بهترین دستگاه های آب میوه گیری ؛‌ پرفروش ترین برندها

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
مطالعه 9 دقیقه
راهنمای خرید بهترین آبمیوه گیر از بوش و پاناسونیک تا پارس خزر
اگر قصد خرید دستگاه آبمیوه گیری دارید، در این راهنمای خرید بهترین دستگاه های آب میوه گیری از پرفروش ترین برندها را معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

دستگاه آبمیوه‌گیری، لوازم خانگی پرمصرفی محسوب می‌شود که داشتن آن برای خیلی از خانواده‌ها ضروری است. بهترین دستگاه های آب میوه گیری می‌توانند یک پارچ آبمیوه باکیفیت را با کمترین دورریز و بیشترین کیفیت برایتان تهیه کنند. از ورزشکاران گرفته تا مادرانی که به حفظ سلامت کودکانشان اهمیت می‌دهند، با مطالعه راهنمای بهترین دستگاه های آب میوه گیری زومیت می‌توانند مناسب‌ترین انتخاب را با توجه به نیازها و بودجه‌ انجام دهند.

در ادامه با بهترین برندهای آب میوه گیری تک‌کاره، آب میوه گیری چندکاره و آب مرکبات‌ گیری که می‌تواند جایگزین آبمیوه گیری دستی باشد، آشنا خواهید شد.

بهترین برند های آب میوه گیری

معمولاً پرفروش ترین مارک های آبمیوه گیری، بهترین دستگاه های آب میوه گیری هستند که در بازار وجود دارند. در این مقاله نه تنها با بهترین برند های آب میوه گیری آشنا می‌شوید بلکه بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های هر برند را خواهید شناخت.

برندهای معروفی مثل بوش، کنوود، پانوسونیک و البته برند ایرانی خوش‌نام و خوش‌قیمت پارس خزر از بهترین برند های آب میوه گیری بازار هستند.

توصیه ما به شما این است که پس از مطالعه نکات انتخاب بهترین دستگاه های آب میوه گیری در بخش بعد، مدل دستگاه را انتخاب کنید و برای خرید فقط به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. فراموش نکنید که داشتن گارانتی می‌تواند تضمینی‌ بر اصل بودن محصول باشد. درصورتی‌که خرید آنلاین انجام می‌دهید، ضمانت بازگشت کالا در صورت وجود ایراد، مورد دیگری است که باید در نظر داشته باشید.

نکات انتخاب بهترین دستگاه های آب میوه گیری

برای خرید آبمیوه گیری نکاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. حتی اگر قصد خرید از پرفروش ترین و بهترین برندهای آب میوه گیری را دارید با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، می‌توانید با توجه به نیازها و بودجه‌‌تان مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

  • قدرت و سرعت موتور

اگر سرعت تولید آبمیوه برایتان مهم است باید دستگاهی بگیرید که توان و سرعت بالایی داشته باشد و نیازتان را پاسخ دهد. قدرت موتور دستگاه های آبمیوه گیری خانگی اغلب بین ۴۰۰ تا ۱۲۰۰ وات است. هرچه توان مصرفی دستگاه بالاتر باشد، سرعت آبگیری آن بیشتر و درنتیجه مصرف برق آن نیز بالاتر خواهد بود. هر چقدر سرعت چرخش موتور بیشتر باشد آبگیری سریع‌تر انجام می‌شود. موتور آبمیوه‌گیری‌های خانگی تک‌سرعته، دوسرعته و سه‌سرعته هستند. سرعت‌های بالا برای آبگیری بهترِ میوه‌های سفت‌ مناسب است.

  • جنس بدنه و تیغه

جنس بدنه و تیغه از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید چراکه مستقیماً بر کیفیت و دوام آبمیوه گیری تأثیر می‌گذارد. جنس بدنه علاوه‌بر زیبایی در استحکام، وزن و تمیزی دستگاه نقش دارد. معمولاً بدنه دستگاه های آبمیوه ساز را از جنس استیل،‌ پلاستیک یا تلفیقی از این دو می‌سازند و گاهی هم از آلومینیوم استفاده می‌کنند. استیل نسبت به پلاستیک کیفیت و دوام بالاتری دارد اما سنگین‌تر است. آلومینیوم هم نسبت به استیل اثر انگشت و خط‌وخش کمتری می‌گیرد.

برای ساخت تیغه‌ها از استیل، سرامیک، پلاستیک، فولاد یا تیتانیوم استفاده می‌کنند. البته تیغه بیشتر آبمیوه سازهای خانگی از جنس استیل ضدرنگ است. جنس تیغه در کیفیت آبگیری و سرعت بخشیدن به آن مؤثر است.

  • اندازه دهانه ورودی

هرچه قطر دهانه آبمیوه گیری بیشتر باشد، نیاز به برش زدن و خرد کردن میوه پیش از آبگیری کمتر می‌شود. البته بعضی مواقع بزرگ بودن دهانه می‌تواند به پاشش تفاله و آبمیوه منجر شود.

  • میزان لرزش و صدا

شاید در ابتدا میزان صدای تولیدشده توسط دستگاه برایتان مهم به‌نظر نیاید اما با گذشت زمان می‌تواند باعث آزارتان شود. آبمیوه‌گیری‌های کم‌صدا و مدل‌هایی که پایه‌های ضدلغزش دارند می‌توانند گزینه مناسبی باشند. برای کاهش میزان صدا و لرزش آبمیوه گیری توصیه می‌شود آن را روی سطح صاف و ثابت قرار دهید.

  • اندازه و ظرفیت

درنهایت اگر بین چند مدل مردد ماندید، فضایی را که دارید، در نظر بگیرید. اگر فضا ندارید یا به‌ندرت آبمیوه گیری می‌کنید، بهتر است دستگاه‌‌های کوچک‌تر را تهیه کنید.

درصورتیکه آبمیوه‌گیر را برای تهیه آب مرکبات می‌خواهید، بهتر است به جای آن دستگاه‌ آب مرکبات گیر خریداری کنید.

معرفی بهترین و پرفروش ترین دستگاه‌های آبمیوه‌گیر بازار

آبمیوه گیری بوش 4010

۱. آبمیوه گیری بوش MES4010

آبمیوه‌گیری بوش MES4010 با موتور قدرتمند ۱۲۰۰ واتی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. این آبمیوه گیر تک‌کاره سه‌سرعته طراحی زیبا و کیفیت ساخت خوبی دارد. تیغه سرامیکی به‌کار برده شده در این محصول بسیار باکیفیت‌تر از تیغه‌های استیل هستند و دیرتر کند می‌شوند. این تیغه‌ها به علت قیمت بالاتر، بیشتر در آبمیوه‌گیری‌های مدل بالا وجود دارند. جنس بدنه MES4010 از آلمینیوم دایکاست و سایز دهانه ورودی بزرگ‌ترین سایز (XXL) یعنی ۸۶ میلی‌متر است که نیاز به برش میوه‌های بزرگ را از بین می‌برد.

این آبمیوه‌گیری دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است که در کنار آن قرار گرفته‌اند. قابلیت جدا‌شدن مخزن‌ها نظافت را آسان‌تر می‌کند. علاوه‌‌بر فیلتر که به‌ راحتی قابل شست‌‌و‌شو است، می‌توان لوازم جانبی آن را هم در ماشین ظرفشویی قرار داد.

پایه‌های ضد لغزش زیر دستگاه مانع از لرزش و جابه‌جایی آن حین کار می‌شود. مجرای خروجی دستگاه و پارچ آبمیوه با قابلیت DripStop یا سیستم ضد چکه طراحی شده تا آبمیوه مستقیم داخل پارچ بریزد و چکه‌ای ایجاد نشود. ویژگی SafteyStop یا بازدارنده ایمنی هم قابلیت مفیدی است که باعث می‌شود آبمیوه گیری تنها زمانی کار کند که تمام قطعات به‌طور صحیح متصل هستند.

۲. آبمیوه گیری بوش MES3500

آبمیوه گیری بوش 3500

آبمیوه گیری بوش 3500 دستگاهی تک‌کاره با موتور دوسرعته ۷۰۰ واتی است. با دهانه ۷۳ میلی‌متری XL آن می‌توان میوه‌ها را به‌سرعت و بدون نیاز به خرد کردن در دستگاه ریخت. جنس بدنه، تیغه‌ها و فیلتر در این مدل استیل ضدزنگ است. قطعات امکان جداش شدن و شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

سیستم ضد چکه و سیستم بازدارنده ایمنی و پایه‌های لاستیکی برای ثبات بیشتر دستگاه هنگام کار از دیگر ویژگی‌های آبمیوه گیری بوش مدل 3500 است.

آبمیوه گیری بوش MES25A0 نیز گزینه دیگر با امکانات مشابهی است که می‌توانید جایگزین مدل MES3500 کنید.

۳. آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-DJ01

راهنمای خرید بهترین آبمیوه‌گیر، پاناسونیک

آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-DJ01 از بهترین آب میوه گیری های خانگی است که می‌توانید از این برند تهیه کنید. این دستگاه با بدنه، تیغه و فیلتر استیل ضدزنگ و باکیفیت، موتور دوسرعته ۸۰۰ وات و قطر دهانه ۷۵ میلی‌متر به خوبی می‌تواند پاسخگوی نیازهایتان باشد.

چکه‌گیر و نازل متحرک آب‌میوه‌ریز با شعاع گردش ۱۲۰ درجه یکی از مزیت‌‌های پاناسونیک DJ01 است.

۴. آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-DJ31

آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-DJ31

آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-DJ31 آب میوه‌ گیری‌ چندکاره با بدنه‌ی‌ مستحکم از ترکیب استیل و پلاستیک است. پارچ مخلوط‌کن و آسیاب کوچک دو ابزاری هستند که در کنار آبمیوه‌گیری، این ابزار سه‌کاره را تشکیل می‌دهند. قدرت موتور دوسرعته ۸۰۰ وات است که برای تهیه آبمیوه باکیفیت مطلوب است.

قطر دهانه‌ی ورودی ۷.۵ سانتی‌متر است و لوله خروجی آبمیوه‌گیری امکان چرخش ۱۲۰ درجه‌ای دارد. جنس تیغه‌ها و فیلتر از استیل ضدزنگ و قابل‌شست‌وشو است که به‌راحتی تمیز می‌شود.

توجه به امکانات و کیفیت مطلوب مخلوط‌کن و آسیاب، آب میوه گیری چندکاره پاناسونیک MJ-DJ31 گزینه مناسبی است که می‌توانید در نظر بگیرید.

۵. آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger

آب میوه گیری پارس‌خزر تایگر

آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر قدرتمندترین و باکیفیت ترین آب‌میوه گیری‌تولیدشده پارس خزر است. بدنه‌ی این دستگاه ترکیبی از فلز و پلاستیک است اما بسکت و تیغه‌ی آب‌میوه‌گیری دستگاه از استیل ضدزنگ ساخته شده و کیفیت خوبی دارد. موتور ۷۰۰ واتی دوسرعته برای آبگیری میوه‌های نرم و سفت عملکرد مناسبی دارد. دهانه ورودی سایز XL با قطر ۷۵ میلی‌متر اجازه ورود بیشتر میوه‌ها به‌ شکل درسته و بدون نیاز به برش را می‌دهد.

آبمیوه گیری تایگر پارس خزر با توجه به قیمت و کیفیتی که ارائه می‌دهد یک گزینه عالی به‌عنوان آبمیوه گیری خانگی تک‌کاره است.

۶. آب میوه گیری پارس‌خزر VitaFruit

آب میوه گیری پارس‌خزر مدل VitaFruit

آب میوه گیری چندکاره پارس خزر مدل ویتافروت دستگاه سه‌کاره‌ با توان مصرفی ۴۵۰ وات و قابلیت تنظیم دو سرعت است. جنس بدنه پلاستیک و فيلتر و تيغه تمام‌استیل است. برای شستشوی بهتر تمام قطعات امکان جداسازی دارند و یک برس مخصوص شستشو نیز در جعبه دستگاه قرار دارد. قطر دهانه ورودی ۶۰ میلی‌متر است بنابراین برای آبگیری میوه‌های درشت باید آن‌ها را برش بزنید.

پارچ مخلوط کن و آسیاب با مخزن استیل دو ابزار دیگری هستند که می‌توانید در کنار آبمیوه گیری استفاده کنید. آب میوه گیری ویتافروت پارس خزر با توجه به امکانات و قیمت مناسبی که دارد در این فهرست قرار گرفته تا با بودجه پایین امکان خرید یک آب میوه گیری سه‌کاره خوب را داشته باشید.

۷. آب مرکبات گیری پارس خزر مدل لیموناد

آبمیوه گیری پارس خزر لیموناد

آب مرکبات گیری پارس خزر مدل لیموناد محصولی با طراحی بسیار ساده است که با دو مخروط بزرگ و کوچک ارائه می‌شود تا بتوان انواع مرکبات را آبگیری کرد. این مدل به‌راحتی جایگزین آب میوه گیری دستی می‌شود و کارتان را راحت می‌کند. با توان مصرفی ۲۰ وات، مخروط پلاستیکی با چرخش دوطرفه موتور، قابلیت تعیین میزان پالپ آبمیوه، ظرف مدرج یک لیتری همراه با درپوش ضد‌گرد‌وغبار و البته قیمت مناسب در بازار قابل تهیه است.

توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید آبمیوه‌گیری را برای آبگیری مرکباتی چون پرتقال و لیمو خریداری کنید، به‌جای آبمیوه‌گیری به خرید آب مرکبات گیری فکر کنید. آب‌ مرکبات‌گیری با صدای کم، ابعاد کوچک، شستشوی ساده‌، توان مصرفی پایین و البته قیمت پایین‌تر گزینه معقول‌تری برایتان خواهد بود.

۸. آبمیوه گیری کنوود JEM02

آبمیوه گیری کنوود JEM02

آبمیوه گیری کنوود JEM02 با موتور ۸۰۰ وات دو‌سرعته تقریباً مشخصات یکسانی با سایر آبمیوه گیری های خانگی معرفی‌‌شده در این راهنمای خرید دارد. جنس بدنه از استیل و پلاستیک و جنسه تیغه و فیلتر از استیل ضدزنگ است. این آبمیوه گیری با دهانه ۷۵ میلی‌متری دارای سیستم سوییچ ایمنی است و به همراه دو مخزن شامل یک تفاله‌گیر ۲ لیتری و یک پارچ آبمیوه‌گیری ۱.۱ لیتری درپوش‌دار است. پایه ضدلغزش، محفظه سیم‌جمع‌کن و سیستم سوییچ ایمنی از دیگر ویژگی‌های آبمیوه گیری کنوود JEM02 است.

آبمیوه گیری کنوود JEM500SS با موتور ۷۰۰ واتی گزینه‌‌ دیگری است که می‌توانید جایگزین این مدل کنید.

۹. آبمیوه گیری مولینکس JU450

آبمیوه گیری مولینکس JU450

آبمیوه گیری مولینکس JU450 با قدرت موتور ۷۰۰ وات و امکان تنظیم دو سرعت از دیگر آبمیوه گیری های خانگی است که می‌توانید در نظر داشته باشید. جنس بدنه از پلاستیک سبک و مقاوم و جنس صافی و تیغه از از استیل ضدزنگ است. گنجایش مخزن تفاله پلاستیکی بیش از یک لیتر است که می‌تواند برای مدت طولانی بدون نیاز به خالی کردن تفاله کار کند. پایه‌های ضدلغزش و امکان شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی، کاربرد روزانه آبمیوه گیری مولینکس JU450 را ممکن و آسان می‌سازد.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین برندهای آبمیوه گیر خانگی چیست؟

    برندهای معروف و پرفروش بوش، پاناسونیک و کنوود بهترین برندهای آبمیوه گیر خانگی هستند. البته برندهایی مثل پارس خزر، مولینکس و فیلیپس نیز آبمیوه گیری‌های خوبی دارند.

  • کدام مدل از آبمیوه گیری های بوش انتخاب بهتری است؟

    آبمیوه‌گیری بوش MES4010 با موتور قدرتمند ۱۲۰۰ واتی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. پس از آن مدل‌های MES3500 و MES25A0 را هم درنظر بگیرید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات