شیائومی در رویدادی سالانه بار دیگر بر تعهد خود نسبت‌ به حفظ حریم خصوصی کاربران تأکید کرد

جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی به‌تازگی روی تعهدی که نسبت‌ به ایمنی داده‌‌های کاربران و حفظ حریم خصوصی دارد تأکید کرده است. این شرکت می‌گوید حریم خصوصی کاربران را همواره در اولویت قرار می‌دهد.
تبلیغات

شیائومی به‌تازگی باری دیگر روی تعهد خود نسبت‌ به حفظ ایمنی داده‌ها و حریم خصوصی کاربرانش تأکید کرده است. این شرکت سالانه رویدادی برای افزایش آگاهی درباره‌ی امنیت و حریم خصوصی برگزار می‌کند و رویداد امسال در روز ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۹ تیر ۱۴۰۱) به پایان رسید.

به گزارش گیزموچاینا، شیائومی در قالب رویداد یک ماهه‌ی خود چندین سمینار و جلسه‌ی آموزشی در پکن و سنگاپور برگزار کرد تا روی اهمیت امنیت داده‌ها و حفاظت از حریم خصوصی مشتریان تأکید کند. این شرکت جزئیات به‌روزرشده‌ی طرحی را که برای حفاظت از داده‌های کاربران دارد نیز دردسترس قرار داد.

شیائومی افزون‌بر این رویداد، گزارشی مستقل منتشر کرده تا درباره‌ی فعالیت‌هایش در زمینه‌ی تأمین امنیت داده‌ها شفاف‌سازی کند. هدف شیائومی از این پویش این است که بهترین شیوه‌ی کار کردن را در میان کارمندان خود جا بیندازد تا حریم خصوصی کاربران بیش از پیش حفظ شود.

شیائومی ساختار حاکمیت شرکتی محکمی دارد و همواره تلاش می‌کند در محصولات و سرویس‌های مختلفش حفظ ایمنی داده‌ها را در اولویت قرار دهد. اعضای تیم امنیت سایبری و مهندسی سیستم در شیائومی همکاری گسترده‌ای با هم دارند تا این شرکت بتواند به‌شکلی باثبات به سمت اهداف آینده‌اش قدم بردارد. در چند سال اخیر شیائومی رشد مطلوبی تجربه کرده و تقاضا برای محصولات این شرکت بالا رفته است.

شیائومی یک کمیته‌ی اختصاصی برای امنیت و حریم خصوصی دارد که به این شرکت در مسیر دستیابی به هدف‌هایش کمک می‌کند. رئیس کمیته‌ی امنیت و حریم خصوصی شیائومی می‌گوید برای این شرکت چینی، حفاظت از امنیت داده‌های کاربران اولویت اصلی است. به گفته‌ی او، شیائومی خودش را به ارائه‌ی دستگاه‌هایی ایمن و قابل‌اعتماد متعهد می‌داند.

به نوشته‌ی گیزموچاینا، حتی گوگل نیز به‌خاطر استراتژی شیائومی در قبال مدیریت امنیت اندروید از این شرکت تمجید کرده است. افرادی که در رویداد اخیر شیائومی سخنرانی کردند عضو دانشگاه‌ها و از فعالان صنعت بودند. انتظار می‌رود رویدادهای این‌چنینی اعتبار شیائومی را به‌عنوان یک برند مبتنی‌بر حاکمیت شرکتی تقویت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات