لوگو جدید شیائومی رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی در آغاز دومین بخش از مراسم Mega Launch 2021، لوگوی جدیدش را رونمایی کرد. لوگوی جدید شیائومی تغییر زیادی تجربه نکرده، اما با هویت بصری این شرکت سازگارتر است.
تبلیغات

شیائومی پیش‌تر اعلام کرده بود مراسم Mega Launch را برای رونمایی محصولات جدیدی که در سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آیند برگزار می‌کند. بخش اول مراسم شیائومی که روز گذشته برگزار شد، از گوشی‌های جدید سری می 11 به‌همراه یک‌سری محصول دیگر میزبانی کرد.

در بخش دوم مراسم که ساعت ۱۶:۰۰ امروز به‌وقت تهران برگزار شد، اتفاق مهمی رخ داد. شیائومی در ابتدا به ۱۰ سال فعالیت درخشانش اشاره کرد و گفت در دهه‌ی گذشته به پیشرفت‌های محسوسی دست پیدا کرده است. شرکت چینی اعلام کرد که برای ۱۰ سال آینده برنامه‌های بزرگی در سر می‌پروراند. 

مقایسه لوگو جدید 2021 شیائومی با لوگو قدیمی

لی جون، مدیرعامل شیائومی، در ابتدای مراسم از لوگوی جدید این شرکت رونمایی کرد. در لوگوی جدید شیائومی شاهد همان طرح قبلی هستیم، اما این بار گوشه‌های لوگو گرد شده‌اند. طراح لوگوی شیائومی می‌گوید این لوگو «زنده» است و بیش‌ازپیش با هویت بصری این شرکت سازگاری دارد. در لوگوی جدید شیائومی، رنگ نارنجی برای نمایش سرزندگی و جوانی این شرکت، حفظ شده است. در محصولات رده‌بالای این شرکت از رنگ‌های مشکی و نقره‌ای استفاده خواهد شد.

بر اساس اعلام شیائومی، لوگوی جدید این شرکت را کنیا هارا، استاد دانشگاه هنر موشاشینو، طراحی کرده است. هارا افزون‌بر لوگوی نارنجی‌رنگ اصلی، تایپوگرافی شیائومی را نیز بهبود داده است. 

مدیرعامل شیائومی اعلام کرد لوگوی جدید ممکن است در محصولات مختلف برخی تغییرات تجربه کند. در واقع این نخستین باری است که شیائومی سراغ استفاده از فرمت پویا برای لوگو می‌رود. این لوگو به‌زودی در تمامی مراکز فروش شیائومی و البته ساختمان مقر اصلی این شرکت در چین اعمال خواهد شد.

شیائومی در مراسم امروز چند وسیله‌ی خانگی نیز معرفی کرد. این شرکت همچنین از دستگاه تاشدنی می میکس فولد پرده برداشت. سایر جزئیات مراسم شیائومی را می‌توانید در صفحه‌ی اصلی زومیت مشاهده کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات