دوربین بدون آیینه Leica T با بدنه تماما آلومینومی و کیفیت تصویر برداری فوق‌العاده رونمایی شد

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Leica دوربین عکاسی جدیدی را رونمایی کرده است که می‌تواند برای دهه‌ها جزو بهترین‌ها به شمار آید. این دوربین نه تنها قابلیت تعویض لنز را دارد بلکه از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی APS-C به همراه یک بدنه آلومینومی بهره می‌برد.
تبلیغات

دوربین بدون آیینه جدید Leica T با قیمت ۱۸۵۰ دلار روانه بازار می‌شود. این دوربین به لطف بدنه فلزی و طراحی باریکش از نظر چهره ظاهری بسیار زیبا به نظر می‌رسد. Lecia T از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی APS-C و صفحه نمایش لمسی ۳.۷ اینچ بهره می‌برد. سنسور بکار رفته در این دوربین از حداکثر ISO 12,500 پشتیبانی می‌کند و قادر است با رزولوشن 1080p فیلم‌برداری کند. این دوربین همچنین امکان تصور برداری پشت سرهم با نرخ ۵ فریم در ثانیه را میسر می‌کند.

از دیگر امکانات دوربین Leica T می‌توان به وای-فای داخلی برای اتصال به ابزارهای مختلف از جمله تلفن‌های هوشمند یا کامپیوترهای شخصی اشاره کرد.

leica-t-emo-03-1

این دوربین از لنزهای سری T این شرکت پشتیبانی می‌کند و اگر بخواهید لنز سری M را به آن متصل کنید باید ۳۹۵ دلار باب آداپتور مخصوص آن هزینه کنید.

دوربین Leica T با لنز کیت 18.56mm f/3.5-5.6 حدود ۱۷۵۰ دلار قیمت گذاری شده است. این کمپانی وعده داده که لنز 11-23 میلی‌متری و 55-135 میلی‌متری را نیز برای دوربین جدید T خود در تابستان امسال عرضه کند.

اگر تمایل دارید تا کیفیت تصویر بردای این دوربین را تماشا کنید به وب سایت Dpreview مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات