کانن دوربین کامپکت PowerShot SX620 HS را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی شرکت کانن دوربین کامپکت جدیدی به نام PowerShot SX620 HS معرفی کرده که ویژگی‌هایی همچون بزرگنمایی اپتیکال ۲۵ برابر، پردازشگر تصویری پیشرفته، وای‌فای و لنز ۲۰.۲ مگاپیکسلی دارد. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

دوربین‌های کامپکت به دلیل اندازه کوچک و اینکه اغلب به راحتی در جیب جای می‌گیرند برای عکاسی در تعطیلات و مسافرت‌ها مناسب هستند. تعداد بسیار زیادی از انواع DSLR یا mirrorless وجود دارد که ممکن است حتی چند عدد از آن‌ها را با لوازم جانبی مختلف و مورد نظرتان با خود همراه داشته باشید تا در شرایط مختلف از دوربین مناسب استفاده کنید. در هر حال اگر به دوربین‌های کامپکت علاقمند هستید، بد نیست بدانید کانن اخیرا یک محصول جدید به نام PowerShot SX620 HS در این زمینه معرفی کرده است.

این دوربین کامپکت قابلیت بزرگنمایی زیادی دارد و می‌توان با آن سوژه‌هایی که در فاصله دور قرار دارند را نیز به ثبت رساند. همچنین اگر انعطاف‌پذیری لنزهای بزرگنمایی را می‌پسندید، این محصول به کارتان خواهد آمد. دوربین مورد اشاره قادر است تا ۲۵ برابر زوم اپتیکال داشته باشد و همچنین از تکنولوژی هوشمند تثبیت‌گر تصویر بهره می‌برد تا در هنگام بزرگنمایی نیز بتوان اثر لرزش دست را در نتیجه کار خنثی کرد.

این دوربین از یک سنسور ۲۰.۲ مگاپیکسلی CMOS بهره می‌برد و مجهز به پردازنده تصویری DIGIC 4+ کانن است. این دستگاه قادر است ویدیوهایی با کیفیت فول اچ‌دی ضبط کند و یک صفحه نمایش ۳ اینچی LCD هم دارد. از نظر ارتباطی دوربین مورد اشاره از شبکه‌های وای‌فای و NFC بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد تا عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده را به صورت بی‌سیم با رایانه یا دیگر دستگاه‌ها به اشتراک بگذارد.

این دوربین در سه رنگ تولید شده و در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و قیمت آن نیز ۲۸۰ دلار اعلام شده است. این محصول از اواخر ماه جاری عرضه خواهد شد. اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال محصولی خوش قیمت با امکانات مناسب می‌گردید، PowerShot SX620 HS می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول مشاهده کنید. 

Canon PowerShot SX620 HS

نظر شما در مورد دوربین کامپکت جدید کانن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات