RECamera اچ‌تی‌سی در FCC رویت شد؛ احتمال معرفی اکشن‌کم اچ‌تی‌سی در مراسم چهارشنبه‌ی آتی

پنج‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌تر در زومیت تصاویری منتسب به یک دوربین یا به بیان بهتر اکشن‌کم با برند اچ‌تی‌سی منتشر کردیم که بسیاری احتمال عرضه‌ی این دوربین را در مراسم ۱۶ مهر‌ماه دادند. حال اخبار منتشر شده از رویت این دوربین در FCC خبر داده‌اند که احتمال معرفی RECamera را در مراسم هفته‌ی پیش‌رو افزایش داده است.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی این دوربین را با هدف رقابت با اکشن‌کم‌های موجود در بازار، همچون GoPro روانه‌ی بازار خواهد کرد، هرچند هنوز نمی‌توان در نکات جاذب این دوربین برای جلب نظر خریداران اظهار نظر کرد.

اطلاعات ارائه شده در FCC داده‌های چندان زیادی را در اختیارمان قرار نمی‌دهد و تنها می‌توان با استفاده از تصاویر منتشر شده نگاهی به جزئیات قابل مشاهده در تصویر کرد. همانطور که می‌بینید، این دوربین تا حدودی کوچکتر از نمونه‌های عرضه شده توسط GoPro است، اما دستگیره یا مکان پیش‌بینی شده برای کنترل این دوربین، وعده‌ی ثبت تصاویر مناسب را به‌واسطه‌ی امکان کنترال بهتر در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

RECameraInt

به‌نظر می‌رسد این اکشن‌کم از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۰ و استاندارد بی‌سیم 802.11b/g/n پشتیبانی می‌کند. در صورتی که اچ‌تی‌سی قابلیت اتصال به شبکه‌های ارتباطی موبایل را نیز داشته باشد، باید در انتظار یک محصول جالب از جانب اچ‌تی‌سی باشیم. پیش‌تر نیز سامسونگ دوربینی را مبتنی بر اندروید روانه‌ی بازار کرده بود. در اسناد منتشر شده شاهد استفاده از عبارت دوربین همراه هستیم که گمانه‌ها در مورد قابلیت اتصال از شبکه‌های بی‌سیم را تقویت می‌کند. برای اطمینان از مشخصات فنی این محصول باید تا هفته‌ی آینده منتظر باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات