کمپانی 360fly دوربین با قابلیت فیلمبرداری 4K و 360 درجه را روی کلاه ایمنی قرار می‌دهد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که جزو علاقمندان به ورزش‌های هیجان انگیزی نظیر دوچرخه سواری در کوهستان یا مسیرهای ناهموار باشید، پس محصول جدید معرفی شده توسط 360fly یکی از گزینه‌های ایده‌آلی است که می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اگر جزو افرادی هستید که به ورزش‌های اکشن و هیجان انگیزی نظیر دوچرخه سواری در کوهستان می‌پردازید، پس محصولات جدیدی که 360fly در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرده، به طور حتم نظر شما را جلب خواهد کرد. این کمپانی در جریان CES اکشن کمی را معرفی کرده که نه تنها قادر است ویدیو‌های 4K را بصورت ۳۶۰ در جه ثبت کند، بلکه شامل دوچرخه، موتورسیکلت و کلاه ایمنی است که با یک دوربین همراه شده است. این اکشن کم قادر است تا ویدیو‌ها را با ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت کرده و اطلاعات جانبی را که از سنسور جی پی اس دریافت کرده به آن اضافه کند. همچنین باید به پشتیبانی از ارتباط بی‌سیم، بلوتوث و دو ساعت عمرباتری اشاره کرد. همچون نسل پیشین، این دستبند هوشمند قادر است تا با استفاده از اپلیکیشن توسعه یافته برای آن با گوشی هوشمند ارتباط برقرار کرده و از طریق آن کنترل شود.

در کنار قابلیت‌های ضبط ویدیو توسط این دوربین، 360fly در نظر دارد تا ویژگی‌های بیشتری را نیز به این محصول که در پایان سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار خواهد شد، اضافه کند. از جمله‌ی این ویژگی‌های جدید باید به AutoPilot Action Tracking اشاره کرد که با انتخاب سوژه وی را در میان تصویر قرار داده و ویدیو با محوریت وی ضبط می‌شود. همچنین ویژگی دیگری که به این دوربین اضافه خواهد شد، امکان استریم زنده‌ی ویدیو‌های ۳۶۰ درجه است. یکی از بهترین قابلیت‌های این دوربین، Collision Avoidance Alert است. با استفاده از این قابلیت در صورتی که شی خارج از دید کاربر در حال نزدیک شدن به وی باشد، دوربین به کاربر اخطار می‌دهد. 360fly اعلام کرده که تمام قابلیت‌های اشاره شده در ماه‌های آینده تست شده و در قالب محصول نهایی روانه‌ی بازار خواهد شد.

actioncamint 8a3f1

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات