دوربین ۱۶ گانه ۵۲ مگاپیکسلی Light وارد فاز تولید شد

یک‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر جدید و اطلاعاتی در رابطه با دوربین ۱۶ گانه لایت منتشر شده است که نشان از تکمیل طراحی و ورود به فاز تولید این محصول دارد.
تبلیغات

تصاویر جدیدی از دوربین لایت منتشر شده است که نشان از تکمیل طراحی این محصول و احتمال آغاز تولید آن دارد. دوربین لایت، Light L16 نام دارد و متشکل از ۱۶ دوربین است و در مجموع، رزولوشن آن ۵۲ مگاپیکسل اعلام شده است.

تصویری که در پایین قرار گرفته است، ظاهر نمونه‌ی اولیه طراحی‌شده برای دوربین لایت را نمایش می‌دهد. چند تصویر منتشرشده از نمونه‌ی نهایی، نشان از تغییراتی دارند که به‌وضوح قابل رؤیت هستند.

دوربین لایت

اولین تغییری که به وضوح دیده می‌شود، فلش دوربین است که از گوشه‌ی سمت چپ و بالای لوگوی لایت، به وسط محل قرارگیری لنز‌های دوربین انتقال پیدا کرده است. شکل فلش نیز عوض شده و از شکل تقریبا بیضوی به دایره تغییر پیدا کرده است.

محل گرفتن دوربین با دست یا Hand Grip نیز تغییراتی به خود دیده است. این بخش برجسته‌تر شده تا کاربران در زمان گرفتن دوربین با دست، حس بهتری در مقایسه با حالت تخت گذشته داشته باشند.

همانطور که اشاره کردیم، لایت متشکل از ۱۶ دوربین است که شامل ۶ لنز تله فوتو ۱۵۰ میلی‌متری با دیافراگم f/2.4، پنج لنز ۷۰ میلی‌متری با دیافراگم f/2 و پنج لنز واید ۲۸ میلی‌متری با دیافراگم f/2 هستند.

دوربین لایت
دوربین لایت

لایت در جولای ۲۰۱۶ اعلام کرد که بیش از ۳۰ میلیون دلار سرمایه برای تولید دوربین متفاوت خود جذب کرده است. این کمپانی اعلام کرده که دوربین‌هایش به‌صورت کامل پیش‌فروش شده و از این‌رو در تلاش است تا تقاضای سایر پیش‌خرید کنندگان را که مبلغ ۱۶۹۹ دلار در ازای این دوربین پرداخت کرده‌اند، آماده کند.

دور اول عرضه‌ی دوربین‌های پیش‌فروش‌ شده، از ۱۴ جولای ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود بار دیگر شاهد پیش‌فروش دوربین لایت در اواخر سال ۲۰۱۷ باشیم

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات