نیکون D6 سیزدهم شهریورماه معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
دوربین جدید و پرچم‌دار نیکون D6 با بهره‌مندی از لرزش‌گیر تصویر در بدنه‌ی داخلی دوربین (IBIS) و فوکوس خودکار، هم‌زمان با نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ رونمایی می‌شود.
تبلیغات

براساس آخرین گزارش‌های منتشر‌شده از ژاپن‌، نیکون قصد دارد دوربین پرچم‌دار DSLR نیکون D6 را معرفی کند. به‌نظر می‌رسد با توجه به شایعه‌های مطرح‌شده، دوربین پرچم‌دار نیکون با لرزش‌گیر بدنه‌ی داخلی به‌علاوه‌ی قابلیت تصویربرداری بهتر به‌همراه ویژگی‌های بهبودیافته‌ی دیگری، چهارم سپتامبر (سیزدهم شهریور) معرفی شود.

پیش‌تر شایعه شده بود نیکون قصد دارد دوربین پرچم‌دار فول فریم DSLR‌ خود را در اکتبر معرفی کند؛ اما آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که باید منتظر رونمایی دوربین جدید در چند روز آینده باشیم.

نیکون D6

در سال ۲۰۱۶، نیکون دوربین پرچم‌دار D5 را با قابلیت‌های خاصی معرفی کرد. دوربین‌های بدون آینه‌ی سری Z نیکون نیز با قابلیت‌های درخورتوجه و توسعه‌یافته معرفی شدند. با توجه به سابقه‌ی نیکون در معرفی دوربین‌های پیشرفته، به‌نظر می‌‌رسد این‌بار هم محصول ارتقایافته‌ این شرکت را شاهد باشیم. انتظار می‌رود دوربین D6 نیکون اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود.

براساس شایعه‌های مختلفی که درباره‌ی دوربین جدید نیکون مطرح‌ شده است، احتمالاً باید منتظر دوربینی پرچم‌دار با سیستم فوکوس خودکار پیشرفته، قابلیت‌های تصویربرداری بهبودیافته، اسلات دوگانه‌ی CFExpress، دو پردازنده‌ی جدید EXPEED، وای‌فای داخلی، تصویربرداری عالی بدون ایجاد صدا و از همه مهم‌تر لرزش‌گیر تصویر در بدنه‌ی داخلی (IBIS) این دوربین نیکون باشیم.

هنوز نیکون مشخصات دوربین جدید خود را تأیید نکرده و باید تا روز رونمایی منتظر بمانیم و ببینیم آیا دوربین D6‌ با این مشخصات معرفی و درنهایت به بازار عرضه خواهد شد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات