کانن دو دوربین عکاسی PowerShot SX400 و SX520 را برای علاقمندان بزرگنمایی معرفی کرد

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
مطالعه 4 دقیقه
هرچه تلفن‌های هوشمند محبوب‌تر می‌شوند، تقاضا برای دوربین‌های عکاسی کاهش می‌یابد. تلفن‌های هوشمند نیاز بسیاری از کاربران به خرید دوربین‌های کامپکت را مرتفع کرده‌اند. در همین راستا کانن تلاش نموده تا بر روی قابلیتی که تلفن‌های هوشمند قادر به پوشش آن نیستند تمرکز کند: زوم یا بزرگنمایی.
تبلیغات

در این شکی نیست که از محبوبیت دوربین‌های ببین و بگیر (Point and Shoot) کاسته شده است. اما این دوربین‌ها دارای لنز‌های به مراتب قوی‌تری در مقایسه با دوربین‌ِ تلفن‌های هوشمند هستند و از طریق آن‌ها می‌توانید بر روی سوژه‌هایی که از شما فاصله زیادی دارند، بزرگنمایی کرده و تصاویر واضحی ضبط کنید.

کمپانی ژاپنی کانن امروز دو دوربین عکاسی جدید را از خانواده پاور شات رونمایی کرده است. دوربین PowerShot SX400 IS و PowerShot SX520HS به ترتیب با قیمت ۲۵۰ و ۴۰۰ دلار روانه بازار خواهند شد.

دوربین SX400 IS از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی از نوع CCD به همراه تراشه‌ی پردازشگر تصویر Digic 4+ و لنز با قابلیت بزرگنمایی 30x بهره می‌برد. کانن قابلیت‌های نرم‌افزاری متنوعی را بر روی این دوربین‌ قرار داده تا به کاربر در خلق تصاویر باکیفیت کمک کند. این امکانات در قالب Smart Auto ارائه شده‌اند تا براساس شرایط مختلف محیطی بهترین تنظیمات بر روی دوربین اعمال شود.

sx400 01
sx400 02

اما دوربین ۴۰۰ دلاری SX520 HS از مشخصات فنی بهتری بهره می‌برد. این دوربین از سنسور ۱۶ مگاپیکسل از نوع High-Sensitivity بهره می‌برد که حساسیت بیشتری نسبت به سنسور بکار رفته در SX400 دارد. این دوربین همچنین از زوم اپتیکال 42X و خروجی mini-HDMI پشتیبانی می‌کند.

sx520 01
sx520 02

فوکوس خودکار در SX520 سریع‌تر از SX400 است و سیستم‌لرزش‌گیر آن هم دقیق‌تر عمل می‌کند.

مشخصات فنی PowerShot SX400 IS  و PowerShot SX520 HS:

 

Canon PowerShot SX400 IS

Canon PowerShot SX520 HS

Price

MSRP

$249.99

$399.99

 

هر دو دوربین از ماه آینده راهی بازار مصرف کننده خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات