اطلاعات جدیدی از اکشن کم گوپرو هیرو 6 بلک فاش شد

یک‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از گوپرو هیرو ۶ بلک فاش شده است که اطلاعات بیشتری در رابطه با این اکشن کم ارائه می‌دهد.
تبلیغات

ساعاتی پیش تصاویر جدیدی از اکشن کم گوپرو با عنوان Hero 6 Black فاش شد که اطلاعات جدیدی از این دوربین در اختیارمان قرار داده است. بر اساس آنچه در تصاویر مشاهده می‌شود، می‌توان اطمینان حاصل کرد که این اکشن‌کم از الگوی طراحی ظاهری هیرو ۵ بلک تبعیت کرده است. همچنین باید به برآمدگی‌های موجود در لبه‌ها اشاره کرد. دوربین جدید گوپرو قادر است در برابر نفوذ گردوغبار و آب (تا عمق ۱۰ متر) مقاومت کند.

از جمله‌ی ویژگی‌های جدیدی که این دوربین از آن بهره می‌برد باید به امکان فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه اشاره کرد که یکی از مهم‌ترین درخواست‌های کاربران گوپرو در طول سال‌های اخیر بوده است. همچنین باید به ثبت ویدیو‌ی فول‌اچ‌دی با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد. در واقع گوپرو هیرو ۶ بلک قادر است ویدیوهای اسلوموشنی به ثبت برساند که بیش از ۱۰ برابر کندتر از حالت واقعی هستند. قیمت دوربین جدید گوپرو ۴۹۹ دلار تعیین شده است. بنا بر اطلاعات ارائه‌شده ،قرار است گوپرو این دوربین را در تاریخ ۲۸ سپتامبر سال جاری میلادی رونمایی و راهی بازار کند.

گوپرو هیرو 6 بلک

از جمله‌ی اطلاعات دیگری که باید در مورد گوپرو به آن اشاره کرد، کنار گذاشتن پردازنده‌های تولیدشده توسط کمپانی Ambarella است که طراحی و تولید پردازنده‌های مورد استفاده در اولین اکشن‌کم‌های گوپرو را بر عهده داشت. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که گوپرو در دوربین‌های جدید خود از پردازنده‌های داخلی GP1 استفاده خواهد کرد. هرچند گوپرو هیرو ۶ بلک از نظر ظاهری تفاوتی با هیرو ۵ بلک نخواهد داشت؛ اما از نظر مشخصات فنی تفاوت‌های زیادی را شاهد خواهیم بود. استفاده از پردازنده‌ی اختصاصی در هیرو ۶ بلک به این معنی است که این کمپانی کنترل بیشتری بر فرایند پردازش دارد و در نتیجه، عمر باتری و تصاویر ثبت‌شده وضعیت بهتری خواهند داشت.

از دیگر محصولاتی که احتمالا در مراسم ۲۸ سپتامبر شاهد رونمایی از آن خواهیم بود، باید به دوربین ۳۶۰ درجه گوپرو اشاره کنیم. پهپاد کارما را نیز نباید از یاد برد. اطلاعات فاش شده نشان از این دارد که فرم‌ور توسعه‌یافته برای پهپاد جدید کارما از وجود قابلیت‌هایی نظیر Follow me پشتیبانی می‌کند. همچنین پایه‌ی توسعه‌یافته برای دوربین کارما که به تثبیت تصویربرداری بدون لرزش کمک می‌کند، در نسل جدید بهبود یافته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات