بهترین دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز بازار؛ از نوا تا نسپرسو [دی ۱۴۰۲]

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
مطالعه 14 دقیقه
بهترین دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز بازار
در راهنمای خرید قهوه ساز، علاوه‌بر معرفی انواع دستگاه قهوه‌ساز، بهترین دستگاه‌ های اسپرسوساز را با توجه‌ ‎به بودجه‌تان پیشنهاد می‌دهیم.
تبلیغات

شاید در ذهن بسیاری قهوه‌ساز و اسپرسوساز باهم تفاوت نداشته باشند. درواقع بسیاری از افراد این دو واژه را به‌اشتباه به‌جای هم استفاده می‌‌کنند. برای خرید بهترین قهوه‌ ساز یا بهترین اسپرسو ساز بازار ابتدا باید نیازهای خودتان را بشناسید. آیا شما فردی هستید که به نوشیدن اسپرسو عادت دارید؟ آیا طرفدار کاپوچینو یا نوشیدنی‌های ترکیبی شیر و اسپرسو هستید؟ یا آیا از نوشیدن یک فنجان قهوه دمی لذت می‌برید؟

در بازار دستگاه های قهوه‌ساز یا اسپرسوساز زیادی با برندهای متفاوت وجود دارند. هر برند نیز تعداد زیادی مدل دارد که باعث می‌شود انتخاب برای ما کمی سخت شود. در راهنمای خرید بهترین دستگاه قهوه‌ساز و اسپرسوساز بازار سعی کردیم به معرفی برندهایی بپردازیم که در ایران معروف‌تر هستند و در صورت ایجاد مشکل برای دستگاه، امکان تعمیرشان وجود دارد. در راهنمای خرید قهوه‌ساز زومیت علاوه‌بر معرفی بهترین‌های بازار به شما انواع ابزارها و دستگاه‌های قهوه‌ساز، نکات مهم خرید قهوه‌‌ساز و شناسایی درست نیازهایتان را آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید.

انواع دستگاه اسپرسوساز و قهوه‌ساز

خرید یک دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز مناسب برای دوستداران قهوه موضوع مهمی است. با خرید قهوه ساز می‌‌توانید از تمام پتانسیل دانه‌های قهوه استفاده کنید و یک نوشیدنی لذت‌بخش نوش جان کنید. دستگاه‌ها و ابزارهای گوناگونی برای تهیه قهوه وجود دارند که اسپرسوساز و قهوه‌ساز از آن‌ها هستند. در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

  • قهوه‌ ساز فیلتردار: این نوع قهوه ساز که با نام‌های قهوه ساز چکه‌ای یا قطره‌ای هم شناخته می‌شود از فیلترهای دائمی یا کاغذی یک‌بار‌مصرف استفاده می‌کند. تهیه قهوه با این دستگاه‌ها کمی زمانبر اما ساده است؛ با روشن کردن دستگاه آب به‌آرامی می‌‌جوشد و به‌صورت قطره‌قطره به فیلتر حاوی قهوه اضافه می‌شود.
  • قهوه ساز وکیوم یا سایفون: جزو قهوه سازهای نسل سوم به شمار می‌رود که قهوه را به شکل فیلتری آماده می‌کند. قهوه دمی تهیه‌شده با وکیوم پات مانند سایر قهوه سازهای نسل سوم مثل فرنچ پرس، کمکس و V60 غلظت متوسط و عطر عالی دارد.
  • آئروپرس (AeroPress Coffee Maker): اروپرس شباهت زیادی به فرنچ پرس دارد. این قهوه‌ساز دستی از یک پیستون مخصوص آب برای تهیه قهوه استفاده می‌کند و عصاره را با فشار پیستون داخل فنجان می‌ریزد.
  • فرنچ پرس: فرنچ پرس یکی از پرطرفدارترین ابزارهای تهیه قهوه است که طرفداران زیادی دارد. دستگاه فرنچ پرس که برای دم کردن چای و دم‌نوش نیز استفاده می‌شود، قهوه مطبوع و لطیفی را به شما خواهد داد.
  • موکاپات: در واقع نوعی اسپرسوساز غیرالکتریکی است زیرا شیوه تهیه قهوه با آن نیز بر اساس فشار آب است. برای درست کردن قهوه با استفاده از موکاپات باید مخزن آب را پر کرد و روی حرارت قرار داد. پس از جوشیدن، آب با فشار زیاد به قسمت بالایی که قهوه آسیاب شده در آن قرار دارد وارد می‌شود تا از فیلتر عبور کند. درنهایت قهوه با فشار به داخل مخزن بالایی قهوه می‌ریزد.
  • قهوه ساز ترک: دستگاه قهوه ساز یا قهوه‌جوش برقی است که با جوش آوردن آب، قهوه ترک را در سریع‌ترین زمان برایتان آماده می‌کند.
  • اسپرسوساز: اسپرسو به معنای تهیه شده با فشار است. دستگاه اسپرسو ساز آب جوش را با فشار خیلی زیاد از میان دانه‌های آسیاب‌شده قهوه عبور می‌دهد و یک قهوه غلیظ و پرعطر که روی آن لایه‌ای کرما قرار دارد، تهیه می‌کند.
  • قهوه ساز کپسولی: دستگاه اسپرسو سازی است که به جای پودر قهوه با کپسول‌های آماده کار می‌کند. با قرار دادن کپسول قهوه در دستگاه و فشردن یک دکمه، اسپرسوی شما بدون دردسر و در کمترین زمان آماده خواهد بود. معروف‌ترین برند قهوه‌ساز‌های کپسولی، نسپرسو است. کپسول‌های قهوه معتبر برند نسپرسو و استارباکس هزینه زیادی دارند.
  • کاپوچینو ساز: دستگاه اسپرسوسازی است که یک مخزن جداگانه برای شیر دارد و به‌طور اتوماتیک و با رعایت نسبت‌های صحیح اسپرسو، شیر و فوم شیر می‌تواند یک کاپوچینوی عالی برایتان تهیه کند.

نکات مهم خرید بهترین دستگاه قهوه ساز خانگی و اسپرسوساز

پیش از معرفی دستگاه‌ها بیایید نگاهی به قهوه، اسپرسو و عوامل مهم برای انتخاب اسپرسوساز و قهوه ساز بیندازیم.

اسپرسو نوعی قهوه غلیظ است که بر اثر فشار‌ آب داغ بر روی پودر قهوه تهیه می‌شود و همین باعث تولید کرما یا خامه روی آن می‌شود. بنابراین به دستگاهی که صرفاً قهوه را به‌شکل اسپرسو تهیه می‌کند، اسپرسوساز می‌گویند. بااین‌حال در میان مردم گاهی قهوه ساز و اسپرسوساز به‌جای هم استفاده می‌شوند.

اگر از طرفداران قهوه‌های دمی هستید باید قهوه‌ساز بخرید. عاشقان اسپرسو هم باید دستگاه‌های اسپرسوساز و نسپرسو را تهیه کنند. بیشتر دستگاه‌های اسپرسوساز با پودر قهوه کار می‌کنند و برخی هم یک مخزن آسیاب برای تهیه پودر قهوه تازه دارند. برخی دیگر از اسپرسوسازها با پد قهوه و کپسول قهوه کار می‌‌کنند؛ برای مثال دستگاه‌های اسپرسوساز نسپرسو فقط با کپسول قهوه کار می‌کنند. بیشتر دستگاه‌های اسپرسوساز امکان تهیه فوم شیر برای تهیه نوشیدنی‌هایی مثل کاپوچینو را دارند؛ اما برخی از آن‌ها به مخرن شیر مجهز شده‌اند و این کار را به‌طور حرفه‌ای انجام می‌دهند.

برای کسانی که هم طرفدار قهوه دمی و هم اسپرسو هستند نیز دستگاه‌های سه‌کاره وجود دارد. این دستگاه‌ها یک قوری برای تهیه قهوه دمی و یک هدگروپ برای عصاره‌گیری اسپرسو دارند؛ همچنین می‌توانند در تهیه فوم شیر به شما کمک کنند.

همانطور که می‌توانید حدس بزنید فشار دستگاه در تهیه اسپرسو نقش مهمی دارد. میزان فشار با زمان تهیه اسپرسو رابطه عکس دارد. فشار کمتر به زمان بیشتر و فشار‌ بیشتر به زمان کمتری برای عصاره‌گیری نیاز دارد. دستگاه‌های خانگی معمولاً فشار‌ واقعی را نمی‌توانند روی قهوه اعمال کنند اما در مشخصات کارخانه‌ای آن‌ها فشار بار ۱۵ و ۲۰ ذکر می‌شود.

هنگام تصمیم‌گیری برای خرید دستگاه اسپرسوسازتان ابتدا به توان موتور، میزان فشار، جنس بدنه که بهتر است از استیل ضدزنگ باشد و سپس به سایر ویژگی‌ها توجه کنید.

بهترین دستگاه های قهوه ساز

دو برند نوا و مباشی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای قهوه‌ساز و اسپرسوساز در ایران هستند که با توجه به تعداد خرید بالاتر، رضایت خرید بیشتری نسبت به سایر برندها دارند. بنابراین اگر به دنبال انتخاب مطمئن‌تری هستید، سراغ مدل‌های این دو برند بروید.

برندهای معتبر دیگر بازار ایران دلونگی و نسپرسو هستند. فراموش نکنید که بهتر است دستگاه را با گارانتی خریداری کنید. در نهایت با توجه به بودجه و نیازهایتان می‌توانید بهترین قهوه ساز و اسپرسوساز را برای خودتان انتخاب کنید.

بهترین اسپرسوساز مباشی:

  • اسپرسوساز مباشی 2016
  • اسپرسو ساز مباشی 2500
  • اسپرسوساز مباشی 2052

بهترین دستگاه های قهوه ساز نوا:

  • اسپرسوساز نوا 149
  • اسپرسوساز نوا 128

بهترین دستگاه های قهوه ساز دلونگی:

  • اسپرسوساز دلونگی 685
  • اسپرسو ساز دلونگی BCO431 S
  • اسپرسوساز دلونگی 850

بهترین دستگاه های قهوه ساز نسپرسو:

  • اسپرسوساز نسپرسو Essenza Mini Krups
  • اسپرسوساز نسپرسو Lattissima One

ارزان‌ترین اسپرسوساز کپسولی:

  • مباشی ME-CEM301

بهترین اسپرسوساز مباشی

با مدل‌های متعدد و ویژگی‌های تقریباً یکسان می‌توان مباشی را شیائومی دنیای اسپرسوسازها دانست. مدل‌هایی متوسط و خانگی مباشی به‌غیراز تفاوت در قدرت موتور، عمدتاً شبیه‌به‌هم هستند و قابلیت‌ها و کیفیت یکسانی دارند. بنابراین در انتخاب بین مدل‌های پرفروش و شناخته‌شده مباشی می‌توانید بیشتر ظاهر را ملاک قرار دهید.

اسپرسوساز مباشی 2016

اسپرسو ساز مباشی 2016

اسپرسوساز مباشی 2016 با فشار ۲۰ بار و توان موتور ۱٬۳۵۰ وات یکی از خوش‌نام‌ترین مدل‌های اسپرسوساز بین دستگاهای قهوه ساز خانگی مباشی است که البته بدنه‌ای کاملاً استیل دارد. قهوه خروجی مباشی 2016 کرما و غلظت خوبی دارد.

با کمک پیچ تنظیم بخار می‌توانید فوم شیر با غلظت‌های متفاوت تهیه کنید و از نوشیدنی‌های پایه قهوه و شیر لذت ببرید. نشانگر عقربه‌ای دما علاوه‌بر جنبه زیبایی باعث می‌شود تا راحت‌تر بتوانید با دستگاه کار کنید. صفحه گرم‌نگهداره فنجان نیز به شما کمک می‌کند برای تهیه یک فنجان اسپرسو مطبوع، تعداد بیشتری فنجان قهوه را گرم نگه دارید.

مخزن دستگاه با حجم ۱٫۱ لیتر از طلق شفاف ساخته شده تا بتوان میزان آب داخل مخزن را دید. ازجمله ویژگی‌های دیگر دستگاه بویلر ساخته‌شده از آلیاژ آلومینیوم، سینی چکه‌گیر و همچنین سر نازل با امکان جدا شدن جهت تمیزکاری آسان، نازل بخار با قابلیت چرخش برای فوم‌گیری ساده‌تر، سیستم کنترل فشار و حرارت و صفحه گرم نگه داشتن فنجان است.

مباشی ۲۰۱۶ به سیستم قطع خودکار مجهز شده است که در‌ صورت عدم استفاده دستگاه بعد از ۲۹ دقیقه به‌طور خودکار خاموش می‌شود.

اسپرسو ساز مباشی ECM 2026 با قدرت موتور ۱٬۴۵۰ وات جایگزین جدیدتری برای این مدل است که با ظاهر شیک خود طرفداران زیادی دارد.

اسپرسو ساز مباشی 2500

اسپرسو ساز مباشی 2500

اسپرسوساز و کاپوچینوساز نیمه‌اتوماتیک مباشی 2500 به‌خاطر مخرن شیر جداگانه‌ای که دارد در فهرست قرار گرفته است. این دستگاه در بین دوستداران کاپوچینو محبوبیت دارد.

مباشی 2500 با بدنه‌ای از جنس پلاستیک فشرده توان ۱۲۵۰ وات از پمپ بخار ۱۵ بار برند اولکا ایتالیا استفاده می‌‌کند. مخزن شیر ۵۰۰ میلی‌لیتری و مخزن آب ۱٫۵ لیتری به خوبی می‌تواند نیازهای شما را از یک اسپرسوساز و کاپوچینوساز عالی برآورده کند.

اسپرسوساز مباشی 2052

اسپرسو ساز مباشی 2052

قهوه تازه‌آسیاب‌شده می‌تواند بهترین طعم و عطر را به شما بدهد. به همین دلیل است که تمام قهوه‌بازهای حرفه‌ای در کنار دستگاه اسپرسوسازشان از یک آسیاب قهوه هم استفاده میکنند. اسپرسوساز مباشی 2052 و 2053 دو مدل از اسپرسوسازهای حرفه‌ای نیمه‌صنعتی هستند که به آسیاب قهوه مجهز شده‌اند و ظاهرشان بسیار شبیه به گاستروبک 42624 است. در این اسپرسوسازها مخزن آسیاب با گنجایش ۲۵۰ گرم روی اسپرسوساز تعبیه شده است و شما می‌توانید میزان درشتی و ریزی آسیاب قهوه را به‌دلخواه انتخاب کنید.

قدرت و توان مصرفی در هر دو دستگاه‌ها ۱٬۴۷۰ تا ۱٬۷۷۰ و فشار بخار برابر با ۱۵ بار است. مباشی 2052 و 2053 بدنه‌ای از جنس استیل دارند و شاید بتوان گفت تنها تفاوتشان در ظاهر و پنل دیجیتالی است که روی مدل 2052 قرار گرفته است. خرید این دو مدل تمام آنچه از یک اسپرسوساز عالی انتظار می‌رود، در اختیارتان قرار می‌دهد.

بهترین دستگاه های قهوه ساز نوا

نوا یکی از برندهای خوش‌نام بازار در زمینه دستگاه‌های نوشیدنی‌ساز محسوب می‌شود. جنس بدنه تمام اسپرسوسازهای نوا از استیل مرغوب و ضدزنگ است و سینی چکه‌گیر و مخزن آبشان برای شست‌وشوی آسان قابلیت جداسازی دارند. می‌توانید با خیال راحت یکی از مدل‌های معرفی‌شده این برند در مقاله را تهیه کنید. مانند تمام دستگاه‌های الکتریکی، سعی کنید دستگاه را با گارانتی خریداری کنید.

اسپرسوساز نوا 149

 اسپرسوساز نوا 149

نوا ۱۴۹ هم دستگاه ساده قهوه‌ساز تمام استیلی است که فضای زیادی از مکانی را که برای قرار دادنش در نظر گرفته‌اید، اشغال نمی‌کند.

فشار بخار در این دستگاه ۱۵ بار و توان مصرفی آن ۱٬۲۵۰ وات است که یعنی می‌تواند یک فنجان قهوه دلنشین برایتان تهیه کند. امکان تهیه فوم شیر، صفحه گرم‌کننده فنجان و قابلیت جدا شدن چکه‌گیر برای شست‌وشوی آسان از دیگر ویژگی‌های این قهوه‌ساز است.

می‌توانید دستگاه نوا 140 با توان ۱۰۰۰ وات را به‌عنوان جایگزین این دستگاه تهیه کنید.

اسپرسوساز نوا 128

 اسپرسوساز نوا 128

بی‌شک اسپرسوساز نوا 128 یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید به سراغ آن بروید. دستگاهی قدرتمند که می‌تواند روزانه ۸۰ الی ۱۳۰ شات اسپرسو بزند و برای استفاده‌ی محیط‌های کوچک گزینه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود.

نوا 128 با نشانگر درجه فشار بخار عقربه‌ای، توان مصرفی ۱٬۴۵۰ وات و فشار بخار ۱۵ بار دارد. جنس بدنه‌ی این دستگاه از استیل براق است که علاوه‌بر جذابیت، طول عمر و کیفیت بیشتری خواهد داشت. با این دستگاه می‌توانید تمامی قهوه‌های کرم‌دار را تهیه کنید و از صفحه گرم‌کننده فنجان کمک بگیرید. برای مثال اگر می‌خواهید شیر و فوم شیر را به شات اسپرسوتان اضافه کنید، پس از عصاره‌گیری می‌توانید فنجان قهوه را روی صفحه‌ی عریض گرم‌کن قرار دهید تا گرم بماند.

نقطه‌ی جوش آب در این دستگاه نسبت به نوا 149 و 140 که از بهترین قهوه سازهای بازار هستند، قدرت بیشتری دارد، بنابراین طعم قهوه‌ای که دریافت می‌کنید، خالص‌تر خواهد بود. یکی از بهترین ویژگی‌های این نوا امکان تنظیم تایمر است که می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

نوا 128 دو لوله مجزا برای بخار و آب جوش دارد، یعنی می‌توان آب جوش و بخار را به‌صورت مجزا از دستگاه گرفت. با گذاشتن شناور مخصوص در دسته گروپ هم می‌توانید از قابلیت سلف کلینینگ که به‌طور خودکار سبد قهوه را تمیز و از طریق لوله بخار خروجی که مانده‌ی قهوه را خارج می‌کند، استفاده کنید.

بهترین دستگاه های قهوه ساز دلونگی

اسپرسوساز دلونگی 685

اسپرسوساز دلونگی 685

اگر طرفدر مدل‌های معرفی‌شده نوا و مباشی نیستید، می‌توانید اسپرسو ساز دلونگی 685 را خریداری کنید. این دستگاه با بدنه تماماً استیل، فشار ۱۵ بار و توان ۱٬۳۵۰ وات، ویژگی‌هایی مشابه با نوا ۱۴۹ دارد و در نهایت یک قهوه خوش‌طعم با کرمای عالی به شما تحویل خواهد داد.

اسپرسو ساز دلونگی BCO431 S

اسپرسوساز دلونگی 850

اگر به‌دنبال یک قهوه ساز و اسپرسوساز تمام‌عیار هستید، اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431 S بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. این مدل مدرن امکان تهیه قهوه دمی فرانسه، اسپرسو، کاپوچینو یا سایر نوشیدنی‌های گرم را در کمترین زمان ممکن میسر می‌سازد.

در سمت راست دستگاه، قوری فرانسه قرار گرفته است که زیر آن یک هیتر مسئولیت گرم نگه داشتن قهوه را به عهده دارد. هدگروپ و نازل بخار هم در سمت چپ قرار دارد.

در پشت دستگاه دو مخزن به‌صورت مجزا، یکی برای تهیه اسپرسو و دیگری برای آماده کردن قهوه طراحی شده است.

سینی چکه‌گیر، صفحه گرم‌کن فنجان و سیستم خاموشی خودکار هم از ویژگی‌های قابل‌حدس دلونگی BCO431 S است.

اسپرسوساز دلونگی 850

اسپرسوساز دلونگی 850

اگر مباشی 2500 چشمتان را گرفته است اما از برند آن خوشتان نمی‌آید، دلونگی EC850M را باامکانات بیشتر به دوستداران کاپوچینو و طرفداران برند دلونگی معرفی می‌کنیم. این مدل با موتور قوی‌ ۱٬۴۵۰ واتی و فشار بخار ۱۵ بار از یک مخزن شیر برای تهیه حرفه‌ای کاپوچینو بهره می‌برد.

یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های دلونگی 850 امکان تهیه اتوماتیک کاپوچینوی با فشار یک دکمه است که با رعایت صحیح نسبت‌ قهوه، شیر و فوم شیر به‌صورت خودکار بهترین کاپوچینوی ممکن را برایتان آماده می‌کند.

جنس بدنه‌ی این دستگاه از استیل ضدزنگ است و سینی چکه‌گیر، صفحه گرم‌کن فنجان و سیستم خاموشی خودکار هم از ویژگی‌های دیگر آن هستند.

بهترین دستگاه های قهوه ساز نسپرسو

دستگاه های قهوه ساز نسپرسو مدتی است که بسیار پرطرفدار شده‌اند، علاوه‌بر کیفیت بالا و زیبایی،‌ تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در این امر سهم بسزایی داشته‌اند. نسپرسوها ساخت کمپانی بزرگ نستله سوئیس هستند و تهیه اسپرسو با آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. کافی است کپسول قهوه نسپرسو را در محفطه قرار دهید و دکمه را بزنید. در ادامه چند مدل از پرفروش‌ترین و بهترین اسپرسو سازهای نسپرسو را معرفی کرده‌ایم.

اسپرسوساز نسپرسو Essenza Mini Krups

اسپرسوساز نسپرسو Essenza Mini Krups

اسپرسوساز نسپرسو Essenza Mini Krups پرفروش‌ترین مدل نسپرسو در ایران به‌شمار می‌رود که توسط شرکت کروپس، تحت لیسانس شرکت نسپرسو تولید شده است. این نسپرسو جمع‌وجور با توان ۱۲۵۵ وات و فشار بخار ۱۹ بار در مدت کمی اسپرسوی شما را آماده می‌کند.

مخزن آب ۰٫۶ لیتری، کنترل‌پنل کاربردی و با‌کیفیت، خارج شدن خودکار کپسول،‌ نشانگر سطح آب و قابلیت‌ خاموشی خودکار از ویژگی‌های دیگر اسنزا کروپس است. قابلیت‌ خاموشی خودکار بعد از گذشت ۹ دقیقه دستگاه را به‌طور خودکار خاموش می‌کند تا از روشن ماندن طولانی‌مدت دستگاه جلوگیری شود.

اسپرسوساز نسپرسو Lattissima One

اسپرسوساز نسپرسو Lattissima One

نسپرسو Lattissima One به سفارش دلونگی ساخته شده و به سیستم کاپوچینو‌ساز و لاته‌ساز مجهز است. لاتیسیما وان با توان ۱٬۴۰۰ وات و فشار بخار ۱۹ بار مخزن شیر کوچکی دارد تا از دورریز شیر جلوگیری شود.

نشانگرهای مختلف روی مخزن شیر به شما نشان می‌دهد برای هر نوع نوشیدنی به چه مقدار شیر نیاز دارید. سیستم کاپوچینوساز مدل نسپرسو مذکور، ابتدا شیر و سپس قهوه را داخل فنجان می‌ریزد. این محصول برای تهیه سه نوع نوشیدنی اسپرسو، لانگو و ترکیبی همراه با شیر مناسب است.

سیستم آماده‌به‌کار بسیار سریع ۲۵ ثانیه‌ای در کنار ظاهر دلربا و ابعاد مناسب Lattissima One، آن را به یک گزینه خوب برای طرفداران نوشیدی‌های ترکیبی شیر و قهوه تبدیل کرده است.

ارزان‌ترین اسپرسوساز کپسولی

مباشی ME-CEM301

اسپرسو ساز مباشی ECM302 مشکی

اگر از طرفداران قهوه‌های کپسولی هستید و نمی‌خواهید هزینه زیادی کنید، می‌توانید دستگاه اسپرسو‌ساز مباشی ME-CEM301 را هم تهیه کنید. با خرید این دستگاه در کنار استفاده از پودر قهوه می‌توان از کپسول‌های نسپرسو هم استفاده کرد.

اسپرسو ساز مباشی ECM302 قدرت موتور ۱٬۴۵۰ وات دارد و پمپ بخار ۱۹ باری آن از بزند اولکا ایتالیا است تا عصاره‌گیری به شکل مطلوبی صورت بگیرد. جنس بدنه پلاستیک مرغوب در رنگبندی‌های جذاب است و دستگاه ۳ کیلو وزن دارد.

سوالات متداول زومیت

  • اقتصادی‌ترین انتخاب در بین بهترین قهوه ساز و اسپرسو ساز های بازار چیست؟

    دو برند نوا و مباشی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای قهوه ساز و اسپرسوساز در ایران هستند که نسبت به سایر برندها رضایت خرید بیشتری دارند.

  • بهترین دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز نوا کدام مدل است؟

    بهترین و قوی‌ترین قهوه‌ ساز نوا مدل 128 به‌حساب می‌آید که در کافه‌های کوچک قابل استفاده است. دو مدل 149 و 140 هم از اسپرسو سازهای باکیفیت خاگی نوا هستند.

  • بهترین دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز خانگی مباشی کدام است؟

    مدل‌هایی متوسط و خانگی مباشی به‌غیراز تفاوت در قدرت موتور، عمدتاً شبیه‌به‌هم هستند و قابلیت‌ها و کیفیت یکسانی دارند. مدل‌های پرفروش مباشی 2016، مباشی 2020، مباشی 2022 با پنل تاچ، مباشی ۲۰۱۰ و مباشی ۲۰۰۹ است. البته مباشی 2026 نیز گزینه خوبی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات