کنترلر هوشمند دوربین Syrp Genie Micro معرفی شد

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
Genie Micro کنترلر جدید شرکت Syrp است که امکان تغییر تنظیمات دوربین را به ‌شکل بی‌سیم فراهم می‌کند. این محصول ۱۶۰ دلار قیمت دارد.
تبلیغات

Syrp شرکتی شناخته‌شده در زمینه‌ی تولید دستگاه‌های تایم لپس و موشن کنترل است که به‌تازگی محصولی جدید با نام Genie Micro معرفی کرده. Genie Micro کنترلری است که به دوربین متصل می‌شود و از طریق آن می‌توان برخی کارهای خاص با دوربین‌های بدون آینه و DSLR انجام داد. 

کنترلر هوشمند Syrp Genie Micro نمای پشت و جلو از سه رخ

Genie Micro روی کفشک فلاش (Hot Shoe) دوربین قرار می‌گیرد و ازطریق USB متصل می‌شود و به‌ لطف آن می‌توانید ایزو (ISO)، دیافراگم و سرعت شاتر را به‌صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث یا وای فای کنترل کنید و به یک ‌سری قابلیت تصویربرداری خاص نظیر تایم لپس دسترسی پیدا کنید. بر اساس گزارش پتاپیکسل،‌ دستگاه جدید Syrp قابلیتی برای اضافه کردن حرکت به شات‌های شما ارائه نمی‌دهد؛ اما دستگاهی مفید برای کسانی است که دوست دارند تصاویر چالش‌برانگیز ثبت کنند. 

دستگاه جدید Syrp می‌تواند چند دوربین را همگام‌سازی کند تا کاربر به‌صورت هم‌زمان، روی تمام دوربین‌ها فیلم‌برداری را آغاز یا متوقف کند. Genie Micro به‌طور ویژه برای خالقان ویدئو کاربرد دارد که به‌ دنبال حفظ حافظه‌ی فیزیکی‌شان از سوژه هستند. از طریق Genie Micro می‌توان پروژه‌ی استاپ موشن خلق کرد.

اپلیکیشن کنترلر هوشمند Syrp Genie Micro روی آیفون اپل iOS

اپلیکیشن Genie Micro رابط کاربری ساده‌ای دارد و گزینه‌های جالبی در دسترس قرار می‌دهد. اپلیکیشن این محصول از مجموعه‌ابزارهای ساخته‌شده توسط Syrp برای کنترل دوربین پشتیبانی می‌کند.

این نخستین باری نیست که شرکت‌ها دست ‌به ‌تولید چنین محصولی می‌زنند. محصولاتی نظیر MIOPS Flex و Arsenal در نگاه اول قابلیت‌هایی بیشتر از Genie Micro دارند؛ اما Syrp Micro برخلاف محصولات دیگر، برای ورود به بازار وابسته‌ به پویش کیک استارتر نیست. به‌علاوه محصول Syrp بسیار ارزان‌تر از محصولات مشابه است و با قیمت ۱۶۰ دلار به بازار می‌آید. تمامی دوربین‌ها با Genie Micro سازگاری ندارند؛ به ‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم درصورتی‌که به تهیه‌ی Genie Micro علاقه‌مند هستید، جدول دوربین‌های تحت پشتیبانی را مشاهده کنید. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی Genie Micro چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات