عکاس نشنال جئوگرافیک از چهره به چهره شدنش با سلطان جنگل می‌گوید

سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
در ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، یک عکاس نشنان‌جئوگرافیک از تجربه‌اش در زمان روبرو شدن با شیر در فاصله چند سانتی‌متری می‌گوید.
تبلیغات

بعضی اوقات عکاس‌ها مجبورند برای خلق چند لحظه از مستندهای حیات وحش٬ چند ساعت منتظر حرکتی از حیوانات بمانند. در برخی شرایط نیز عکاس‌ها مجبورند جان خود را به خطر انداخته و به حیوانات درنده نزدیک شوند تا یک اثر جذاب خلق کنند. اما از آنجایی که حیوانات غیرقابل پیش‌بینی هستند بعضی اوقات اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد.

در ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، یک عکاس نشنان‌جئوگرافیک  از تجربه‌اش در زمان روبرو شدن با شیر در فاصله چند سانتی‌متری می‌گوید.

تماشای ویدیو ماتیس کلم در یوتیوب

همواره گزارش‌های مختلفی از مجروح شدن عکاس و فیلم‌بردارهای مستند ساز حیات وحش به گوش می‌رسد اما این بار Mattias Klum از تجربه فوق‌العاده جالبی می‌گوید که خوشبختانه به خیر گذشته است. در این ویدیو متیاس به شکل بسیار جالبی از چهره به چهره شدنش با یک شیرماده می‌گوید که نتیجه‌اش فرار از صحنه و گرفتن عکس‌های فوق‌العاده جذاب از چهره آن شیر ماده بوده است.

گالری تصاویر بی‌نظیری که متیاس از حیات‌وحش گرفته را در وب سایت او مشاهده کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید ویدیو بالا را در یوتیوب و با کیفیت بالاتری مشاهده نمایید.

منبع: Peta Pixel

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات