نسخه اندرویدی جدید آیگپ منتشر شد

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
نسخه جدید آیگپ برای پلتفرم اندروید منتشر شد، در این نسخه علاوه بر اضافه شدن امکانات متنوع و کاربردی جدید، کاربران شاهد بهبود عملکرد در قابلیت های موجود نرم‌افزار خواهند بود.
تبلیغات

آیگپ به‌عنوان یکی از پیام‌رسان‌های داخلی نسخه‌ی جدیدی را برای اندروید منتشر کرد. نسخه‌ی ۲.۰.۶ کاربران را قادر می‌کند تا با استفاده از سرویس استعلام و پرداخت، قبض برق خود را دریافت و پرداخت کنند. این امکان در راستای برنامه حذف قبض برق صورت گرفته است تا کاربران بتوانند به‌راحتی و بدون نگرانی از هزینه قبض برق خود آگاه شوند و آن را پرداخت کنند. در نسخه‌ی جدید آیگپ، شاهد اضافه شدن زبان روسی نیز هستیم. 

از دیگر ویژگی‌های اضافه شده در نسخه‌ی جدید آیگپ باید به به‌روزرسانی زبان فرانسه، انتخاب رنگ بندی، ارسال ایمیل به‌صورت مستقیم، تغییر نوع تاریخ براساس زبان انتخابی و اضافه شدن امکان کپی لینک و ایمیل در گفتگوها و بیوگرافی اشاره کرد.

آیگپ

آیگپ همچنین براساس نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات سازنده کاربران در این نسخه سعی بر بهبود عملکرد خود داشته است.

ارتقا عملکرد اشتراک‌گذاری، بهبود عملکرد مدیریت گروه‌ها و کانال‌ها، به‌روزرسانی عملکرد لیست گفتگوها، بهبود عملکرد لایه کاربری پیوست ها، ارتقا عملکرد دعوت از دوستان، بهبود عملکرد حذف پیام در کانال و گروه و ارتقا عملکرد صفحه حریم خصوصی و امنیت از جمله این تغییرات است که باعث عملکرد بهتر آیگپ خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات