دوربین های A7 III و RX100 سونی اواخر خرداد معرفی می‌‌شوند

سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات جدید، ظاهرا سونی ماه آینده یک مراسم غیر عمومی را برگزار و در این مراسم از نسل جدید دوربین‌های بدون آینه و کامپکت خود رونمایی خواهد کرد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هنگامی که صحبت در مورد دوربین‌های دیجیتال بدون آینه و کامپکت باشد، مشخصا سونی یکی از نام‌هایی است که در این زمینه به ذهن کاربران می‌آید. دوربین‌های سری A7 از نوع بدون آینه و سری RX100 دوربین‌های کامپکت این کمپانی هستند که همگی به سنسورهای یک اینچی مجهز شده‌اند. استفاده از چنین سنسورهایی باعث شده تا این محصولات نسبت به دوربین‌های کامپکت دیگر، عکس‌هایی با کیفیت بهتر ثبت کنند.

اگر با شنیدن اینکه سونی در آینده چه محصولی ارائه خواهد کرد هیجان‌زده می‌شوید، ممکن است شنیدن شایعه‌ای که در مورد Sony Alpha منتشر شده نیز برایتان جذاب باشد. بر طبق این شایعه قرار است سونی در ماه ژوئن (اواخر خرداد و اوایل تیر) یک مراسم مخصوص برگزار کند. البته این مراسم به صورت عمومی برگزار نمی‌شود و احتمالا در این رویداد دوربین‌های جدید سری A7 و RX100 سونی معرفی خواهند شد.

مدل‌های جدید A7 و RX100 طبیعتا نسبت به مدل‌های کنونی‌شان بروزرسانی شده‌اند و بنابراین به احتمال زیاد از سخت‌افزارهای جدید در آن‌ها استفاده خواهد شد. البته هنوز مطمئن نیستیم که رویداد ماه ژوئن به طور قطعی برگزار شود.

این احتمال وجود دارد که سونی در مراسم ماه ژوئن خبری در مورد محصولات جدیدش اعلام کند و سپس در ماه سپتامبر از این محصولات رونمایی به عمل آورد. مثل همیشه باید صبر کنیم تا ببینیم در ماه آینده، سونی این رویداد را برگزار خواهد کرد یا خیر.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ماه آینده شاهد معرفی دوربین‌های جدید سونی خواهیم بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات