بهترین مودم‌های TD-LTE موجود در بازار [فروردین ۱۴۰۳]

چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
راهنمای خرید بهترین مودم TDLTE از برندهای ایرانسل هواوی و ای لینک
اگر قصد خرید مودم TD-LTE را دارید، ما در این مقاله بهترین و به‌صرفه‌ترین مودم‌های TD-LTE بازار را گرد هم آورده‌ایم تا به شما در خریدتان کمک کنیم.
تبلیغات

مودم‌های TD-LTE دستگاه‌هایی هستند که کاربران را قادر می‌سازند به شبکه‌ی پرسرعت 4G دسترسی داشته باشند. TD-LTE گونه‌ای از LTE است که به‌جای استفاده از باندهای فرکانسی مجزا، برای اتصال بالا و پایین مانند LTE از تقسیم زمانی دوبلکس (TDD) برای ارسال و دریافت داده‌ها در یک باند فرکانسی استفاده می‌کند.

این فناوری امکان استفاده‌ی کارآمدتر از منابع و انطباق بهتر با نیازهای ترافیک نامتقارن را فراهم می‌کند. مودم‌های TD-LTE می‌توانند از برنامه‌های کاربردی مختلفی مانند پخش ویدئو، بازی آنلاین، رایانش ابری و حتی اینترنت اشیا (IoT) نیز پشتیبانی کنند.

در کشور ما، اپراتور تلفن همراه ایرانسل، چند سالی هست که خدمات TD-LTE را به مشترکین خود ارائه می‌دهد. ایرانسل مدل‌های مختلفی از مودم‌های TD-LTE را عرضه کرده که در ادامه با بهترین مدل‌های آن آشنا خواهیم شد. این نوع مودم‌ها با سیم کارت‌های TD-LTE سازگاری دارند و برخی از آن‌ها می‌توانند از شبکه وایمکس نیز پشتیبانی کنند. آن‌ها می‌توانند چندین دستگاه را به‌طور هم‌زمان از طریق پورت‌های Wi-Fi یا LAN به شبکه‌ی اینترنت متصل کنند و اتصالی پایدار و سریع را ارائه دهند. در ادامه برای راهنمای خرید مودم‌های TD-LTE و شناخت نکات لازم برای خرید آن‌ها، با زومیت همراه باشید.

معرفی بهترین مودم‌ های TD-LTE بازار

مودم TD-LTE ایرانسل TFi60-S1

مودم TD-LTE ایرانسل مدل TFi60-S1

مودم TFi60-S1 که یکی از پرفروش‌ترین مودم‌های TD-LTE است، به دلیل نداشتن باتری، مودمی رومیزی محسوب می‌شود که از شبکه‌های پرسرعت TD-LTE و 4.5G پشتیبانی می‌کند و توسط ایرانسل، یکی از اپراتورهای پیشرو تلفن همراه در ایران، برای استفاده در مناطق شهری و روستایی که دارای پوشش 4G و 4.5G هستند، ارائه شده است. این مودم شیک و جمع‌و‌جور است و می‌توان آن را روی میز یا قفسه قرار داد. همچنین ۴ پورت LAN، درگاه سیم کارت و امکان ارسال و دریافت پیامک را نیز دارد.

مودم TFi60-S1 می‌تواند اتصال اینترنتی سریع و پایداری را برای خانه‌ها، ادارات و مشاغل مختلف فراهم کند. این مودم تا ۳۲ کاربر را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و برد وای‌فای آن نیز تا ۵۰ متر است. مودم TFi60-S1 دارای فایروال داخلی و ویژگی‌های رمزگذاری برای اطمینان از امنیت و حریم خصوصی نیز هست که با یک رابط کاربری مبتنی‌بر وب، به کاربران امکان مدیریت تنظیمات و نظارت بر داده‌های خود را می‌دهد.

یکی از مزایای مودم TFi60-S1 وجود بسته‌های اینترنتی متنوع است که متناسب با نیازها و بودجه های مختلف تعیین شده. به عنوان مثال، کاربران می توانند بسته‌هایی شامل ۲۴، ۴۰، ۸۰ و ۴۸۰ گیگابایت داده اینترنت را برای ۳، ۶ یا ۱۲ ماه انتخاب و خریداری کنند. این مودم همچنین دارای دو سیم کارت است که بسته به قدرت سیگنال و دردسترس بودن می‌تواند بین شبکه‌های TD-LTE و FD-LTE سوئیچ کند.

مودم TFi60-S1 برای کسانی که می‌خواهند از اینترنت پرسرعت با قیمتی مقرون‌به‌صرفه بهره‌مند شوند، انتخابی عالی است زیرا راه‌اندازی و استفاده از آن آسان است و عملکرد و کیفیت قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد. برای مشاهده‌ی به‌روزترین قیمت مودم ایرانسل TD-LTE از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

مودم TD-LTE ایرانسل مدل TFi60-B1

مودم TD-LTE ایرانسل مدل TFi60-B1

مودم TFi60-B1 یک دستگاه 4G/TD-LTE است که می‌تواند دسترسی به اینترنت پرسرعت را برای کاربران خانگی و اداری فراهم کند. این مودم که توسط ایرانسل به بازار عرضه شده، از سیم‌ کارت‌های معمولی (FD) و TD-LTE پشتیبانی می‌کند.

مودم TFi60-B1 دارای طراحی ساده با رنگ سفید و نشانگر LED آبی است. این دستگاه دارای دو اسلات سیم کارت یکی برای TD-LTE و دیگری برای FD است که با فشردن یک دکمه روی دستگاه به راحتی می‌توان وضعیت اتصال را به هرکدام از آن‌ها تغییر داد. همچنین دارای دو درگاه RJ-45، یکی برای LAN و دیگری برای WAN/LAN است که می‌توان از آن برای اتصال به دستگاه‌ها یا شبکه‌های دیگر نیز استفاده کرد.

مودم TFi60-B1 می‌تواند تا ۳۲ دستگاه بی‌سیم را به‌طور هم‌زمان با سرعت شبکه ۳۰۰ مگابیت‌برثانیه پشتیبانی کند و دقیقاً از همان استانداردهای امنیتی و رابط کاربری مبتنی‌بر وب مودم قبلی استفاده می‌کند.

مودم TD-LTE ایرانسل مدل TFi60-G1

مودم TD-LTE ایرانسل مدل TFi60-G1

مودم TFi60-G1 دستگاهی جدید از شرکت ایرانسل، یکی از اپراتورهای پیشرو موبایل در ایران است که از جدیدترین فناوری‌های اینترنت مانند 4G، 4.5G و TD-LTE پشتیبانی می‌کند و اتصال بی‌سیم سریع و قابل اعتمادی را برای استفاده در خانه و محل کار ارائه می‌دهد.

این مودم دارای طراحی شیک و شاد با رنگ سفید و شکل استوانه‌ای است. این مودم یک آنتن داخلی دارد که می‌تواند فضاهای کوچک را پوشش دهد؛ همچنین دو آنتن خارجی قابل جدا شدن نیز دارد که می‌تواند کیفیت سیگنال و برد را برای مناطق بزرگ‌تر افزایش دهد. این مودم می‌تواند تا ۳۲ کاربر را به‌طور همزمان از طریق Wi-Fi به شبکه متصل کند و دارای یک پورت LAN RJ-45 برای اتصال سیمی نیز هست.

مودم TFi60-G1 به لطف فناوری CAT6، می‌تواند به سرعت دانلود تا ۳۰۰ مگابیت‌برثانیه و سرعت آپلود تا ۵۰ مگابیت‌برثانیه برسد که آن را برای گیمرها و برنامه‌نویسان به ابزاری کاربردی تبدیل می‌کند. همچنین از قابلیت SMS نیز پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های متنی را از طریق رابط کاربری مبتنی‌بر وب مودم، ارسال و دریافت کنند. این مودم با سیم‌کارت‌های ایرانسل که بسته‌ها و طرح‌های مختلف اینترنتی را برای نیازها و بودجه‌های مختلف ارائه می‌کنند، سازگار است.

راه‌اندازی و استفاده از مودم TFi60-g1 بسیار آسان است، زیرا رابط وب کاربرپسندی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تنظیمات مودم مانند نام وای‌فای، رمز عبور، حالت امنیتی را به‌راحتی پیکربندی کنند. همچنین چراغ‌های LED دارد که وضعیت اتصالات برق، سیگنال، Wi-Fi و LAN را نشان می‌دهند.

مودم TD-LTE هوآوی مدل TFi60-H1

مودم TD-LTE هوآوی مدل TFi60-H1

اگر به‌دنبال مودمی هستید که بتواند از شبکه های 4G و 4.5G پشتیبانی و دسترسی به اینترنت پرسرعت را فراهم کند، بهتر است نگاهی به مودم Huawei TF-i60 H1 بیندازید. این مودم توسط شرکت هواوی، ارائه‌دهنده‌ی راه‌حل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات جهانی (ICT) تولید و توسط ایرانسل، یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران توزیع می‌شود.

مودم Huawei TF-i60 H1 می‌تواند با سیم کارت‌های معمولی (FD) و TD-LTE کار کند، به این معنی که قادر خواهید بود با اپراتورهای مختلف شبکه از آن استفاده کنید و از بهترین پوشش و عملکرد لذت ببرید. مودم هوآوی از فناوری CAT6 پشتیبانی می‌کند که آن را قادر می‌سازد سرعت دانلود تا ۳۰۰ مگابیت‌برثانیه و سرعت آپلود تا ۵۰ مگابیت‌برثانیه را به‌دست آورد. این قابلیت آن را برای انجام بازی‌های آنلاین، پخش ویدئو، کنفرانس‌های ویدئویی و سایر برنامه‌های کاربردی که به پهنای باند مناسب نیازمندند، ایدئال می‌کند.

مودم Huawei TF-i60 H1 همچنین دارای دو درگاه آنتن خارجی (جک های SMA-female) است که به شما امکان می‌دهد آنتن‌های خارجی را برای افزایش قدرت و کیفیت سیگنال روی آن نصب کنید. این مودم دارای طراحی زیبا و جمع‌و‌جوری است که می‌تواند در هر فضایی جا خوش کند. همچنین دارای چراغ‌های LED است که وضعیت شبکه، قدرت سیگنال، مصرف داده و سایر اطلاعات آن را نشان می‌دهد. این مودم همچنین دارای رابط کاربری مبتنی‌بر وب است که به شما امکان می‌دهد تنظیمات مورد نظر را پیکربندی و دستگاه خود را به‌راحتی مدیریت کنید. جدیدترین قیمت مودم هواوی از جمله TF-i60 H1 را در بخش محصولات زومیت مشاهده کنید.

امیدواریم توانسته باشید مودم مورد نظر خود را پیدا کنید و برای خرید، بهترین تصمیم را گرفته باشید. شما همچنین می‌توانید برای دریافت قیمت مودم و قیمت مودم همراه سری به صفحه‌ی محصولات زومیت بزنید یا اگر قصد خرید مودم‌ همراه دیگری را دارید، حتماً نگاهی به راهنمای خرید مودم‌ همراه که توسط تیم زومیت آماده شده است نیز بیندازید.

سوالات متداول زومیت

  • تفاوت مودم TD-LTE با ADSL چیست؟

    مهم‌ترین تفاوت TD-LTE با ای‌دی‌اس‌ال این است که ADSL از طریق خطوط تلفن ثابت کار می‌کند، ولی فناوری TD-LTE بر پایه‌ی شبکه‌های موبایل نسل چهارم توسعه داده شده است.

  • بهترین برند مودم TD-LTE‌در بازار کدام است؟

    برندهایی مانند هواوی، ای لینک و همینطور مودم‌های ارائه شده توسط ایرانسل از بهترین‌های بازار محسوب می‌شوند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات