فیز وان از دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی مخصوص تصویربرداری هوایی رونمایی کرد

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
دوربین جدید فیز وان، توانایی ثبت تصاویر هوایی با کیفیت شگفت‌انگیزی را به ارمغان خواهد آورد.
تبلیغات

فیز وان به تازگی از دوربین مدیوم فرمت و ۱۰۰ مگاپیکسلی خود برای پهباد‌ها رونمایی کرد. سنسور بزرگ ۳۳×۴۴ میلی‌متری این دوربین از نوع BSI و ساخت سونی بوده تا بدین ترتیب جدیدترین محصول فیز وان به بهترین گزینه‌ی موجود برای تصویربرداری‌های باکیفیت هوایی تبدیل شود.

دوربین فیز وان / phase one

مدیران فیز وان در خصوص این دوربین جدید گفتند:

این دوربین انقلابی در تصویربرداری هوایی توسط سریع‌ترین سنسور مدیوم فرمت جهان ایجاد خواهد کرد.

ساختار BSI (نوردهی پشتی) این سنسور کمک شایانی به بهبود عملکرد آن در شرایط نوری تاریک و افزایش گستره‌ی دینامیکی خواهد کرد. از دیگر مشخصه‌های دوربین جدید فیز وان می‌توان به سنسوری با بازه‌ی حساسیت ۶۴۰۰-۵۰، گستره‌ی دینامیکی تا ۸۳ دسی‌بل، استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب IP53، قابلیت فعالیت در بازه‌ی دمای ۱۰- تا ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد، عکاسی پیاپی با نرخ ۳ فریم بر ثانیه، پشتیبانی از مانت RSM لنز‌های فیز وان، فیلتر اینفرارد، پشتیبانی از تصاویر خام ۱۴ بیت، تجهیز به درگاه‌های USB 3، اینترنت، HDMI و کارت حافظه‌ی XQD در کنار وزن ۶۳۰ گرمی اشاره کرد.

دوربین فیز وان / phase one

فیز وان در کنار رونمایی از این دوربین جدید، چندین لنز از سری RSM و مخصوص عکاسی هوایی را نیز معرفی کرد. این لنز‌های پرایم در دو دسته‌ی فوکوس ثابت و مجهز به موتور فوکوس قرار می‌گیرند. لنز‌های فوکوس ثابت ۳۵ و ۸۰ میلی‌متری در کنار نمونه‌های مجهز به موتور فوکوس ۸۰ و ۱۵۰ میلی‌متری، لنز‌های جدید فیز وان برای اتصال به دوربین هوایی و تصویربرداری از طریق پهباد‌ها هستند.

دوربین فیز وان / phase one

دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی iXM فیز وان گزینه‌ی ایده‌آلی برای استفاده‌های صنعتی و تجاری اعم از نقشه‌برداری به شمار می‌رود. به همین دلیل نباید توقع قیمتی اقتصادی و مناسب کاربران خانگی را از آن داشت. بدنه‌ی این دوربین به تنهایی ۴۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت و کاربران برای هر یک از لنزها نیز باید مبلغ ۱۰ هزار دلار بپردازند.

دوربین فیز وان / phase one
دوربین فیز وان / phase one

نظر شما در رابطه با دوربین جدید فیز وان چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات