بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ؛ از ۸ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان [مهر ۱۴۰۲]

شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
مطالعه 15 دقیقه
بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ
آیا گوشی‌های سامسونگ برای گیم و بازی مناسب هستند؟ در این مقاله با راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ برای بازی در هر بازه قیمتی همراه زومیت باشید.
تبلیغات

گوشی گیمینگ سامسونگ؟! سامسونگ برخلاف سازندگان چینی چندان علاقه‌ای به ساخت گوشی‌های گیمینگ با مشخصات کهکشانی و عجیب‌وغریب و ظاهری جذاب برای گیمرها ندارد؛ اما آیا نمی‌توان با گوشی سامسونگ تجربه‌ی گیمینگ خوبی کسب کرد؟ پاسخ این پرسش طبیعتاً به نیاز کاربران نیز بازمی‌گردد؛ اما اگر کاربر یکی از گوشی‌های گلکسی بخواهد انواع بازی‌های موبایل را تجربه کند، قطعاً خاطره‌ی بدی از بازی‌ کردن با این گوشی نخواهد داشت.

سازندگانی مانند ایسوس، زد تی ای،‌ شیائومی و زیربرندهای بلک‌شارک و ردمی و پوکو که برای گوشی‌های موسوم‌ به گیمینگ خود سنگ تمام گذاشته و مشخصات خارق‌العاده‌ای به‌همراه امکانات اضافی مانند فن خنک‌کننده داخلی و تریگر و نورهای RGB را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند، قطعاً مخاطبان و طرفداران خاص خود را خواهند داشت؛ اما برای مثال بازی روی گوشی پرچم‌داری مانند S23 اولترا قطعاً تجربه‌ی وحشتناکی نخواهد بود.

عناوین اصلی این مطلب

فهرست مطالب

با توجه‌ به آنچه گفته شد، اگر از کاربران وفادار و متعصب سامسونگ باشید و برای بازی‌کردن با گوشی نیز اشتیاق زیادی دارید، چاره‌ای جز پیدا‌کردن گوشی مناسب بازی یا گوشی گیمینگ سامسونگ نخواهید داشت. اما بهترین گوشی گیمینگ یا مناسب بازی سامسونگ کدام است؟ آیا برای داشتن تجربه‌ی گیمینگ مطلوب روی گوشی سامسونگ باید مبلغ زیادی بابت خرید پرچم‌داران بپردازید؟

در این مقاله، با معرفی بهترین گوشی‌های سامسونگ برای بازی و گیم در بازه‌های قیمتی مختلف همراه زومیت باشید.

بهترین گوشی مناسب بازی سامسونگ تا حدود 8 میلیون تومان

تا حدود ۸ میلیون تومان برای خرید گوشی سامسونگ، پیشنهادهای متنوعی از سری‌های گلکسی F و M و A در‌اختیار کاربران قرار دارد که کم‌وبیش از امکانات یکسانی بهره می‌برند؛ اما برای انتخاب بهترین گوشی مناسب بازی از بین محصولات اقتصادی سامسونگ، کار کمی پیچیده می‌شود.

گلکسی A24 سامسونگ

گلکسی A24 سامسونگ نسخه 4G

هلیو G99 تراشه‌ی به‌کاررفته در بطن «گلکسی A24 سامسونگ» کار خود را به خوبی انجام داده و هنگام اجرای بازی‌ها نیز عملکرد قابل‌قبولی در بازه‌ی قیمت حدود ۷ تا ۸ میلیون تومان از خود به نمایش می‌گذارد.

نمایشگر ۶٫۵ اینچ ۹۰ هرتز Super AMOLED یکی از بهترین ویژگی‌های گوشی اقتصادی سامسونگ محسوب می‌شود؛ صفحه‌ی نمایشی با وضوح FHD+، رنگ‌های چشم‌نواز و روشنایی بالا که قطعاً در تجربه‌ی بصری هنگام تماشای محتوا و اجرای بازی‌ها تأثیر بسزایی خواهد داشت.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل مجهز به فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر، عرضه با اندروید ۱۳ به‌همراه امکان به‌روزرسانی تا چهار نسخه‌ی بعدی اندروید، فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات از دیگر امکانات گوشی اقتصادی سامسونگ به‌شمار می‌روند.

قیمت A24 سامسونگ با پیکره‌بندی ۶۴/۴ گیگابایت در حدود ۷ میلیون تومان است و برای خرید نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی مجهزبه ۶ گیگابایت رم باید هشت میلیون تومان هزینه کنید. پیشنهاد می‌شود اگر قصد اجرای بازی به‌همراه فضای نسبتاً مناسب ذخیره‌سازی را دشته باشید حتماً سراغ خرید نسخه‌ی مجهز به ۶ گیگابایت رم بروید.

انتخاب جایگزین: گلکسی A14 سامسونگ 5G

بهترین گوشی سامسونگ تا ۷ میلیون تومان ای ۱۴

اگه به دنبال یکی از ارزان ترین گوشی سامسونگ برای بازی و گیم هستید، پیشنهاد ما به شما «گلکسی A14 5G‌ سامسونگ» است. گوشی اقتصادی کره‌ای‌ها که به‌تازگی وارد بازار موبایل ایران شده، از ویژگی‌هایی مانند نمایشگر ۹۰ هرتز PLS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس، تراشه Exynos 1330 یا در برخی مدل‌ها تراشه Dimensity 700 مدیاتک و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. تفاوت عملکر بین مدل مجهز به اگزینوس و مدیاتک محسوس بوده و نسخه‌هایی از گلکسی ای ۱۴ ۵جی که از SoC اگزینوس ۱۳۳۰ بهره می‌برند، تا ۱۶ درصد عملکرد بهتری را در بازی‌ها از خود به نمایش می‌گذارند.

عرضه با اندروید ۱۳ با وعده دو نسخه به‌روزرسانی اندروید، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل مجهز به فوکس خودکار تشخیص فازی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات دیگر امکانات این گوشی اقتصادی سامسونگ را شامل می‌شوند.

پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا نیز از مزیت‌های A14 5G هستند، اما کاربران برای تجربه‌ی هیجان‌انگیزتر بازی به بلندگوها استریو دسترسی نخواهند داشت و صدای خروجی از تک اسپیکر فریم پایینی دستگاه به گوش خواهد رسید.

گفتنی است با اینکه تراشه پنج نانومتری اگزینوس ۱۳۳۰ سامسونگ در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد عملکرد بهتری نسبت‌ به هلیو G99 موجود در بطن A24 ارائه می‌دهد و همچنین تراشه‌ی به‌روزتر و جدیدتری محسوب می‌شود؛ اما نمایشگر گلکسی ای ۲۴ سامسونگ برای تماشای محتوا و اجرای بازی‌ها تجربه‌ی بصری بسیار بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بهترین گوشی سامسونگ برای بازی تا 10 میلیون تومان

با توجه‌ به سیاست سامسونگ در تولید سری گلکسی M، قیمت‌های منصفانه و سخت‌افزار مناسب‌تر آن‌ها باعث شده است تا ارزش خرید بالایی را داشته و تناسب خوبی از قدرت پردازشی در قبال قیمت داشته باشد.

بهترین گوشی سامسونگ مناسب گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان

بهترین گوشی بازار - گلکسی ام ۳۳ سامسونگ - Samsung Galaxy M33 5G رنگ سبز

گلکسی M33 سامسونگ

تراشه‌ی میان‌رده‌ی پنج‌ نانومتری جدید سامسونگ با نام Exynos 1280، جزو محبوب‌ترین و پرکاربردترین SoCهایی به حساب می‌آيد که غول فناوری کره‌ای در بهترین گوشی‌های میان‌رده‌اش از آن استفاده کرده است. «گلکسی M33 سامسونگ» را می‌توان ارزان‌ترین گوشی سامسونگ مجهز به این تراشه دانست که این گوشی سری M را برای گیم نیز مناسب می‌کند.

عملکرد این تراشه سامسونگ تقریباً مشابه محصولات میانی کوالکام اسنپدراگون سری ۷۰۰ و اسنپدراگون ۶۹۵ است. نمایشگر ۶٫۶ اینچی TFT LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح FHD+، اندروید ۱۲ با پوسته‌ی One UI 4.1 و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از توان شارژ ۲۵ وات از مشخصات مهم این گوشی میان‌رده سامسونگ هستند.

البته این گوشی از نسل قبلی میان‌رده‌های سامسونگ محسوب می‌شود و پیش از خرید گوشی سامسونگ به این موضوع توجه کنید که بازار دست‌دوم گوشی‌های سری M به‌خوبی سری S و حتی A این شرکت نیست.

بهترین گوشی سامسونگ برای گیمینگ تا 11 میلیون تومان

در گوشی‌های گلکسی سامسونگ از محدوده‌ی قیمتی بالای ۱۰ میلیون تومان به‌ بعد، پنل‌های TFT LCD و PLS LCD آن‌ها جای خود را به AMOLED و سوپر AMOLEDها با نرخ نوسازی سریع خواهند داد. همچنین، بخش دوربین ارتقا یافته و گواهی ضدآب و گردوغبار IP67 برای بدنه‌ی دستگاه‌های گلکسی در نظر گرفته شده است.

گلکسی A34 سامسونگ

مدل نقره ای گلکسی A34 سامسونگ

«گلکسی A34 سامسونگ» شاید با تراشه Dimensity 1080 از‌نظر قدرت پردازشی و در‌زمینه‌ی گیمینگ چیز زیادی به گوشی گلکسی M33 اضافه نکند؛ اما به‌روزتر است و نمایشگر و دوربین بهتری دارد. نمایشگر ۶٫۶ اینچی ۱۲۰ هرتز سوپر AMOLED با وضوح FHD+ و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لنز معادل ۲۶ میلی‌متری مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) از ویژگی‌هایی است که در خویشاوند نسل گذشته سری M این گوشی سامسونگ دیده نمی‌شود.

همچنین، بدنه‌ی A34 مجهز به گواهی ضدآب و گردوغبار IP67 است و با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظم‌‎تر و بهتری از سری M نیز دریافت خواهد کرد. ظرفیت باتری ای ۳۴ نیز مانند بسیاری از گوشی‌های سامسونگ، ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از توان شارژ حداکثر تا ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با عملکرد دقیق این میان‌رده، حتماً مقاله‌ی «بررسی گلکسی A34 سامسونگ؛ گوشی اقتصادی لاکچری!» را در زومیت بخوانید.

بهترین گوشی مناسب بازی سامسونگ تا 14 میلیون تومان

گلکسی A54 سامسونگ

گلکسی A54 سامسونگ

«گلکسی A54 سامسونگ» امسال نیز به رسم سال گذشته از تراشه اختصاصی سامسونگ به‌نام Exynos 1380 بهره می‌برد که عملکرد و قدرتی همانند تراشه گوشی دو نسل پیشین، یعنی A52s با Snapdragon 778G دارد؛ البته ناگفته نماند تراشه جدید سامسونگ حدود ۱۵ درصد در آزمون گرافیک‌محور 3DMark از میان‌رده کوالکام بهتر عمل می‌کند.

نمایشگر ۶٫۴ اینچ ۱۲۰ هرتز Super AMOLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس،‌ ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت باتری با همراهی هشت یا ۶ گیگابایت رم و تراشه پنج نانومتری سامسونگ، ترکیب مناسبی را برای گیمینگ در این رده‌ی قیمتی ایجاد می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های میان‌رده محبوب سامسونگ می‌توان به عرضه با اندروید ۱۳، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS، بلندگوهای دوگانه و پشتیبانی از حداکثر توان شارژ ۲۵ وات اشاره کرد.

بهترین گوشی سامسونگ برای بازی تا 16 میلیون تومان

در حدود ۱۶ میلیون تومان، بهترین گوشی مناسب گیم سامسونگ علاوه‌بر داشتن تراشه‌ی پرچم‌دار، از نمایشگر باکیفیت و سریع، بدنه با گواهی IP68، دوربین‌های عالی و امکان شارژ بی‌سیم نیز بهره می‌برد.

گلکسی اس 20 اف ای سامسونگ 5G

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ برای گیمینگ - اس ۲۰ اف ای ۵جی

«گلکسی اس 20 اف ای سامسونگ 5G» یا گلکسی S20 لایت ارزان‌ترین عضو پرچم‌داران سری S20 سامسونگ است که با داشتن تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 865 در بطن خود، بهترین گوشی سامسونگ برای بازی در بازه‌ی قیمت حدود ۱۶ میلیون تومان محسوب می‌شود. این گوشی دوربین‌های باکیفیت و نمایشگر ۶٫۵ اینچی FHD+ سوپر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را نیز در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد.

باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از حداکثر توان شارژ ۲۵ وات سیمی و ۱۵ وات بی‌سیم و بلندگوهای استریو باکیفیت تنظیم‌شده به‌دست AKG هم ارزش خرید اس ۲۰ اف‌ای سامسونگ را افزایش می‌دهند. ازآن‌‌جاکه تاریخ تولید این گوشی بالارده‌ی سامسونگ مربوط به حدود سه سال گذشته است، S20 FE با اندروید ۱۰ عرضه شده و شاید به‌روزرسانی اندروید ۱۳ با پوسته‌ی One UI 5.1‌ آخرین نسخه‌ای باشد که دریافت خواهد کرد. درضمن، تراشه‌ی قدرتمند و پایدار کوالکام توانایی اجرای دو بازی محبوب Call of Duty Mobile و PUBG Mobile را روی تنظمیات گرافیک Ultra با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه را دارد.

با اینکه تراشه این گوشی درمقایسه‌با اگزینوس 1380 موجود در بطن گلکسی A54 نزدیک به ۶۰ درصد در آزمون گرافیک‌محور 3DMark Wild Life عملکرد بهتری را به‌نمایش می‌گذارد، اما ای ۵۴ در باقی زمینه‌ها بهتر از پرچم‌دار اقتصادی کهنه‌کار سامسونگ ظاهر شده و ارزش خرید به‌مراتب بالاتری دارد، خصوصاً که می‌توان با حدود مبلغی که برای خرید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی S20 FE فایوجی کنار گذاشته‌اید،‌ سراغ خرید نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایت گلکسی ای ۵۴ رفت و تا مدت‌ها از داشتن یک گوشی استاندارد و خوب، آسوده‌خاطر بود.

همچنین از طرف دیگر تا چند روز آینده نسخه‌ی جدید سری FE، یعنی گلکسی S23 اف ای رونمایی خواهد شد تا با معرفی نسل جدید این سری محبوب، ارزش خرید نسل‌های پیشین به‌شدت کاهش یابد؛ پس توصیه می‌شود برای داشتن گوشی به‌روزتر با ارزش خرید بیشتر، از خیر عملکرد بهتر تراشه‌ی قدیمی بگذرید و سراغ گلکسی A54 بروید.

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا 20 میلیون تومان

از حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان گوشی‌های محدودی از سامسونگ مانند «گلکسی S21 اف ای» و «گلکسی A73» در بازار موجود هستند که تقریباً چیزی به گوشی‌های معرفی‌شده تا به اینجای فهرست بهترین گوشی گیمنیگ سامسونگ نمی‌افزایند. همچنین اس ۲۱ اف ای مشکلاتی را در زمینه داغ کردن هنگام اجرای بازی و خالی کردن زودهنگام باتری تجربه می‌کند و شاید خرید این گوشی سامسونگ تنها به منظور بازی کردن چندان کار عاقلانه‌ای نباشد. هرچند که در زمینه‌ی دوربین و نمایشگر از اکثر گوشی‌های هم‌رده نسبتاً بهتر عمل می‌کند.

«گلکسی A73» نیز از نسل پیشین میان‌رده‌های سری A است و با داشتن تراشه اسنپدراگون 778G عملکرد خوبی را در بازی‌ها به‌نمایش گذاشته، از نمایشگر، باتری و دوربین‌های خوبی نیز بهره می‌برد؛ اما واقعیت این است که قیمت ای ۷۳ چندان به‌صرفه نیست و همچنین با مبلغ کمتری می‌توان محصولی مشابه از نظر قدرت پردازشی تهیه کرد، پس لزومی به پرداخت مبالغ بیشتر نیست.

بهترین گوشی سامسونگ مناسب بازی تا 30 میلیون تومان

سامسونگ در بازه‌ی ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان گوشی جدید، ارزشمند و مناسب گیمینگ برای رقابت در بازار ندارد و شاید بتوان دست‌دوم سری S21 را در بازه ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان خرید که چندان توصیه نمی‌شود؛ اما در حدود ۳۰ میلیون تومان به گوشی‌های پرچم‌دار اخیر سامسونگ می‌رسیم که تقریباً تجربه‌ی خوبی از یک گوشی تمام‌عیار اندرویدی در‌اختیار کاربران قرار می‌دهند. تراشه، نمایشگر و باتری بسیار خوب این گوشی‌ها، کاربران را در بازی‌ها به‌خوبی همراهی خواهد کرد.

گلکسی اس 22 سامسونگ 5G

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا ۳۵ میلیون تومان - گلکسی اس ۲۲

مدل پایه‌ی پرچم‌داران سال گذشته‌ی سامسونگ، «گلکسی S22» با تراشه‌ی قدرتمند، نمایشگر عالی، اسپیکرهای توانمند و طول عمر باتری رضایت‌بخش می‌تواند نظر بیشتر علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی را به خود جلب کند.

طبق روال چند سال اخیر، پرچم‌دار پایه‌ی ۲۰۲۲ غول کره‌ای با دو نوع تراشه‌‌ی Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200 عرضه شده و این‌بار سامسونگ سعی کرده تا اختلاف عملکردی تراشه‌اش را با پرچم‌دار کوالکام به حداقل برساند؛ هرچند مسئولیت ساخت هر دو تراشه برعهده‌ی صنایع نیمه‌هادی سامسونگ است.

نمایشگر این گوشی با اینکه نسبتاً کوچک است و اندازه‌ای ۶٫۱ اینچی دارد، اما از پنل Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح FHD+ بهره می‌برد؛ همچنین این نمایشگر با روشنایی زیاد ۱٬۳۰۰ نیتی مشکلی برای کار در محیط‌های خارجی با نور زیاد را نخواهد داشت.

تراشه Exynos 2200 یا Snapdragon 8 Gen 1 در بطن اس ۲۲ قرار گرفته که تقریباً عملکرد یکسانی دارند؛ البته تراشه اسنپدارگون در بازی‌ها بهتر و پایدارتر خواهد بود. گرچه هردو تراشه حین اجرای بازی‌ها تا حد زیادی داغ می‌شوند و اگر گوشی را بدون کاور استفاده کنید، داغی بدنه‌ی گوشی را به‌راحتی حس کرده و احتمالاً برایتان آزاردهنده خواهد بود.

تراشه‌ی اسنپدراگون با اختلاف عملکردی حدود ۴۰ درصدی از همتای اگزینوسی پیش است، اما هر دو تراشه در پایداری چندان درخشان عمل نمی‌کنند. بااین‌حال، بازهم اگزینوس ناپایداری بیشتری تجربه می‌کند. فراموش نکنید که سامسونگ با محدود‌کردن عملکرد پردازشی دستگاه مانع از افت بیش‌ازحد و ایجاد داغی فراوان در گوشی‌هایش شده است.

گفتنی است کیفیت ساخت بسیار بالا، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، عرضه با اندروید ۱۲ و باتری ۳٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعت از دیگر ویژگی‌های S22 سامسونگ محسوب می‌شوند. پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با عملکرد گیمینگ گلکسی S22، مقاله‌ی «بررسی گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس سامسونگ» را در زومیت از دست ندهید.

بهترین گوشی سامسونگ مناسب گیم تا حدود 45 میلیون تومان

بهترین گوشی گیمینگ 2023 سامسونگ گلکسی اس ۲۳ پلاس

گلکسی اس 23 پلاس سامسونگ

«گلکسی اس 23 پلاس» از خانواده‌ی جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ محسوب می‌شود که مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 اورکلاک شده با عملکرد بهبودیافته در بخش پردازنده گرافیکی، مصرف بهینه‌تر انرژی و کنترل دمای بهتر است که در تجربه‌ی گیمینگ پیشرفت قابل‌توجهی نسبت‌ به نسل پیشین محسوب می‌شود.

نمایشگر ۶٫۶ اینچ ۱۲۰ هرتز پویا با پنل Dynamic AMOLED 2X و نرخ ثبت لمس ۲۴۰ هرتز، اسپیکرهای قدرتمند استریو، هشت گیگابایت رم و باتری ۴٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات از دیگر ویژگی‌های عضو میانی سری S23 سامسونگ است.

عرضه با اندروید ۱۳ با پشتیبانی نرم‌افزاری تا پنج سال (چهار نسخه اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی) و بهره‌مندی از دوربین‌های کارآمد نیز ارزش خرید اس 23 پلاس را بیشتر خواهند کرد؛ البته بد نیست بدانید قیمت S23 پلاس در بازار ایران حدود ۴۴ میلیون تومان برای نسخه‌ی ۸/۲۵۶ گیگابایتی است.

انتخاب جایگزین: گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ 5G

بهترین گوشی ها - سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا - Galaxy S22 ultra رنگ برنزی

یکی از کامل‌ترین گوشی‌های سامسونگ برای انواع کاربری ازجمله‌ گیمینگ، عکاسی و فیلم‌برداری، طراحی با قلم و نوت‌برداری و تماشای محتوا «گلکسی S22 اولترا» است. نسخه‌ی اولترا درمقایسه‌با مدل پلاس، به‌جز نمایشگر بزرگ‌تر و ظرفیت باتری بیشتر چیز بیشتری برای گیمینگ دراختیار کاربران قرار نمی‌دهد؛ اما اگر به‌جز بازی‌کردن با گوشی، استفاده‌های دیگری نیز دارید، یکی از کامل‌ترین گوشی‌های اندرویدی S22 اولترا خواهد بود که برای خرید آن نباید شک کرد؛ البته اگر مشکل مالی نداشته باشید!

از مشخصات اس ۲۲ اولترا می‌توان نمایشگر ۶٫۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی پویا ۱۲۰ هرتز و دقت ۱۴۴۰ در ۳۰۸۰ پیکسل، بلندگوهای استریو تنظیم‌شده به‌دست AKG و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از حداکثر توان شارژ ۴۵ وات سیمی و ۱۵ وات بی‌سیم را نام برد.

برای آشنایی بیشتر با قدرت پردازشی و دوربین و نمونه عکس‌ها و شارژدهی گلکسی S22 اولترا، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی «بررسی گلکسی S22 اولترا سامسونگ» را مطالعه کنید. نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اس ۲۲ اولترا را حدود ۴۴ میلیون تومان می‌توان خرید.

بهترین گوشی سامسونگ برای گیم تا 50 میلیون تومان

sبهترین گوشی سامسونگ باری بازی در 2023 گلکسی اس ۲۳ اولترا

گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ

«گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ» نیز مانند نسل پیشین خود تفاوت چشمگیری با نسخه‌ی پلاس هم‌نسل خود ندارد؛ البته نمایشگر کمی بزرگ‌تر ۶٫۸ اینچ با دقت ۳٬۰۸۸ در ۱٬۴۴۰ پیکسل، بهره‌مندی از قلم استایلوس، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل از برتری‌های نسخه‌ی اولترا سری S23 نسبت‌به مدل پلاس آن است.

عملکرد S23 اولترا که برخلاف اجدادش تنها با یک نوع تراشه اسنپدراگون عرضه شده، در برخی بازی‌ها حتی از آیفون 14 پرو مکس هم بهتر است و این موضوع به‌لطف پیشرفت خوب تراشه‌ی کوالکام Snapdragon 8 Gen 2، برای اولین بار در سال‌های اخیر رقم خورده است. شدیداً پیشنهاد می‌شود برای اطلاعات بیشتر مقاله «بررسی گلکسی S23 اولترا؛ استاندارد پرچم‌داران ۲۰۲۳ با الفبای سامسونگ» را در زومیت بخوانید.

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ بدون در نظر‌ گرفتن قیمت

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ برای گیم - گلکسی زد فولد ۴

گلکسی زد فولد 5 سامسونگ

اگر برای خرید بهترین گوشی سامسونگ مناسب گیم بودجه‌ی نامحدودی دارید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ خرید «گلکسی زد فولد 4» بروید. این گوشی پریمیوم سامسونگ با فرم‌فاکتوری که دارد، می‌تواند تجربه‌ی لذت‌بخش بازی‌های موبایل روی نمایشگری بزرگ و باکیفیت را برای کاربران فراهم کند.

گفتنی است تراشه‌ی بهینه‌شده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 که برپایه‌ی فرایند چهار‌نانومتری TSMC ساخته شده، در کنترل دما و پایداری عملکرد بهتری از نسخه‌ی استاندارد خود نشان می‌دهد؛ گرچه همچنان داغ شدن در این تراشه اجتناب‌ناپذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این گوشی خاص سامسونگ، مقاله‌ی «بررسی گلکسی زد فولد 4» را در زومیت بخوانید.

همچنین نسل جدید سری فولد به‌تازگی معرفی شده و با قیمت تند و تیز حدود ۸۰ میلیون تومانی در بازار ایران فروخته می‌شود. از طرفی اختلاف عملکردی در اجرای بازی‌های موبایل، چندان زیاد نیست که فاصله‌ی ۲۰ میلیون تومانی نسل قبلی با مدل جدیدتر را توجیه کند. پس خرید «گلکسی زد فولد 5» چندان توصیه نمی‌شود و می‌توان با حدود ۶۰ میلیون تومان به نسل پیشین دسترسی داشت که اختلاف فاحشی را در زمینه گیمینگ با جانشینش ندارد.

برای مقایسه اطلاعات فنی و قیمت روز گوشی‌های موبایل سامسونگ، می‌توانید به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید. در این بخش، فضایی را نیز برای تبادل‌ نظر درباره گوشی موبایل فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی نظرات و سؤالاتتان را مطرح کنید.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین گوشی سامسونگ برای بازی تا 10 میلیون تومان کدام است؟

    بهترین گوشی سامسونگ برای بازی تا ۱۰ میلیون تومان مدل «گلکسی M33 سامسونگ» است. تراشه اکزینوس 1280، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و نمایشگر ۶٫۶ اینچ از مشخصات خوب این گوشی در بازه قیمت ۹ میلیون تومان به حساب می‌آید.

  • بهترین گوشی سامسونگ مناسب گیمینگ تا 15 میلیون تومان کدام است؟

    بهترین گوشی سامسونگ برای گیم تا ۱۵ میلیون تومان، «گلکسی S20 FE نسخه 5G» است. تراشه توانمند اسنپدراگون 865، نمایشگر بزرگ، سریع و باکیفیت و طول عمر باتری قابل‌قبول از دلایل این انتخاب محسوب می‌شوند.

  • آیا سامسونگ گوشی گیمینگ دارد؟ بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ کدام مدل است؟

    سامسونگ مانند شیائومی و ردمجیک و سری ROG ایسوس گوشی گیمینگ یا مخصوص بازی تولید نمی‌کند؛ اما گوشی‌هایی مانند گلکسی S20 FE 5G و گلکسی S23 اولترا و گلکسی زد فولد 5 در بازه‌های قیمت مختلف از بهترین گوشی‌های سامسونگ برای بازی به‌حساب می‌آیند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات