گوپرو دوربین ۳۶۰ درجه فیوژن را معرفی کرد؛ رزولوشون 5.2K و قیمت ۷۰۰ دلاری

شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوپرو دیروز در کنار نسل جدید اکشن‌کم خود، از دوربین ۳۶۰ درجه‌ی جدیدی با نام فیوژن نیز رونمایی کرد.
تبلیغات

روز گذشته در رویداد اختصاصی گوپرو، دوربین ورزشی هیرو ۶ مهم‌ترین محصول به نمایش درآمده بود؛ اما این اکشن‌کم تنها محصول معرفی‌شده در این رویداد نبود و گوپرو از دوربین ۳۶۰ درجه‌ی خود با نام فیوژن به‌صورت رسمی رونمایی کرد. 

گوپرو تیزر‌هایی از دوربین ۳۶۰ درجه‌ی فیوژن (Fusion) پیش‌تر و در نمایشگاه CES 2016، منتشر کرده بود و فروردین امسال از برخی مشخصات آن اعم از رزولوشن 5.2K و عرضه در پاییز سال جاری، نام برد. اما روز گذشته گوپرو تمام اطلاعات و مشخصات فنی فیوژن را منتشر کرد.

گوپرو فیوژن / Gopro Fusion

گوپرو فیوژن از دو لنز و سنسور ۱۸‌ مگاپیکسلی بهره می‌برد که با تلفیق تصاویر ضبط شده، ویدیو‌ی ۳۶۰ درجه تولید می‌کند. طبق ادعای گوپرو، توانایی تلفیق دو ویدیوی‌ در حال ضبط در فیوژن، در نوع خود منحصربه‌فرد و بی‌نقص است. اما فیوژن در کنار ضبط تصاویر ۳۶۰ درجه، قادر به دریافت و ضبط صدای ۳۶۰ درجه نیست. این دوربین همچنین توانایی مقابله در برابر نفوذ مایعات تا عمق ۵ متر بدون نیاز به هرگونه قاب محافظی نیز دارد. 

گوپرو فیوژن با استفاده از سنسور‌های ژیروسکوپ، شتاب‌سنج و قطب‌نما، حذف بهتر لرزش‌ها را به ارمغان آورده است. اما از دیگر قابلیت‌های گوپرو فیوژن می‌توان به توانایی ثبت تایم‌لپس، نایت‌لپس، عکاسی پیاپی، کنترل با دستورات صوتی به ۱۰ زبان مختلف، جی‌پی‌اس، وای‌فای و بلوتوث اشاره کرد.

علاقه‌مندان به دوربین ۳۶۰ درجه گوپرو می‌توانند هم‌اکنون آن را از طریق سایت این شرکت و با قیمت ۷۰۰ دلار پیش‌خرید کنند. گوپرو عرضه‌ی فیوژن را برای اواخر ماه اکتبر برنامه‌ریزی کرده است.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی معرفی دوربین ۳۶۰ درجه گوپرو فیوژن دعوت می‌کنیم.

نظر شما در رابطه با دربین ۳۶۰ درجه‌ی جدید گوپرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات