پوزیترون، نماینده رسمی کاسیو در ایران، از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

سه‌شنبه 13 آبان 1404 - 14:41
مطالعه 2 دقیقه
لوگو پوزیترون در میان خطوط هندسی
لوگو برند پوزیترون، نماینده‌ی رسمی کاسیو در ایران، در آستانه‌ی سال نو تغییر کرد.
تبلیغات

«پوزیترون» به عنوان نماینده‌ی رسمی کاسیو در ایران و برندهای دیگری چون بلکین، هانیول، پرومیت و فورس از هویت بصری جدید خود در آستانه‌ی سال نو خبر داد.

پوزیترون علاوه‌بر واردات و عرضه‌ی ساعت کاسیو زنانه و ساعت کاسیو مردانه، در حوزه‌ی کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کند و می‌گوید هویت بصری جدیدش را با شعار «آنباکس به شادی»‌ که حول محور «رضایت مشتری» و «تامین کالاهای با اصالت» شکل گرفته، معرفی کرد.

پخش از رسانه

پوزیترون می‌گوید تغییرات در هویت بصری خود را با هدف بازتعریف ارزش‌ها و تعهد برند، شناسایی خلاءهای موجود در بازار و تعیین مجدد مخاطبان هدف انجام داده است.

به گفته‌ی مدیر بازاریابی پوزیترون، در فرآیند ری‌برندینگ، تحقیقات گسترده‌ای درباره‌ی نیازهای مشتریان و خلأهای موجود در بازار انجام شد که بر اساس آن، دو ارزش اصلی برند یعنی «رضایت مشتری» و «اصالت کالا» تعریف شده‌اند.

پوزیترون می‌گوید به توسعه‌ی کسب و کار خود در مسیر جدیدش ادامه می‌دهد و افزون‌بر توسعه‌ی فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین، گارانتی و خدمات مشتریانش را در کنار راه‌حل‌های تامین مالی و تنوع‌بخشیدن به روش‌های پرداخت در حوزه‌ی تجارت الکترونیک بازتعریف کرده است.

پوزیترون از ورود به حوزه‌ی کالاهای لایف‌استایل ازجمله سفر، زیورآلات، وسایل مراقبت شخصی و لوازم خانگی کوچک و کاربردی خبر داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات