مشخصات دوربین Galaxy Camera سامسونگ: پردازنده ۴ هسته‌ای، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی CMOS، اندروید ۴.۱

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گوشی هوشمند و دوربین عکاسی کامپکت را ترکیب کرده و محصول جدیدی خلق کرده است.
تبلیغات

همان‌طورکه شب گذشته در زومیت خواندید، سامسونگ دوربین Galaxy Camera را با سیستم‌عامل اندروید ۴.۱ یا آبنبات پاستیلی، امکان اتصال به شبکه بی‌سیم و نصب نرم‌افزارهای مختلف اندروید معرفی کرد. Galaxy Camera روش ارتباطی بصری تازه‌ای را ایجاد کرده و ارتباط بین دوربین‌های عکاسی و فضای مجازی را نزدیک‌تر کرده است. این محصول آنقدر جذاب به نظر می‌رسد که حتی اندی روبین مدیر ارشد موبایل و رسانه دیجیتال گوگل نیز بابت تولید آن به سامسونگ تبریک گفته است. Galaxy Camera قابلیت‌ فوق‌العاده‌ای در عکاسی دارد که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

اندی روبین ضمن تبریک به سامسونگ بابت تولید گوشی گلکسی کمرا گفت:

زمانی که ما کار روی اندروید را آغاز کردیم، در ذهن خود خیال پردازی می‌کردیم و به یک دوربین هوشمند فکر می‌اندیشیدیم که بتواند دنیای عکاسی را یک مرحله به جلو پیش ببرد. Galaxy Camera یک محصول خلاقانه است که انعطاف‌پذیری پلتفرم اندروید را به نمایش می‌کشد.

با Galaxy Camera دیگر کاربران کیفیت عکس‌های خود را فدای اشتراک‌گذاری سریع نمی‌کنند. با این دوربین کاربر به‌راحتی‌ می‌تواند عکس‌های مورد نظر خود را با حداکثر رزولوشن دوربین گرفته و سپس با نرم‌افزارهای ویرایش تصویر، تغییرات مورد نظر خود را روی آن‌ها اعمال کرده و در نهایت عکس با کیفیت را به‌راحتی به اشتراک بگذارد. تمام این امور به‌راحتی آنچه در تلفن‌های هوشمند انجام می‌شود، در دوربین گلکسی صورت می‌پذیرد.

Galaxy Camera مجهز به لنز اپتیکال 21x و سنسور فوق‌العاده روشن ۱۶ مگاپیکسلی BSI CMOS است که موجب خلق عکس‌های زنده و باکیفیت می‌شود.

این ابزار مجهز به فناوری Smart Pro است که شامل سری از مدل‌های از پیش تعریف شده است که گرفتن عکس‌های حرفه‌ای را برای کاربران آماتور ساده می‌کند.

همان‌طورکه پیش‌تر در زومیت خواندید نیکون زودتر از سامسونگ دوربین ۱۶ مگاپیکسل اندرویدی خود را با نام Coolpix S800c معرفی کرد. اما Galaxy Camera سامسونگ با رقیب نیکونی‌ خود کمی متفاوت است. پشت این دوربین یک صفحه‌نمایش بزرگ ۴.۸ اینچی از نوع Super Clear LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل وجود دارد. وقتی این دوربین را بدست می‌گیرید بیشتر تصور می‌کنید که تلفن هوشمند بزرگ مانند گلکسی نوت را در دست دارید تا یک دوربین عکاسی. این صفحه‌نمایش بزگ امکان عکس‌برداری، بزرگنمایی روی تصویر، ویرایش تصاویر، بزرگنمایی یا فوکوس روی قسمتی از صحنه را آسان می‌کند. کاربر می‌تواند عکس‌برداری، بزرگنمایی و تغییر حالت‌های تصویربرداری را ازطریق صفحه‌نمایش لمسی انجام دهد یا از دکمه‌های فیزیکی که در بالای دوربین تعبیه شده‌اند، استفاده کند.

Smart Pro قابلیتی است که تنظیمات دستگاه را براساس سناریوهای از پیش تعریف شده، تغییر داده و بدین‌ترتیب، یک کاربر آماتور نیز می‌تواند در شرایط مختلف، عکس‌های حرفه‌ای بگیرد. به‌عنوان مثال تنظیم از پیش تعریف شده Rich Tone برای زمان‌های که منبع نور در محیط زیاد است و Ligh Trace برای عکاسی در شب و محیط‌های کم نور استفاده می‌شود.

مشخصات فنی دوربین EK-GC100 - Galaxy Camera

  • صفحه‌نمایش 4.8 اینچی Super LCD با رزولوشن 1280 در 720 و تراکم 308 پیکسل در اینچ
  • سیستم عامل اندروید نسخه 4.1 آبنبات پاستیلی
  • سنسور 16 مگا پیکسلی از نوع BSI CMOS با اندازه 1/2.33
  • 21 برابر بزرگنمایی اپتیکال
  • باتری ۱۶۵۰ میلی‌آمپر ساعتی
  • کارت حافظه میکرو SD
  • حمایت از شبکه WiFi
  • میکرو سیم‌کارت برای استفاده ازاستاندارد شبکه نسل سوم و چهارم
  • فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و ۳۰ فریم در ثانیه
  • وزن ۳۰۵ گرم / ابعاد: ۱۲۹ در ۷۱ در ۱۹ میلی‌متر
  • پردازنده ۱.۴ گیگاهرتزی ۴ هسته‌ای
  • GPS داخلی

بزرگنمایی ۲۱ برابر اپتیکال این دوربین می‌تواند ازطریق دکمه‌های فیزیکی یا صفحه لمسی کنترل شود. لنز این دوربین باعث می‌شود تا به عکس‌هایی که از فاصله دور گرفته‌اید افتخار کرده و به‌راحتی آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

نظر شما در مورد Galaxy Camera چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات