کانن دوربین SX410 را با زوم 40X معرفی کرد

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
کانن امروز از چندین و چند مدل دوربین عکاسی رونمایی کرد. یکی از محصولات جدید این شرکت، SX410 IS از خانواده‌ی دوربین‌های ببین و بگیر است که بزرگنمایی بسیار خوب ۴۰ برابری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
تبلیغات

دوربینِ SX410 IS در واقع، جانشین SX400 IS است. این دوربین به سنسور ۲۰.۲ مگاپیکسلی مجهز شده و لنز آن علاوه بر قابلیت بزرگنمایی ۴۰ برابر از لرزش گیر اپتیکال نیز پشتیبانی می‌کند. هر چه بزرگنمایی بیشتر شود اثر منفی لرزش دست بر روی تصویر برداری بیشتر خود را نشان می‌دهد و از این رو وجود لرزش‌گیر می‌توان در کیفیت نهایی عکاسی با SX410 بسیار تاثیر گذار باشد.

کانن قیمت ۲۸۰ دلار را برای دوربین SX410 IS در نظر گرفته است که کمی گران‌تر از دوربین ۲۵۰ دلاری SX400 است.

این دوربین NFC یا Wi-Fi ندارد و قادر به ضبط ویدیو در رزولوشن 720p است. انتظار داریم در ماه مارچ شاهد عرضه‌ی SX410 IS به بازار جهانی باشیم.

دوربین بعدی کانن PowerShot ELPH 350 HS است. این دوربین جانشین 340 HS به شمار می‌رود و در خانواده‌ی دوربین‌های کامپکت قرار می‌گیرد. دوربینِ جمع و جورِ 350HS از لنز با بزرگنمایی ۱۲ برابر بهره می‌برد و قادر است ویدیو در رزولوشن 1080p بگیرد. کانن در 350HS از یک سنسور ۲۰.۲ مگاپیکسلی بهره برده و اتصالات وای-فای و NFC را در آن قرار داده است.

canon-powershot-elph-350-hs

دوربین 350 HS قرار است از ماه آپریل و با قیمت ۲۱۰ دلار روانه‌ی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات