کانن دوربینی ۲۴ مگاپیکسلی، فول فریم و بدون آینه می‌سازد

پنج‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کانن تصمیم دارد دوربینی فول فریم و بدون آینه را در نمایشگاه Photokina معرفی کند. البته این موضوع توسط کانن تایید نشده و تمام اطلاعات از طریق شایعات به دست آمده‌اند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شایعاتی که از ماه‌های پیش منتشر می‌شدند، حاکی از این بودند که باید منتظر دوربینی بدون آینه (Mirrorless) از سوی کانن باشیم. در حقیقت یکی از شایعات تایید می‌کرد که کانن تصمیم دارد قدم جای پای سونی در زمینه عرضه دوربین‌های فول فریم بدون آینه بگذارد. حال به لطف Canon Rumors، اطلاعات بیشتری در خصوص برنامه کانن فاش شده است.

بر اساس این اخبار، کانن در تلاش است دوربینی فول فریم و بدون آینه را با سنسور تصویر ۲۴ مگاپیکسلی عرضه کند. البته این شایعات اعلام می‌کند که دوربین مذکور در مقابل لنز‌ دوربین‌های بدون آینه کانن با نام لنز EF-M، به نحوی طراحی شده که از لنز کانن EF نیز پشتیبانی می‌کند.

تا پیش از این، دوربین‌های سری EOS-M به کمک آداپتور از لنز EF استفاده می‌کردند ولی این شایعه نشان می‌دهد که در دوربین جدید کانن نیازی به این آداپتور وجود ندارد. اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که اطلاعات زیادی در این خصوص منتشر نشده است. همچنین گفته می‌شود احتمالا کانن این دوربین را در نمایشگاه Photokina معرفی می‌کند.

نمایشگاه Photokina از ۲۰ تا ۲۵ سپتامبر در آلمان برگزار می‌شود و به احتمال زیاد در جریان این رویداد اطلاعات بیشتری را در خصوص دوربین جدید فول فریم و بدون آینه کانن به دست می‌آوریم. لازم به ذکر است که تلاش‌های کمپانی کانن در جهت دوربین‌های بدون آینه تاکنون نتایج چندان شگفت‌انگیزی را به همراه نیاورده است. اما این شرکت چندی پیش وعده داد که گام بلندی در زمینه دوربین‌های بدون آینه بر می‌دارد و با این اوصاف باید ثمره این تلاش تا آخر سال جاری دیده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات