دوربین پاناسونیک GH6 احتمالا به حسگر ۴۱ مگاپیکسلی سونی مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات فنی فاش‌شده از پاناسونیک GH6 نشان می‌دهد احتمالا این دوربین قرار است حسگر ۴۱ مگاپیکسلی و سیستم لرزش‌گیر IBIS بهبودیافته داشته باشد.
تبلیغات

ساعاتی پیش، جزئیات منتسب‌ به دوربین پاناسونیک جی اچ ۶ (Panasonic GH6) در فضای وب فاش شد تا نشان دهد باید چه انتظاری از این محصول داشته باشیم. برخی منابع مدعی شده‌اند پاناسونیک قصد دارد این دوربین میکرو چهارسوم متمرکز بر قابلیت‌های فیلم‌برداری را پاییز سال جاری میلادی معرفی کند.

پیش‌تر در آوریل امسال، افشای نخستین جزئیات مربوط ‌به مشخصات فنی دوربین پاناسونیک GH6 را شاهد بودیم. مشخصات جدید فاش‌شده با مشخصات پیشین مطابقت دارد و به‌نوعی مهر تأییدی بر شایعه‌ی پیشین می‌زند. بر‌این‌اساس، به‌نظر می‌رسد سیستم فوکوس خودکار جدید پاناسونیک برای استفاده در GH6 آماده شده است.

ناگفته نماند پاناسونیک GH6 قرار است سیستم IBIS (لرزش‌گیر در داخل بدنه) بهبودیافته و عمر باتری بهتری از نسل قبل داشته باشد. در نظر داشته باشید مشخصات فنی جدید این دوربین فعلا در حد شایعه است و پاناسونیک رسما آن‌ها را تأیید نکرده. افزون‌براین، شایعه‌ی جدید منتسب‌ به پاناسونیک GH6 ادعا می‌کند این دوربین قرار است در سه مدل عرضه شود: GH6V و GH6 و GH6X.

در جدول زیر، مشخصات فنی دوربین جدید پاناسونیک را مشاهده می‌کنید.

مشخصات فنی غیررسمی دوربین پاناسونیک GH6

عمر باتری بهتر از نسل قبل

سیستم لرزش‌گیر در داخل بدنه (IBIS) جدید

حسگر ۴۱ مگاپیکسلی IMX594CQR

سونی

سیستم فوکوس خودکار نسل جدید با سرعت بیشتر از نسل قبل

توانایی فیلم‌برداری 4K RAW و 6K RAW و احتمالا

8K

تاریخ رونمایی احتمالی: آگوست تا سپتامبر ۲۰۲۰ (مرداد تا مهر ۱۳۹۹)

تاریخ عرضه‌ی احتمالی: اوایل سال ۲۰۲۱

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی مشخصات فنی پاناسونیک GH6 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات