این شغل دورکاری سالانه ۱۰۰ هزار دلار درآمد دارد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شغل - کار
آیا می‌خواهید در سال ۲۰۲۴ یک شغل دورکاری پیدا کنید؟ شما می‌توانید به جای یادگیری کدنویسی، مهارت ارتباط با دیگران را یاد بگیرید و استخدام شوید.
تبلیغات

پیدا کردن شغل دورکاری سخت است و بازار رقابتی و دستمزدهای پایین، افراد جویای کار را ناامید می‌کند. شما باید بدانید کجا کار مورد نظرتان را جست‌و‌جو کنید.

FlexJobs، سرویس ارا‌ئه‌ی خدمات برای جویندگان کار، فهرستی از ۱۰۰ شرکت برتر استخدام کننده‌ی مشاغل دورکاری در سال ۲۰۲۴ را منتشر کرده است.

FlexJobs این ۱۰۰ شرکت را از بین حدود ۶۰ هزار شرکتی که فرصت‌های شغلی را خود در سال ۲۰۲۳ فهرست کرده‌اند، شناسایی کرد.

FlexJobs همچنین میزان افزایش شغل‌های دورکاری را در دو سال اخیر ثبت کرده است. حدود ۶۴ درصد از کارهای لیست، برای مشاغلی در سطح متوسط یا مجرب است.

تونی فرانا، کارشناس ارشد شغلی FlexJobs، می‌گوید: «بزرگ‌ترین تغییر سال گذشته در بازار کار دورکاری، نوسان کمتر تعداد فرصت‌های شغلی و متمرکز نبودن در زمینه‌های تخصصی است. بسیاری از زمینه‌ها، به ویژه فروش و فناوری، یک جریان ثابت در طول سال ۲۰۲۳ داشتند و من انتظار دارم که این روند در سال ۲۰۲۴ ادامه یابد.»

FlexJobs گزارش می‌دهد که دو مورد از محبوب‌ترین مشاغل دورکاری در سال ۲۰۲۳، مدیر محصول و مهندس نرم‌افزار بودند که هر دو در ایالات متحده حقوق متوسطی بیش از ۱۰۰ هزار دلار دارند.

در حالی که تقاضا برای مهارت‌های سخت مانند کدنویسی و طراحی وب هنوز در دنیای دیجیتالی ما ارزشمند است و شاید آنها جزو پردرآمدترین شغل های جهان باشند، مهارت‌های آسانی مانند ارتباطات و حل مشکلات نیز می‌توانند برای مدیران استخدام مشاغل دورکاری، مهم باشند و بتوانند برای شما درآمدزایی کنند.

فرانا متوجه شده که شرکت‌ها مهارت‌های آسان را به عنوان الزامات در لیست مشاغل خود فهرست می‌کنند. فرانا می‌افزاید: «با توجه به افزایش رقابت‌پذیری بازار، یادگیری مهارت‌های جدید، جلوه‌ی خوبی از شما به کارفرمایان نشان می‌دهد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات