دوربین کانن 5D Mark IV با بهبودهایی در بورد اصلی همراه می‌شود

سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کانن 5D مارک IV یکی از قابل پیش‌بینی‌ترین دوربین‌های DSLR است که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. بر اساس اولین گزارش‌ها از مشخصات فاش شده، این فول‌فریم SLR ممکن است با رنگ‌وبویی ورزشی و نهایتا تا ۴ ماه دیگر رونمایی شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس تازه‌ترین گزارش وبسایت Canon Rumors که لیستی از مشخصات پرچمدار جدید کانن در حوزه‌ی دوربین‌های سطح بالا و حرفه‌ای را از منبعی ناشناس دریافت کرده، دوربین Canon 5D Mark IV حدود ۴ ماه دیگر و با تغییراتی جزئی در بورد اصلی (در مقایسه با 5D Mark III) رونمایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، 5D مارک چهار از سنسوری ۲۴ مگاپیکسلی در مقایسه با سنسور ۲۲.۳ مگاپیکسلی نسخه‌ی پیشین برخوردار خواهد بود. پرچمدار جدید کانن، در بخش پردازنده نیز به جای استفاده از Digic 5 پلاس، از پردازنده‌ی قدرتمند و جدید Digic 7 پلاس بهره می‌برد. حداکثر ISO محصول جدید نیز از ۲۵,۶۰۰ در نسخه‌ی فعلی، به ۵۱,۲۰۰ ارتقاء خواهد یافت. مارک ۳ توانایی ثبت ۶ فریم در ثانیه را داشت و این در حالی است که مارک ۴ توانایی ثبت ۷ فریم در ثانیه را به صورت پیاپی دارد. سایر مشخصات براساس این شایعات، برخورداری از صفحه‌نمایش ۳.۲ اینچی لمسی، اسلات دوگانه‌ی کارت حافظه‌ی CFast/SD، وای‌فای و GPS داخلی، فوکوس خودکار ۶۱ نقطه‌ای با  ۴۱ نقطه از نوع crosstype است. همه‌ این موارد در حالی ارتقاء می‌یابند که شاهد کاهش وزن محصول نهایی نیز خواهیم بود.

با این حال بر اساس گزارش وبسایت Canon Rumors همه‌ی این مشخصات، از طریق منبعی ناشناس منتشر شده است. پس باید کمی صبور بود و با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از پرچم‌دار جدید کانن در حوزه‌ی فول‌فریم‌های حرفه‌ای، به انتظار اخبار رسمی‌تر و دقیق‌تری از مشخصات رسمی این محصول نشست.

نظر شما در رابطه با مشخصات شایعه شده برای Canon 5D Mark IV چیست؟ این تغییرات را شایسته‌ی چندین سال انتظار برای رونمایی از 5D جدید می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات