المپوس اولین لنز ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد خراش حرفه‌ای خود را معرفی کرد

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
در صورتی که در پی خرید یک لنز ۵ میلیون تومانی برای دوربین خود هستید، پس بهتر است نگاهی به مشخصات فنی لنز تله‌فوتوی ضدآب، ضد خراش و ضد گرد و غبار المپوس با نام M.ZUIKO بیندازید. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این لنز حرفه‌ای داشته باشیم.
تبلیغات

اولین لنز حرفه‌ای المپوس، ضدآب، ضد گرد و غبار و مقاوم دربرابر خراشیدگی است. این لنز با قابلیت کاهش پراکندگی (ED) و فاصله‌ی کانونی ۴۰ تا ۱۵۰ میلی‌متر از گشودگی دیافراگم f/2.8 پشتیبانی می‌کند که آن را در میان محصولات حرفه‌ای شرکت قرار داده است.

با وجود امکان تغییر فاصله‌ی کانونی این لنز از ۴۰ تا ۱۵۰ میلی‌متر، این لنز قادر است تا گشودگی دیافراگم F/2.8 را حفظ کند. همچنین باید به سیستم جدید فوکوس اشاره کرد که با استفاده از موتور تلکسوپی دوگانه می‌تواند فوکوس را از فاصله‌ی ۵۰ سانتی‌‌متری مقابل لنز تغییر دهد.

کلید‌های کنترلی این لنز شامل کلاچ فوکوس دستی، کلید فوکوس و کلیدی برای قرار گرفتن درپوش لنز است. فرایند زوم کردن طوری انجام می‌شود که لنز به بیرون نیاید و حتی در حداکثر زوم نیز ابعاد لنز تغییر نمی‌کند.

با الحاق یک تله‌کانورتور MC-1.4x می‌توان این لنز را تبدیل به یک نمونه با حداکثر فاصله‌ی کانونی ۴۲۰ میلی‌متری کرد.

لنز جدید حرفه‌ای المپوس قیمتی برابر ۱۴۹۹.۹۹ دلار دارد که از نوامبر سال جاری میلادی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. همچنین تله‌کانورتور اشاره شده نیز قیمتی ۳۴۹.۹۹ دلاری دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات