کانن دوربین کامپکت G7 X Mark II را با سنسور ۲۰.۱ مگاپیکسلی معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
مطالعه 4 دقیقه
کانن علاوه بر دوربین 80D یک دوربین کامپکت با نام PowerShot G7 X Mark II را نیز معرفی کرد. این دوربین به پردازنده‌ی جدید DIGIC 7 و سنسور ۲۰.۱ مگاپیکسلی مجهز شده است.
تبلیغات

کانن دوربین کامپکتِ جدید PowerShot G7 X Mark II را به همراه سنسور ۲۰.۱ مگاپیکسلی از نوع یک اینچِ BSI-CMOS و لنز ۲۴-۱۰۰ میلی‌متری معرفی کرد. این دوربین دارای لنز با F1.8-2.8 است و از نمایشگر ۳ اینچی با ۱.۰۴ میلیون نقطه بهره می‌برد.

پردازنده‌ی این دوربین نیز نسبت به نسل قبل بهبود یافته است. استفاده از پردازنده‌ی قوی‌ترِ DIGIC 7 باعث می‌شود تا تشخیص چهره با دقت و سرعت بیشتری انجام شود و فوکوس خودکار حتی در محیط‌های تاریک یا شرایطی که رنگ‌ها به هم نزدیک هستند، سریع‌تر عمل کند.

Canon G7 X Mark II

کانن ادعا می‌کند که باتری G7 X Mark II نسبت به نسل قبل ۲۵ درصد بهتر از قبل شده است. با هر بار شارژِ باتری G7 X Mark II می‌توان ۲۵۶ شات گرفت.

Canon G7 X Mark II

این دوربین قادر است با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه ویدیو 1080p ضبط کند. پشتیبانی از وای-فای و NFC، جفت شدن دوربین با گوشی‌های هوشمند را میسر می‌کند. این دوربین حالت‌های مختلف عکاسی دارد و به عنوان مثال کاربر می‌تواند حالتی را فعال کند که در آن کاربر قادر است پس زمینه تصویر را مات کند یا افکت‌های دیگر را بر روی عکس اضافه کند. این حالت‌ها به صورت نرم‌افزاری روی تصویر اعمال می‌شوند. امکان فیلم‌برداری تایم لپس هم به این G7 X اضافه شده است.

دوربین G7 X از بزرگنمایی اپتیکال ۴.۲ برابری و حساسیت ISO تا ۱۲٫۸۰۰ (قابل افزایش تا ۲۵٫۶۰۰) پشتیبانی می‌‌کند.

دوربین Canon PowerShot G7 X Mark II با قیمت ۶۹۹ دلار از سه ماه آینده وارد بازار جهانی می‌شود.

مشخصات فنی PowerShot G7 X Mark II

نظر شما در باره‌ی این دوربین کامپکت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات