند. 

سونی آلفا رومرز در گزارشی دیگر ادعا می‌کند ایزو (ISO) دوربین جدید سونی به‌طرز دیوانه‌واری زیاد است. همچنین شایعه‌‌ا‌ی تأییدنشده از حضور حسگری جدید در دوربین سونی خبر می‌دهد. ضبط ویدئوی 8K بدون مواجهه با مشکل داغیِ بیش از حد و قیمت ۵۹۹۹ دلاری جزو دیگر مشخصه‌های این دوربین سونی هستند. سونی آلفا رومرز می‌گوید: «همه‌چیز درمورد این دوربین، جدید است.» 

سونی آلفا رومرز به‌ نقل از منبع مورد اعتماد، می‌نویسد ژاپنی‌ها به‌دنبال معرفی دوربین RX دیگری نیز هستند؛ اما این دوربین در مراسم امروز معرفی نمی‌شود. مراسم امروز سونی برای ساعت ۱۸:۳۰ به‌ وقت تهران برنامه‌ریزی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات