Ubi-Camera دستان شما را به دوربین عکاسی تبدیل می‌کند

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
با این گجت کوچک دست خود را به دوربین عکاسی تبدیل کنید و در هر شرایطی عکس بگیرید.
تبلیغات

این یک روش منحصر به فرد، متفاوت و فوق‌العاده جذاب عکاسی از چهره و یا منظره است، تنها کاری که می‌بایست انجام دهید این است که با دستان خود فریم عکس را شکل داده و سپس باقی کارها را به دوربین کوچک Ubi-Camera بسپارید. هیچ سحر و جادویی در کار نیست. این یک نمونه اولیه از دوربین کوچکی است که روی انگشت دست نصب می‌شود و روش نوینی از عکاسی را پیش روی انسان قرار می‌دهد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

Ubu-Camera توسط موسسه Advanced Media Arts and Science تهیه شده است که عکاسی به سبک مدرن و معجزه‌ آسایی را به روش بسیار ساده و از طریق دست‌های انسان میسر می‌کند. شما باید دوربین Ubi-Camera را برروی یکی از انگشت‌های دست خود نصب کنید.

این انگشت حکم راهنما را دارد سپس با انگشت‌های دیگر دست خود یک فریم مستطیل شکل درست می‌کنید که سوژه عکس در آن جای گیرد. در واقع مستطیلی که شما با انگشت‌های دست خود درست می‌کنید حکم Viewfinder دوربین‌های عکاسی امروزی را دارد.

این دوربین مجهز به سنسور فاصله است که فاصله بین دوربین و چهره عکاس را برای فریم‌بندی صحیح عکس، تشخیص می‌دهد. در نسخه ابتدایی، Ubi Camera دارای فاصله کانونی ثابت خواهد بود و اگر قصد بزرگنمایی دیجیتال را داشته باشید می‌بایست دوربین را به کامپیوتر متصل کنید.

بدون شک نسخه‌های بعدی این دوربین از نظر کارایی و دقت بهبود خواهند یافت. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه نسخه‌ نهایی و امکان ورود آن به بازار اعلام نشده است.

منبع: Ubergizmo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات