پاناسونیک از دوربین کامپکت و مقاوم لومیکس TS7 رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پاناسونیک از لومیکس TS7 با قابلیت‌هایی همچون منظره‌یاب الکترونیکی داخلی، اتصال وای‌فای و مقاومت در برابر آب، خاک و ضربه رونمایی کرد.
تبلیغات

پاناسونیک از دوربین مقاوم لومیکس TS7 رونمایی کرد. این دوربین در برابر آب و گردوغبار و ضربات احتمالی مقاوم است.

لومیکس TS7 اولین دوربین کامپکت مقاوم است که از منظره‌یاب الکترونیکی داخلی بهره می‌برد. این منظره‌یاب در مواقعی که به دلیل نور مستقیم آفتاب کار با ال‌سی‌دی سخت است، کاربر را در قاب‌بندی کمک می‌کند.

در خصوص مقاومت دستگاه باید گفت TS7 که در اکثر نقاط دنیا به FT7 شهرت دارد، در برابر آب تا عمق ۳۱ متر، گردوخاک، ضربات ناشی از افتادن از ارتفاع حداکثر دو متر، سرما تا حد منفی ۱۰ درجه و حداکثر فشار ۱۰۰ کیلوگرم مقاوم است.

داخل این دوربین از سنسور ۲۰.۴ مگاپیکسلی با بازه‌ی ایزوی ۸۰ تا ۳۲۰۰ و سرعت عکس‌برداری ۱۰ فریم بر ثانیه استفاده شده است. در بخش فیلم‌برداری، TS7 می‌تواند ویدیوهای 4K را با کیفیت ۳۰ و ۲۴ فریم بر ثانیه در فرمت MP4 و با فوکوس خودکار مداوم ضبط کند.

در جلوی لومیکس TS7 لنز ۳۵ میلی‌متری با قابلیت زوم اپتیکال ۴.۶ برابر وجود دارد که بازه‌ی کانونی ۲۸ تا ۱۲۸ میلی‌متر را به دست می‌دهد. لرزشگیر تصویر اپتیکال قدرتمند این دستگاه هنگام ضبط ویدیو مانع از وجود لرزش در تصاویر می‌شود.

لومیکس FT7

فوکوس خودکار لایت اسپید در این دوربین از سیستم فوکوس تشخیص کنتراست ۴۹ نقطه‌ای استفاده می‌کند تا بتواند روی سوژه‌های متحرک فوکوس مداوم داشته باشد.

در پشت دستگاه، نمایشگر ال‌سی‌دی سه اینچی با محافظ صفحه‌ی نشکن قرار دارد که کیفیتی برابر با ۱.۰۴ میلیون نقطه ارائه می‌دهد. بالای این نمایشگر منظره‌یاب ۰.۲ اینچی با ۱.۱۷ میلیون نقطه وجود دارد که با دکمه‌ای که پاناسونیک در نظر گرفته است، می‌توان تصویر را بین نمایشگر و منظره‌یاب سویچ کرد.

لومیکس TS7

در خصوص سایر قابلیت‌های پاناسونیک لومیکس TS7 می‌توان به اتصال وای‌فای، جهت‌یاب، جلوه‌های ویژه شامل فیلترهای متعدد، پانوراما، تصویر آهسته و تند اشاره کرد. حالت خودکار هوشمند برای مبتدی‌ها، فلش ال‌ای‌دی داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه‌ی SDXC UHS-I و شارژ از طریق کابل یواس‌بی از دیگر مشخصات لومیکس جدید به شمار می‌روند.

لومیکس TS7
لومیکس TS7
لومیکس TS7
لومیکس TS7

پاناسونیک لومیکس TS7 قرار است در رنگ‌های مشکی، آبی و نارنجی با قیمت ۴۵۰ دلار روانه‌ی بازار شود. 

در ادامه از شما دعوت میکنیم برای مشاهدهی مشخصات دوربینو لنز از بخش محصولات زومیت استفاده کنید؛ مجموعهی کاملی از دوربین‌‌ کانن، نیکون، سونی، پاناسونیک و دیگر برندهای معتبر در این بخش در برای مقایسه مشخصات و اطلاع از قیمت دوربین در اختیار شما قرار دارد

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات